Kørsel i momset gulpladebil u
Fra : Peter Anskjær

Dato : 24-05-10 11:20

Hej

Her er et scenarie: En ven af et firma (ikke ansat) låner en gulpladebil
af firmaet hvor der er betalt moms og bliver stoppet.
Hvad er konsekvensen for firmaet og hvad er konsekvensen for personen der
kører bilen?

Mvh
Peter

Fra : B.K.

Dato : 24-05-10 11:45

news.vc7gb5anv8sj8a@peter-anskjrs-mac-mini.local...

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 24-05-10 12:04

On Mon, 24 May 2010 12:44:40 +0200, "B.K." <b.kjeldsen@tdcadsl.dk>
wrote:

>Den er feset ind nu!!!
OPer sidder nok og læser/skriver via news.sunsite.dk's newsserver.
Den har det med at være lidt sløv til at komme frem med indlægene,
ikke altid, men det sker i perioder.

OPer kan dog stadig nå at slette de indlæg der bare er dubletter.

/Hans

Fra : Gamle

Dato : 24-05-10 15:40

B.K. wrote:
> Den er feset ind nu!!!
> "Peter Anskjær" <peter@rem_nskjaer_rem.dk> skrev i en meddelelse
> news.vc7gb5anv8sj8a@peter-anskjrs-mac-mini.local...

Men den er åbenbart ikke feset ind hos dig at man ikke topposter.

/Torben

Fra : Peter Anskjær

Dato : 24-05-10 18:22

Den 24.05.2010 kl. 13:03 skrev Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk>:

> OPer sidder nok og læser/skriver via news.sunsite.dk's newsserver.
> Den har det med at være lidt sløv til at komme frem med indlægene,
> ikke altid, men det sker i perioder.

Det var præcis det der skete, er dog ikke helt sikker på hvorfor det kom
tredje gang.

> OPer kan dog stadig nå at slette de indlæg der bare er dubletter.

Det er gjort, men det er nok for sent de fleste steder.

Jeg beklager. Håber dog at nogle kan hjælpe mig med spørgsmålet.

--
Peter Anskjær

Fra : Peter Anskjær

Dato : 24-05-10 18:22

Den 24.05.2010 kl. 12:44 skrev B.K. <b.kjeldsen@tdcadsl.dk>:

> Den er feset ind nu!!!

Beklager, der var lidt knas med min reader og serveren.

--
Peter Anskjær