ilt på trykflaske
Fra : P Johnsen

Dato : 21-05-10 16:59

Hej i gruppen
Er der nogen der ved hvor man som privat kan købe/få fyldt sin tryk flaske
med ilt, er til et svejseanlæg.
bor i Middelfart.

pfht
PJ

Fra : Jensen

Dato : 22-05-10 09:13

On Fri, 21 May 2010 17:58:59 +0200, "P Johnsen" <johnsenpk@mail.dk> wrote:

>Hej i gruppen
>Er der nogen der ved hvor man som privat kan købe/få fyldt sin tryk flaske
>med ilt, er til et svejseanlæg.
>bor i Middelfart.

Hvad med Kolding Ilt & Gas (www.kig-as.dk)?
Eller måske det nærmeste BP Gascenter?
Eller måske kan den 'lokale' dykkerklub hjælpe...

--
Thomas

Fra : Per Tolbøll

Dato : 23-05-10 07:38

Prøv dem her: http://www.fynssvejseteknik.dk/infopages.php?info_id=1

Jeg har handlet som privatmand der flere gange, og det er gået helt
upåklageligt (eneste problem for dig kan være afstanden (de bor i Munkebo)

/Per

Fra : Armand

Dato : 23-05-10 10:08

Per Tolbøll skrev:
> Prøv dem her: http://www.fynssvejseteknik.dk/infopages.php?info_id=1
>
> Jeg har handlet som privatmand der flere gange, og det er gået helt
> upåklageligt (eneste problem for dig kan være afstanden (de bor i Munkebo)

Tilsyneladende er det nærmeste i Fredericia:
Jeg husker ikke navnet (efter nyt ejerskab), men det ligger ud til
Treldevej á den sidste indkørsel inden kasernen når man kører mod Trelde!

--
Armand.

Fra : P Johnsen

Dato : 23-05-10 11:13