/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Hjælp tiltrængt!!!!
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 05-08-01 13:53




Den er helt gal med min PB Pismo/400!!!!! (((((((

Jeg skulle gemme et PhotoShop billede, jeg lige havde lavet nogle
rettelser på.

Da jeg egentlig skulle bruge billedet i en opsætning i et CW program, jeg
var igang med, Quitetede jeg antageligvis PS, inden det var færdig med at
opdatere billedet?

Der kom en meddelelse om at Finder krævede opmærksomhed. Ok det fixede jeg
- så frøs maskinen.

Efter genstart kom der undervejs et vindue frem med teksten at der
mangler: “DragLib--SetDragImage”

Indsæt din Cd med systemsoftware og geninstaller....sådan nogenlunde i den
stil.

1. Jeg indsatte systemsoftware Cd’en og kørte først den First Aid 8,6 jeg
har liggende på min gen HD. Da det ikke hjalp, kørte jeg Disk førstehjælp
fra CD’en. HD er i begge tilfælde OK

Heller ikke det hjalp.
2. Så installerede jeg en ny systemmappe fra tilbagekopierings CD’en.

Ved genstart starter den tilsyneladenden normalt op, men standser med det
m / et skrivebordsbillede (Ikke et standdardbillede) og stopper ved
indlæsning af nogle af ikonerne, men før alle er vist, er maskinen frosset.

3. Jeg har derefter prøvet at starte fra en Norton m/C nede. Det vil den
ikke. Det sædvanlige som ovenfor anført kommer frem.

4. Jeg har prøvet at starte Norton med Æ-A-Shift-Delite. Heller ikke det
lykkes. Kun en blinkende mappe.

Er der noget at gøre. Jeg kan godt starte op med systemCD’en og komme ind
til alle mine data + en ny harddisk.

5. Jeg har også geninstalleret OS) fra systemCD’en

Jeg har Zappet Pram og brugt resetknappen, men alt er forgæves.

Er der kun formatering tilbage?

Eller er der et af de begavede hoveder her i NG, der kan komme med et lys
til et mindre begavet hoved.

Hilsen Hanne

NB: Det blev en lang forklaring, men det er vel bedst af få det hele at
vide med det samme


 
 
René Frej Nielsen (05-08-2001)
Kommentar
Fra : René Frej Nielsen


Dato : 05-08-01 17:01

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> NB: Det blev en lang forklaring, men det er vel bedst af få det hele at
> vide med det samme

Netop. Der er ikke noget værre end "Det virker ikke. Hjælp!".

Du skulle vel ikke have DiskWarrior liggende? Det kræver selvfølgelig,
at du kan få den til at starte op fra CD'en...

Plejer den at kunne starte fra Norton CD'en? Har du prøvet at zappe
PRAM'en for derefter at starte fra CD'en; altså inden den nogensinde har
prøvet at starte fra HD'en? "C"-tasten burde være nok.

Du har vel ikke en ekstern harddisk, som du kunne prøve at starte fra
med Æble+Alt+Shift+Backspace. Her kunne du evt. installere Norton og
køre den derfra.

Det lyder lidt skidt, men lad os håbe, at du får den i gang.

--
René

Hanne Hertzog (05-08-2001)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 05-08-01 20:31

rfn@altavista.net,Ny-Internet writes:
>Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
>> NB: Det blev en lang forklaring, men det er vel bedst af få det hele at
>> vide med det samme
>
>Netop. Der er ikke noget værre end "Det virker ikke. Hjælp!".
>
>Du skulle vel ikke have DiskWarrior liggende? Det kræver selvfølgelig,
>at du kan få den til at starte op fra CD'en...

Nej jeg har ikke det omtalte program
>
>
>Plejer den at kunne starte fra Norton CD'en?

Har aldrig prøvet, da det aldrig har været nødvendigt på den maskine.
>

>Har du prøvet at zappe


>
>PRAM'en
ORKE ja
>for derefter at starte fra CD'en; altså inden den nogensinde har
>prøvet at starte fra HD'en? "C"-tasten burde være nok.


Yeps er prøvet. Jeg kan kun starte op fra system-CD'en. heldigvis, så jeg
kan få flyttet alle mine data i sikkerhed.
>
>
>Du har vel ikke en ekstern harddisk,

>
ikke til PB
>som du kunne prøve at starte fra
>med Æble+Alt+Shift+Backspace. Her kunne du evt. installere Norton og
>køre den derfra.
Jeg har en iMac koplet via ethernet til den. Jeg kan godt bruge ethernet
og er ved at tømme PB og fylde det jeg har plads til, over på den.
>
>
>Det lyder lidt skidt, men lad os håbe, at du får den i gang.


Jeg begynder at have meget lidt tiltro til det og ser i øjenen at jeg må
formatere. Jeg er ved at lave back-up. Det er lidt træls, når jeg kun har
iMacen( som var/er godt fyldt op i forvejen.) og zip af 100 MB. Dem kan
jeg så hælde over på min G3, hvortil min brænder er koplet.

Jeg har endna købt en 8600, som skulle være server og back-up, men har
ikke nået at få det sat op endnu(( Surt show.

Hvor kommer alt det dog fra, man fylder sine HD'er op med???

Hilsen Hanne, som venter på lyset skal komme i sidste øjeblik
>
>
>--
>René





Jesper (05-08-2001)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 05-08-01 22:03

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Hvor kommer alt det dog fra, man fylder sine HD'er op med???

Nissen kommer og fylder den op om natten naturligvis
--
Jesper.

René Frej Nielsen (05-08-2001)
Kommentar
Fra : René Frej Nielsen


Dato : 05-08-01 22:06

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Hvor kommer alt det dog fra, man fylder sine HD'er op med???

Tjaa... jeg kan huske dengang da en 20MB harddisk var alt rigeligt til
min Atari ST. Nu virker det som om, at harddiskene altid er for små!

> Hilsen Hanne, som venter på lyset skal komme i sidste øjeblik

Jeg har nok ikke flere ideer, desværre.

--
René

Morten Reippuert Knu~ (05-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 05-08-01 22:00

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

>Er der kun formatering tilbage?

nej, det tror jeg nu ikke skulle være nødvendigt.

I værst tænkelige tilfælde kan du formegenlig nøjes med at instalere en
ny systemmappe på samme disk (den gamle vil blive omdøbt, så du kan
"stjæle" fra den) - dvs du behøver ikke flytte alle dine nuværende
filer
Når du installerer en ny systemmappe oven i den gamle, slettes filer
ikke, med mindre de har et andet versionsnummer, end hvad der instaleres
af Mac OS installationen. Dvs. indstillinger og korupte systemfiler
overskrives ikke, de vil stadig skabe problemer.

Kan du starte fra hd'en uden udvidelser (shift)? i så fald kan du
udelukke at der skulle være noget galt med finder eller systemkufferten.
- Dvs du slipper for en komplet geninstallation.

Jeg synes det lyder som en korrupt fil i din systemmappe (udvidelse,
indstilling etc). Det kan tage lang tid at finde den, så hvis ikke du
gider: installer en _ny_ systemmappe (clean install) _uden_ at formatere

Formatering er ret beseet kun er nødvendig pga. af u-reparer-bare
disk-fejl.

For at køre norton på PB'en gør følgende:

På iMac'en (går ud fra at du også har norton på denne, ellers installer
Norton). Slå appletalk til, slå fildeling til, slå programkobling til!
Sørg for at du har en kopi af "Norton Shared Lib" i samme mappe som
DiskDoctor!

Boot PB'en fra din system CD, forbind til iMac'en i vælger, mount den
iMac partition norton ligger på, naviger til DiskDoctor og åben
DiskDoctor, tjek PB'ens disk for eventuelle fejl og reparer den - regn
ikke med at Norton finder den korupte fil jeg mistænker.

meld tilbage når du har kørt Norton

NB. når du ikke kan starte PB'en fra din norton CD, skyldes det at den
er ældre end det system din PB blev leveret med - helt normalt Hvis
det er nyeste norton version du har, går jeg udfra, at du mod et gebyr
kan få en ny norton-cd mod et gebyr - sådan er det i al fald med
diskwarrior
- du kan selvfølgelig også ved lejlighed brænde en ny start cd med
norton på.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed

Hanne Hertzog (06-08-2001)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 06-08-01 00:00


Tusind tak for din lange redegørelse. Jeg vil prøve at se at få tid i
morgen. men nu er jeg så meget bagefter. Jeg havde slet ikke tid til alt
det pjat i dag.

Jeg har jo prøvet at installere ny systemmappe. Men jeg må gøre et eller
andet forkert, for det har ikke løst problemet.

Jeg har også prøvet at kigge i den systemmappe. Både i udvidelser og
indstillinger. men jeg har ikke forstand på det. Jeg har nogle gange
farvet disse ikoner ved nye installationer, så jeg har mest kigget efter
nogen der ikke var farvet og efter noget med nye datoer.

Detr er sgu fa... at man er så dum((

Nå, men i bund og grund er det jo fordi jeg ikke har haft problemmer nok,
så havde jeg jo fået rutine og lært noget? Måske???

Og tak for de andre svar jeg har fået.

Bedste hilsen Hanne

reippuert@mac.com,Ny-Internet writes:
>Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
>>Er der kun formatering tilbage?
>
>nej, det tror jeg nu ikke skulle være nødvendigt.
>
>I værst tænkelige tilfælde kan du formegenlig nøjes med at instalere en
>ny systemmappe på samme disk (den gamle vil blive omdøbt, så du kan
>"stjæle" fra den) - dvs du behøver ikke flytte alle dine nuværende
>filer
>Når du installerer en ny systemmappe oven i den gamle, slettes filer
>ikke, med mindre de har et andet versionsnummer, end hvad der instaleres
>af Mac OS installationen. Dvs. indstillinger og korupte systemfiler
>overskrives ikke, de vil stadig skabe problemer.
>
>Kan du starte fra hd'en uden udvidelser (shift)? i så fald kan du
>udelukke at der skulle være noget galt med finder eller systemkufferten.
>- Dvs du slipper for en komplet geninstallation.
>
>Jeg synes det lyder som en korrupt fil i din systemmappe (udvidelse,
>indstilling etc). Det kan tage lang tid at finde den, så hvis ikke du
>gider: installer en _ny_ systemmappe (clean install) _uden_ at formatere
>
>Formatering er ret beseet kun er nødvendig pga. af u-reparer-bare
>disk-fejl.
>
>For at køre norton på PB'en gør følgende:
>
>På iMac'en (går ud fra at du også har norton på denne, ellers installer
>Norton). Slå appletalk til, slå fildeling til, slå programkobling til!
>Sørg for at du har en kopi af "Norton Shared Lib" i samme mappe som
>DiskDoctor!
>
>Boot PB'en fra din system CD, forbind til iMac'en i vælger, mount den
>iMac partition norton ligger på, naviger til DiskDoctor og åben
>DiskDoctor, tjek PB'ens disk for eventuelle fejl og reparer den - regn
>ikke med at Norton finder den korupte fil jeg mistænker.
>
>meld tilbage når du har kørt Norton
>
>NB. når du ikke kan starte PB'en fra din norton CD, skyldes det at den
>er ældre end det system din PB blev leveret med - helt normalt Hvis
>det er nyeste norton version du har, går jeg udfra, at du mod et gebyr
>kan få en ny norton-cd mod et gebyr - sådan er det i al fald med
>diskwarrior
>- du kan selvfølgelig også ved lejlighed brænde en ny start cd med
>norton på.
>
>--
>Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen
>
>jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed





Skal du sejre, skal du slås med dig selv


Martin Edlich (06-08-2001)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 06-08-01 00:28

In article <fc.0073fb6b035da4680073fb6b035d6397.35da5bc@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Jeg har jo prøvet at installere ny systemmappe. Men jeg må gøre et eller
> andet forkert, for det har ikke løst problemet.

Prøv at lav en søgning på filer der fylder 0 Kb. Slet så alle dem der
ikke er ikoner (du har vel genopbygget skrivebordet?)

--
MVH Martin Edlich
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive besvaret kort, men uhøfligt
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).
http://www.edlich.dk

Nicolai Brandt (06-08-2001)
Kommentar
Fra : Nicolai Brandt


Dato : 06-08-01 00:34

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> NB: Det blev en lang forklaring, men det er vel bedst af få det hele at
> vide med det samme

Helt sikkert... men har du prøvet at starte den uden udvidelser?

--
MVH Nicolai Brandt

Hanne Hertzog (06-08-2001)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 06-08-01 09:35

newsspam3@mail.edlich.dk,Ny-Internet writes:
>In article <fc.0073fb6b035da4680073fb6b035d6397.35da5bc@net.dialog.dk>,
> "Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
>> Jeg har jo prøvet at installere ny systemmappe. Men jeg må gøre et eller
>> andet forkert, for det har ikke løst problemet.
>
>Prøv at lav en søgning på filer der fylder 0 Kb. Slet så alle dem der
>ikke er ikoner (du har vel genopbygget skrivebordet?)
>
>--
>MVH Martin Edlich
>Henvendelser til min e-mail adresse vil blive besvaret kort, men uhøfligt
>(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).
>http://www.edlich.dk

Orke ja, det hører med til mine faste rutiner i hverdagen

Som vil gå i gang med eftersøning efter Tak for tipset.

Hilsen Hanne




Hanne Hertzog (06-08-2001)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 06-08-01 09:41

roldborg-brandt@mail1.stofanet.dk,Ny-Internet writes:
>Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
>> NB: Det blev en lang forklaring, men det er vel bedst af få det hele at
>> vide med det samme
>
>Helt sikkert... men har du prøvet at starte den uden udvidelser?
>
>--
>MVH Nicolai Brandt


Ja, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre med det. Jeg har selvfølgelig
prøvet at kigge det hele i igennem, men jeg er på Herrens mark

Jeg har for lidt forstand på, hvad det forskellige bruges til, sådan ud
over det mest almindelige.

Men skulle jeg ikke kunne få en liste med mine udvidelser? Den kan jeg
ikke finde. Går jeg ned i æblemenuen og finder kontrolpaneler er der kun
et ikon med Appletalk og et med startdisk med ? tegn på. Er det normalt?

Hilsen Hanne




Morten Reippuert Knu~ (06-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 06-08-01 12:50

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Ja, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre med det. Jeg har selvfølgelig
> prøvet at kigge det hele i igennem, men jeg er på Herrens mark

der menes selvfølgelig, at du kan tjekke om systemkuffert og finder er
ok. Hvis de er det gælder det om at finde en evt korrupt fil - næste
trin er at man flytter _hele_ indstillings mappen ud på skrivebordet og
prøver at boote med udvidelser indlæst etc. Er det ok kan du med
sikkerhed frikende dine indstillinger - sådan fortsætter du.

> Jeg har for lidt forstand på, hvad det forskellige bruges til, sådan ud
> over det mest almindelige.
>
> Men skulle jeg ikke kunne få en liste med mine udvidelser? Den kan jeg
> ikke finde. Går jeg ned i æblemenuen og finder kontrolpaneler er der kun
> et ikon med Appletalk og et med startdisk med ? tegn på. Er det normalt?

ja, når man booter fra system CD'en - "vi" vil have dig til at boote fra
HD'en uden indlæsning af udvidelser.

hvis du stadig er på herrens mark kan du ringe til mig efter klokken 15,
send en email så får du lige mit nummer...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed

Nicolai Brandt (06-08-2001)
Kommentar
Fra : Nicolai Brandt


Dato : 06-08-01 22:55

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
> > Ja, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre med det. Jeg har selvfølgelig
> > prøvet at kigge det hele i igennem, men jeg er på Herrens mark
>
> der menes selvfølgelig, at du kan tjekke om systemkuffert og finder er
> ok. Hvis de er det gælder det om at finde en evt korrupt fil - næste
> trin er at man flytter _hele_ indstillings mappen ud på skrivebordet og
> prøver at boote med udvidelser indlæst etc. Er det ok kan du med
> sikkerhed frikende dine indstillinger - sådan fortsætter du.
>
> > Jeg har for lidt forstand på, hvad det forskellige bruges til, sådan ud
> > over det mest almindelige.
> >
> > Men skulle jeg ikke kunne få en liste med mine udvidelser? Den kan jeg
> > ikke finde. Går jeg ned i æblemenuen og finder kontrolpaneler er der kun
> > et ikon med Appletalk og et med startdisk med ? tegn på. Er det normalt?
>
> ja, når man booter fra system CD'en - "vi" vil have dig til at boote fra
> HD'en uden indlæsning af udvidelser.

Det er nemlig lige præcis det... Så kan man ihvertfald finde ud af om
det er en udvidelse der skaber problermerne... Og det er det vist ofte.

> hvis du stadig er på herrens mark kan du ringe til mig efter klokken 15,
> send en email så får du lige mit nummer...

Det er lidt fedt med det fællesskab man danner når man er en minoritet.
Sjældent møder man en større hjælpsomhed end gennem denne ng.

Håber I får løst problemet

--
MVH Nicolai Brandt

Hanne Hertzog (07-08-2001)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 07-08-01 00:17

Kære Morten. det er virkelig et flot tilbud du kommer med.Tusind Tak

Desværre har jeg et barnebarn, ret alvorlig syg på sygehus, så jeg har
været på besøg hele aftenen. Jeg har endvidere ret svært ved at
konsentrere mig om min PB lige i øjeblikket. I morgen er jeg også optaget
det meste af dagen. Jeg ser lige hvordan det går med iMac og AppleTalk og
Norton.

Jeg har selvfølgelig også startet op uden udvidelser. Det kan den. men der
kommer stadig det mærklige - ikke stantardvindue frem, det er et
skrivebordsbillede af et af dem man kan vælge, men som jeg aldrig har
valgt)) og jeg har fundet en enkelt fil på 0 k, som jeg smed ud. men det
hjalp ikke.
men da jeg kan starte op uden udvidelser, så må det være der problemet er.
Så er det bare om jeg eller Norton kan finde det/den fil der laver baladen.

Jeg vender tilbage, når jeg har afprøvet jeres råd.
bedste hilsen Hanne


reippuert@mac.com,Ny-Internet writes:
>Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
>> Ja, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre med det. Jeg har selvfølgelig
>> prøvet at kigge det hele i igennem, men jeg er på Herrens mark
>
>der menes selvfølgelig, at du kan tjekke om systemkuffert og finder er
>ok. Hvis de er det gælder det om at finde en evt korrupt fil - næste
>trin er at man flytter _hele_ indstillings mappen ud på skrivebordet og
>prøver at boote med udvidelser indlæst etc. Er det ok kan du med
>sikkerhed frikende dine indstillinger - sådan fortsætter du.
>
>> Jeg har for lidt forstand på, hvad det forskellige bruges til, sådan ud
>> over det mest almindelige.
>>
>> Men skulle jeg ikke kunne få en liste med mine udvidelser? Den kan jeg
>> ikke finde. Går jeg ned i æblemenuen og finder kontrolpaneler er der kun
>> et ikon med Appletalk og et med startdisk med ? tegn på. Er det normalt?
>
>ja, når man booter fra system CD'en - "vi" vil have dig til at boote fra
>HD'en uden indlæsning af udvidelser.
>
>hvis du stadig er på herrens mark kan du ringe til mig efter klokken 15,
>send en email så får du lige mit nummer...
>
>--
>Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen
>
>jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed




Skal du sejre, skal du slås med dig selv


Martin Edlich (07-08-2001)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 07-08-01 01:39

In article <fc.0073fb6b035e6df40073fb6b035d6397.35e6ec7@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Jeg har selvfølgelig også startet op uden udvidelser. Det kan den. men der
> kommer stadig det mærklige - ikke stantardvindue frem, det er et
> skrivebordsbillede af et af dem man kan vælge, men som jeg aldrig har
> valgt)) og jeg har fundet en enkelt fil på 0 k, som jeg smed ud. men det
> hjalp ikke.

Prøv at smid alle dine skrivebordsbilleder ud, jeg har før set problemer
med dem, som ikke blev løst ved udsmidning af preferencer osv.

--
MVH Martin Edlich
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive besvaret kort, men uhøfligt
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).
http://www.edlich.dk

Hanne Hertzog (07-08-2001)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 07-08-01 00:20

roldborg-brandt@mail1.stofanet.dk,Ny-Internet writes:
>
>Det er lidt fedt med det fællesskab man danner når man er en minoritet.
>Sjældent møder man en større hjælpsomhed end gennem denne ng.
>
>Håber I får løst problemet
>
>--
>MVH Nicolai Brandt

Ja, det er fantastiskt og een af det hele store gevinster ved at være
macbruger. Alle de herlige mennesker jeg har mødt i de snart 5 år, jeg har
haft mac og i det hele taget computer, har været en pragtfuld oplevelse.

bedste machilsen Hanne

Som ikke har haft tid til at kigge på PB endnu.





Mark S. Rasmussen (07-08-2001)
Kommentar
Fra : Mark S. Rasmussen


Dato : 07-08-01 01:11

> Jeg har selvfølgelig også startet op uden udvidelser. Det kan den. men der
> kommer stadig det mærklige - ikke stantardvindue frem, det er et
> skrivebordsbillede af et af dem man kan vælge, men som jeg aldrig har
> valgt)) og jeg har fundet en enkelt fil på 0 k, som jeg smed ud. men det
> hjalp ikke.
> men da jeg kan starte op uden udvidelser, så må det være der problemet er.
> Så er det bare om jeg eller Norton kan finde det/den fil der laver baladen.

Grunden til det anderledes billede er simpelt nok at udvidelsen som placerede
lige netop dit billede som baggrundsbillede er blevet slået fra. Prøv at gå
ind i Udvidelseskontrol eller Extensions Manager på engelsk, her skal du slå
System x.x Base/All til. Så se om du kan starte op på de normale
standardudvidelser.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.



Hanne Hertzog (07-08-2001)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 07-08-01 22:02

Tak alle sammen for alle gode råd. Jeg fik installeret ny systemmappe. Min
computerven guidede mig så jeg fik gjort det rigtigt. Så nu startede den
op i fin form og med det rigtige skrivebordsbillede . Nu står tilbage at
teste alle indstillinger og udvidelser.

Men jeg tager lidt af gangen, efterhånden som jeg får brug for det. Det er
bestemt ikke mit ynglingsjob at genstarte og genstarte.

Men hvor er det skønt at den kører igen, min kære PowewrBook
Hilsen Hanne




Jesper (07-08-2001)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 07-08-01 22:57

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

>
> Men jeg tager lidt af gangen, efterhånden som jeg får brug for det. Det er
> bestemt ikke mit ynglingsjob at genstarte og genstarte.
> ^^^^^^^^^^^
> Men hvor er det skønt at den kører igen, min kære PowewrBook
> Hilsen Hanne

Får det så PowerBook'en til at yngle?
--
Jesper.

Hanne Hertzog (08-08-2001)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 08-08-01 08:18

triton@titancity.com,Ny-Internet writes:
>
>Får det så PowerBook'en til at yngle?
>--
>Jesper.

nej desværrre

hanne



Skal du sejre, skal du slås med dig selv


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408650
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste