hvor er min skruemaskine?
Fra : Ralph

Dato : 23-05-10 16:25

Den lå på køkkenbordet igår, den er ikke i værkstedet, kontoret, bilen,
ingen af børnene har den, den er heller ikke lånt ud, min kone kan finde
alt, men ikke lige den. HJÆLP. Jeg SKAL bruge den i morgen tidlig, og den
skulle gerne oplades inden.

--
Ralph

Fra : Erik Olsen

Dato : 23-05-10 17:13

Ralph wrote:
> [...]
> kan finde alt, men ikke lige den. HJÆLP. Jeg SKAL bruge den i morgen
> tidlig, og den skulle gerne oplades inden.

Du har brugt den eller flyttet den efter den lå på køkkenbordet. Tænk
godt efter, så kommer du på hvor du skal lede.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Keld Nygaard

Dato : 23-05-10 17:15

> [...]
> alt, men ikke lige den. HJÆLP. Jeg SKAL bruge den i morgen tidlig, og den

Den ligger ude i bryggerset, under din arbejdsjakke.
Men har du så til gengæld en ide om hvor mit Wera bitsæt er? Det stod på
drejebænken sidst jeg så det...

Mvh
Keld

Fra : O.L

Dato : 23-05-10 19:32

"Keld Nygaard" <no@spam.xx> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Den ligger ude i bryggerset, under din arbejdsjakke.
> Men har du så til gengæld en ide om hvor mit Wera bitsæt er? Det stod på

Har i set i køleskabet, og dybfryseren?

Fra : Per Jensen

Dato : 23-05-10 20:04

On 23/05/10 17.24, Ralph wrote:
> [...]
> alt, men ikke lige den. HJÆLP. Jeg SKAL bruge den i morgen tidlig, og den

Kig i opvaskemaskinen

// Per.

Fra : Lars Clement

Dato : 23-05-10 21:08

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> alt, men ikke lige den. HJÆLP. Jeg SKAL bruge den i morgen tidlig, og den

Den ligger oppe på loftet fordi du har glemt den rigtige torx

--
venligst

Lars Clement

indsætmitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : JBH

Dato : 24-05-10 01:40

> [...]
> alt, men ikke lige den. HJÆLP. Jeg SKAL bruge den i morgen tidlig, og den

Prøv her

http://www.hjemmet.dk/brevkasser/john-ser-alt/

mvh
JBH

Fra : jos

Dato : 24-05-10 09:39

Ralph wrote:
> [...]
> kan finde alt, men ikke lige den. HJÆLP. Jeg SKAL bruge den i morgen
> tidlig, og den skulle gerne oplades inden.
Jeg ville ikke være i tvivl. Jvf. min kone er alt der ligger på køkkenbordet
og ikke hører til i køkkenet, affald, og ryger som sådan i affaldsposen!

finn

Fra : Max

Dato : 24-05-10 09:45

Hej jos

> Jeg ville ikke være i tvivl. Jvf. min kone er alt der ligger på
> køkkenbordet og ikke hører til i køkkenet, affald, og ryger som sådan
> i affaldsposen!

Kan kun give hende ret, sådan kæmper jeg også for
et ryddet køkkenbord.

Max

Fra : Ralph

Dato : 24-05-10 20:27

> Den lå på køkkenbordet igår, den er ikke i værkstedet, kontoret, bilen,
> ingen af børnene har den, den er heller ikke lånt ud, min kone kan finde
> alt, men ikke lige den. HJÆLP. Jeg SKAL bruge den i morgen tidlig, og

FUNDET, i god tid, søsterens skabe ER samlet, jeg ville dog gerne se jeres
svar inden jeg kom med løsningen: stol ALDRIG på et teenagebarn, "jeg har
ikke brugt den!", det var for så vidt korrekt, men da han TROEDE han skulle
bruge den, blev den placeret bag en computerskærm under en masse papir. "Nå,
var den der?", JA.

Tak for god underholdning

--
Ralph