Sort Søndag
Fra : Ukendt

Dato : 23-05-10 12:51

Husk at høre Sort Søndag på DR Rock i aften kl. 21.

Hele udsendelsen er dedikeret til minde om Ronnie James Dio:
http://www.dr.dk/Musik/sort/Indslag/20100521143347.htm

/Alex

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-05-10 14:47

> Husk at høre Sort Søndag på DR Rock i aften kl. 21.
>
> Hele udsendelsen er dedikeret til minde om Ronnie James Dio:
> http://www.dr.dk/Musik/sort/Indslag/20100521143347.htm
>
> /Alex

Nu kommer (m)Åge nok snart og spørger hvem vedkommende er

Fra : Steen

Dato : 24-05-10 12:19

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> Husk at høre Sort Søndag på DR Rock i aften kl. 21.
>
> Hele udsendelsen er dedikeret til minde om Ronnie James Dio:
> http://www.dr.dk/Musik/sort/Indslag/20100521143347.htm
>
> /Alex

Nogen der optog udsendelsen?
Jeg fik godtnok programmeret optagelsen, men hvis man så lukker
computeren, så er man altså selv ude om det...

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-10 12:48

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen der optog udsendelsen?
> Jeg fik godtnok programmeret optagelsen, men hvis man så lukker
> computeren, så er man altså selv ude om det...

Alle udsendelserne kommer som streaming her: http://www.dr.dk/Musik/sort/

/Alex