Hjælp håndbremse sidder fast
Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 28-05-10 19:30

Kommer lige hjem, og får trukket håndbremsen (vist to gange) mener den
meldte ikke trukket. Der kom så en advarselslyd, men ingen besked. Det er en
Ford C-max tdi 2.0, med elektrisk håndbremse.
Gode råd?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 28-05-10 19:49

"Preben R. Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev (i panik)

Den er løs nu, den skulle blot i gear, så værkede det igen. Jeg er lykkens
pamjulefis!

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 28-05-10 20:54

"Preben R. Sørensen"
> Den er løs nu, den skulle blot i gear, så værkede det igen. Jeg er lykkens
> pamjulefis!

For en anden gangs skyld: Kan man save kablet over med en nedstryger? Det
sidder tilgængeligt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Armand

Dato : 29-05-10 18:31

Preben R. Sørensen skrev:

> "Preben R. Sørensen"
>
> For en anden gangs skyld: Kan man save kablet over med en nedstryger?
> Det sidder tilgængeligt.

Kablet?
Skrev du ikke at det var elektrisk? I så fald kan man vel istedet skille
ledningen af ved det nærmeste stik :-/

--
Armand.

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 29-05-10 19:40

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev >>

> Kablet?
> Skrev du ikke at det var elektrisk?

Jo, en elmotor trækker kablet til bremserne, og det var det jeg ville save
i.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen