Honda logo
Fra : boe

Dato : 05-08-01 14:28

Der skulle vel ikke være én, som er i besiddelse af et vektoriseret Honda
logo (alternativt et stort ikke-vektoriseret) og som vil maile det til mig?
Jeg skal bruge det til at plotte ud i vinyl, så kvaliteten skal være tip top

Bo, VF1000F

Fra : Bent Madsen

Dato : 05-08-01 15:05

boe <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9kjhdt$qnv$1@sunsite.dk...
> [...]
mig?
> Jeg skal bruge det til at plotte ud i vinyl, så kvaliteten skal være tip

Honda logo... .ordet : = "Honda" ?

hvis det bare er det.. så brug paint shop pro 7 eller 8..
der kan du vektorisere fonte... meget fikst egentlig.

og den bestemte font type.. .det kan du vel finde på nettet et eller andet
sted..

- Stefan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-08-01 20:04

"Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> boe <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en
> [...]
Mon ikke det er vingen?
Der er jo også programmer der kan lave bitmaps etc. om til vektorgrafik. Der
er f.eks. et i Corel Draw pakken. Det er jo en mulighed hvis du ellers kan
finde vingen i en ordentlig opløsning
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : boe

Dato : 05-08-01 20:45

Jes Vestervang <jesvj@mailme.dk.fjernmig> wrote in message

> "Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Jeg takker for forslagene. En venlig NG bruger har tilsendt mig det ønskede
Det er en dejlig gruppe, den her....

Bo, VF1000F