Hmmm - fremad! ;-)
Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-05-10 18:58

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1352257.ece

Hvad man så kan bruge det til i køen om morgenen? )
Men nogle kunne få en sjov overraskelse fra et lyskryds )

Fra : ShutEye

Dato : 26-05-10 19:07

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1352257.ece

Fed!

> Hvad man så kan bruge det til i køen om morgenen? )

Næh :)

> Men nogle kunne få en sjov overraskelse fra et lyskryds )

Den hører til på de svenske skovveje!

Fra : Anders Majland

Dato : 26-05-10 19:31

> Den hører til på de svenske skovveje!

Men til gengæld er hk og 4hjulstræk ikke alt når man så møder en modkørende
.. Om det så er en driftende volvo eller blot en landmand med traktor og vogn

Den slags biler kan kan reelt kun bruges på afspærrede veje ... Men derfor
vil jeg nu gerne på rally skole og lære at køre sådan en ....

/A

Fra : ShutEye

Dato : 26-05-10 19:38

> Men til gengæld er hk og 4hjulstræk ikke alt når man så møder en
> modkørende . Om det så er en driftende volvo eller blot en landmand med
> traktor og vogn

Næh - og de er der!

På en ferie i S for et par år siden morede jeg mig over et skilt med
fartbegrænsning på 70.
Skovvej, uoverskueligt sving, huller, smal. Her i DK havde der været 30 km/t
og en lyskurv :)

> Den slags biler kan kan reelt kun bruges på afspærrede veje ... Men derfor
> vil jeg nu gerne på rally skole og lære at køre sådan en ....

Yes! Kunne være kæmpesjovt!

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-05-10 19:40

On Wed, 26 May 2010 20:38:09 +0200, "ShutEye" <no@no.no> wrote:

> [...]
>fartbegrænsning på 70.
>Skovvej, uoverskueligt sving, huller, smal. Her i DK havde der været 30 km/t

Åh, jo! Det kan vi vist ikke blive uenige om. Men at gå ud til
dieselpuntoen bagefter ville sikkert være antiklimaks )

Fra : ShutEye

Dato : 26-05-10 19:48

> Åh, jo! Det kan vi vist ikke blive uenige om. Men at gå ud til
> dieselpuntoen bagefter ville sikkert være antiklimaks )

Haha yep. Samme her med den gamle Civic.
90 heste, jaja. Men de dukker først op ved 6300 rpm :\

Fra : Anders Majland

Dato : 26-05-10 20:42

Kender også nogen der har kørt "lige friskt nok" efter forholdene på svenske
veje... Og det er ikke kun traktorer der slår hårdt. Det gør naturen også
hvis evnerne svigter ... Og er det ikke vejens udstyr så risikerer man jo
også at overraske en elg eller omvendt. En TKD'er blev taklet af en
kronhjort i Polen fornyligt, han slap dog billigt
http://tenere.dk/forumnew/uploads/225/1274123413_resized1.jpg

Fra : Henrik B.

Dato : 26-05-10 21:54

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1352257.ece
>
> Hvad man så kan bruge det til i køen om morgenen? )
> Men nogle kunne få en sjov overraskelse fra et lyskryds )

Fed vogn. Den har samme farve (mat lak), som den ene af de to SLS'er vi får
på jobbet. Og hvis i synes at det er dyrt med metallak på en bil, så koster
den specielle matte SLS-lakering den nette sum af 90.000,-

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 26-05-10 22:01

> [...]
> får på jobbet. Og hvis i synes at det er dyrt med metallak på en bil, så
> koster den specielle matte SLS-lakering den nette sum af 90.000,-

Sikke mange penge jeg sparer. Min lak er mat, helt af sig selv!

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Armand

Dato : 26-05-10 22:12

Ivan Madsen skrev:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1352257.ece
>
> Hvad man så kan bruge det til i køen om morgenen? )
> Men nogle kunne få en sjov overraskelse fra et lyskryds )

Der står intet nævnt omkring vægt-trimning, for den må tilnærmelsesvis
veje det samme som helium hvis den ved hjælp af 33% fler-hk's kan pille
29% af 0-100 tiden !

I sandhed et 'Hmmmn' :-|

--
Armand.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-05-10 13:19

> Der står intet nævnt omkring vægt-trimning, for den må tilnærmelsesvis
> veje det samme som helium hvis den ved hjælp af 33% fler-hk's kan pille
> 29% af 0-100 tiden !

Der står jo intet nævnt om, hvorvidt det evt. er ud over møns klint den er
så hastig.

Troels