Kykkeli kyhhhhhh - helt vildt - hahahaa
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-05-10 20:42

Nu er der sgu kommet en ny udgave af den der sang hvor der gales som en
hane.

Vi husker jo nok ham SPITSBUA MARKUSs udgave, hvor vi lå flade af grin i
Musikantenstadl.
http://www.youtube.com/watch?v=2Jaa8JL4da4

Nu til aften er TAKEO ISHI på banen med en ny udgave af sangen i Melodien
der hertzen. Nu hedder den "Bibi hendl" i stedet for "Pipi hend".
http://www.youtube.com/watch?v=5kcqJ7weTKY

Men den er dæleme lige så svov - og i hvertt fald speciel. Hvilek en synes i
er sjovest? - Hvilken hane-sang er bedst?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-05-10 20:50

meddelelsen news:4bf83376$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Men den er dæleme lige så svov - og i hvertt fald speciel. Hvilek en synes
> i er sjovest? - Hvilken hane-sang er bedst?

De er lige dårlige begge to
Jeg holder meget af slagermusik - men det her , nej tak!

mvh Eva

Fra : Martin Bak

Dato : 22-05-10 22:55

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
- Hvilken hane-sang er bedst?

Helt klart "Goldfinger".
Jeg er lige ved at tro, at min hane har skrevet det nummer. Han kan i hvert
fald gengive temaet i introen til perfektion.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-05-10 23:15

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Helt klart "Goldfinger".
> Jeg er lige ved at tro, at min hane har skrevet det nummer. Han kan i
> hvert fald gengive temaet i introen til perfektion.

Kan det ikke være det her nummer din hane har skrevet?, sammen med den her
vilde gruppe.
Du trykker på knappen til en luft-alarm, hvorefter du skriger som en besat,
i en megafon, mens din hane galer i vilden sky, helt u-kontrolleret. Og så
en
flok tøser der hopper og springer rundt.
Det er selvfølgelig Atomik Harmonik. De er godt nok vilde. Den her er
nok deres mest kendte sang "Vatrogasac Joza".

http://www.youtube.com/watch?v=GK9okKUgHYw

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-05-10 23:29

meddelelsen news:4bf85773$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det er selvfølgelig Atomik Harmonik. De er godt nok vilde. Den her er
> nok deres mest kendte sang "Vatrogasac Joza".

Ups. Den hedder "Brizgalna Brizga". Her er den i en anden udgave, med den
populære slovenske gruppe, optaget ude på bøh-landet.
http://www.youtube.com/watch?v=Jk5K3me5ahk&feature=related

Hwa med den her. Her er de inde at spise chokolade i en chokolade-butik.
http://www.youtube.com/watch?v=j-Uburqc-PQ&feature=related

De kan faktisk også spille Shaken Stewens-musik. Her giver de "Oh Julie"
http://www.youtube.com/watch?v=_7cnW1jdtmU&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 22-05-10 21:20

Åge Halldorsson skrev:
> Men den er dæleme lige så svov - og i hvertt fald speciel. Hvilek en
> synes i er sjovest? - Hvilken hane-sang er bedst?

Øhmnn Åge?...

Har du sniffet lim eller drukket af potten?

Tag nu en kold øl og lad alt den kykkelikyhh være..

Mvh Hauge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 22-05-10 21:22

On 22-05-2010 21:41, Ã…ge Halldorsson wrote:
> Nu er der sgu kommet en ny udgave af den der sang hvor der gales som en
> hane.

Dann möchten ich gern ein teller mit bockwurst, bier und eine kleines
blasmusik haben...
http://www.youtube.com/watch?v=AT_d6SU3ADI

Mvh
Martin

(Jeg takker hermed min folkeskolelærer for mine meget underfundige
tyskkundskaber)

Fra : Ã…ge Halldorsson

Dato : 22-05-10 21:31

"Martin [TMM]" <tmm@---FJERNDETTE---trutter.dk> skrev i meddelelsen

> Dann möchten ich gern ein teller mit bockwurst, bier und eine kleines
> blasmusik haben...
> http://www.youtube.com/watch?v=AT_d6SU3ADI

HAHAHAH. Den var ret sjov. Den her slår dog alt. Her leger Takeo Ishi
turistguide. Når han peger på forskellige ting fortæller han ingenting, men
jodler i stedet for.
Det gør han også når han sidder nede i det lokale supermarked og scanner
varerne igennem kassen. Han jodler noget der skal forestille en lyd der
kommer når en stregkode bliver afllæst.
HAHA. De tyskere har humor.
http://www.youtube.com/watch?v=W2ZflyjTCFk&feature=related

Hilsen Ã…ge