dørfilms-klister ?
Fra : Per Jensen

Dato : 28-05-10 10:43

Hej.

Vi har brug for noget klister i firmaet i stil med det der bruges i
biler - det sorte stads der klisterer dampspærren fast inden i dørene
under beklædningen, det der aldrig hærder, og klister som ind i helvede
- det ligner beg.

Hvad hedder produktet, jeg formoder at det er noget SIKA evt. kunne levere ?

// Per.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 28-05-10 11:02

"Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ligner beg.
>
> Hvad hedder produktet, jeg formoder at det er noget SIKA evt. kunne levere

Butylbånd:
http://www.dafa.dk/produkter/fugeprodukter/butylbaand?opendocument

3M laver også noget, ved jeg.

Kent Nielsen

Fra : Per Jensen

Dato : 28-05-10 11:24

On 28/05/10 12.01, Kent Nielsen wrote:

> Butylbånd:
> http://www.dafa.dk/produkter/fugeprodukter/butylbaand?opendocument
>
> 3M laver også noget, ved jeg.

Tak Kent!

Jeg bestiller et par prøver.

// Per.

Fra : Lars

Dato : 30-05-10 15:22

Per Jensen sendte dette med sin computer:
> [...]
> ligner beg.
>
> Hvad hedder produktet, jeg formoder at det er noget SIKA evt. kunne levere ?

Butylbånd

Bostik laver flere forskellige typer, det samme gør Hi-fix.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-05-10 15:33

> Bostik laver flere forskellige typer, det samme gør Hi-fix.

Lost it to Bostik, yeah!

Troels