Hvor pilles der master ned pt. i Nordsjæll~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-05-10 13:13

Står og mangler nogle master til mit
bålstedprojekt, så hvis der er nogen der ved
hvor DONG er i gang med kabellægning så giv
mig lige et praj.
Mangler 2x5 meter rimelige pæne og lige tykke.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Armand

Dato : 25-05-10 16:29

Andersen [3650] skrev:
> Står og mangler nogle master til mit
> bålstedprojekt, så hvis der er nogen der ved
> hvor DONG er i gang med kabellægning så giv
> mig lige et praj.
> Mangler 2x5 meter rimelige pæne og lige tykke.

til din information:
De gamle træ-'telefonpæle' er ligeså giftige som de sveller, som folk er
holdt op med at bruge til alskens formål af samme grund

--
Armand.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-05-10 19:56

Armand kom med følgende:
> til din information:
> De gamle træ-'telefonpæle' er ligeså giftige som de sveller, som folk er
> holdt op med at bruge til alskens formål af samme grund

Lige så giftige er de nu ikke, men jo de er da giftige.
Dem der er grønne på samme måde som når man køber "trykket" træ,
er de nyeste og mindst giftige. Det er i øvrigt dem jeg går efter

Fra : John V.

Dato : 26-05-10 17:10

Den 25-05-2010 14:12, Andersen [3650] skrev:
> Står og mangler nogle master til mit
> bålstedprojekt, så hvis der er nogen der ved
> hvor DONG er i gang med kabellægning så giv
> mig lige et praj.
> Mangler 2x5 meter rimelige pæne og lige tykke.

Kan du ikke spørge DONG? Måske har de ligefrem nogle til salg.

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-05-10 20:13

John V. forklarede den 26-05-2010:

> Kan du ikke spørge DONG? Måske har de ligefrem nogle til salg.

Det har de så ikke og de er ej heller særlig meddelsomme.

Fra : Gert Ohl

Dato : 27-05-10 09:52

Andersen [3650] skrev:
> John V. forklarede den 26-05-2010:

> Det har de så ikke og de er ej heller særlig meddelsomme.

De er i gang i Ejby ved Kirke Hyllinge, om det så lige går under
nordsjælland ved jeg ikke.

Gert