LeMans 24H
Fra : Brian Sørup

Dato : 22-05-10 09:23

Er der nogen af jer der kigger herind der skal til Le Mans i år ?

Jeg tager afsted 9/6 med GP Tours....
--
Brian Sørup

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 22-05-10 19:43

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Er der nogen af jer der kigger herind der skal til Le Mans i år ?
> Jeg tager afsted 9/6 med GP Tours....

Nice - det er en total fed oplevelse IRL. Især hvis man er nogle stykker
afsted. Vi ser det i år på TV - 24 timer i træk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 24-05-10 20:04

On Sat, 22 May 2010 20:43:03 +0200, "Mogens \(K\)"
<nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> wrote:

>"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Nice - det er en total fed oplevelse IRL. Især hvis man er nogle stykker
>afsted. Vi ser det i år på TV - 24 timer i træk

Så må i da blive slemt forkølet efter 24 timer i træk )

Fra : Henrik B.

Dato : 24-05-10 21:13

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Så må i da blive slemt forkølet efter 24 timer i træk )

*ROFL*

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Fister

Dato : 22-05-10 20:23

Brian Sørup was thinking very hard :
> Er der nogen af jer der kigger herind der skal til Le Mans i år ?
>
> Jeg tager afsted 9/6 med GP Tours....

2 drømmesenge i stuen, Sputnik, en datter på knap 17 måneder og 2
hunde, der skal indoktrineres.
Kai

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-05-10 23:13

"Fister" <ikke@interessant.nej> skrev i meddelelsen
> Brian Sørup was thinking very hard :

> 2 drømmesenge i stuen, Sputnik, en datter på knap 17 måneder og 2 hunde,
> der skal indoktrineres.

Okay, kan R1'eren ikke klare sådan en lille smuttur til Frankrig ?

--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Fister

Dato : 23-05-10 06:43

Brian Sørup brought next idea :
> "Fister" <ikke@interessant.nej> skrev i meddelelsen

> Okay, kan R1'eren ikke klare sådan en lille smuttur til Frankrig ?

Fisk, aner ikke hvad R1 er, men jeg kan ikke klare sådan en tur.
Kai

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-05-10 09:27

> Brian Sørup brought next idea :

> Fisk, aner ikke hvad R1 er, men jeg kan ikke klare sådan en tur.

Det må du undskylde, jeg må have forvekslet dig med en anden...

Fra : Martin [6000]

Dato : 22-05-10 21:24

> Er der nogen af jer der kigger herind der skal til Le Mans i år ?

Nej ikke i år.

Ellers superfedt med en herre roadtrip ned og glo biler og damer i
stribevis...

--
Martin

Fra : Brian Sørup

Dato : 25-05-10 21:38

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Nej ikke i år.
>
> Ellers superfedt med en herre roadtrip ned og glo biler og damer i
> stribevis...

Heeyyyy - min kone kan altså godt finde på at læse herinde, så hold venligst
op med at sprede den slags løgne og ønsketænkning...