Spisested nær tivoli
Fra : Hippo

Dato : 22-05-10 19:00

En af jer der har et godt forslag hvor man kan spise på en times tid
fredag aften nær tivoli og maden er god?

Det må ikke være bøf/steg/asiatisk/burger

Gerne italiensk, men andre forslag er også velkomne.

Pris max. 250 pr. person eksl. drikkevarer.

Fra : Hippo

Dato : 22-05-10 19:12

Glemte at skrive at det også godt må være take away, sålænge det er til
at tage med i tivoli (hvis vi selv medbringer bestik) og ja man må godt
have mad med i tivoli :)

Fra : Jebir

Dato : 22-05-10 21:39

> [...]
>
> Det må ikke være bøf/steg/asiatisk/burger
>
> Gerne italiensk, men andre forslag er også velkomne.
>
> Pris max. 250 pr. person eksl. drikkevarer.

Jeg havde stor succes med at booke på Hercegovina
(http://www.hercegovina.dk/) til et selskab på 40 personer sidste år, i
forbindelse med et besøg i Tivoli - der blev bestilt buffet til alle
mand, og vi stod også i den situation at vi var lidt under tidspres - så
inden for en time var alle "fodret" - og servicen var god, maden i top -
og der var RIGELIGT! Tror ikke vi oplevede at der var noget på buffeten
der "manglede" - alt blev fyldt op løbende, så ingen blev snydt
Hercegovina har desuden indgang både fra Tivoli, og overfor hovedbanegården.
Varme anbefalinger herfra.

- Mikkel