Sommerhus Problemer
Fra : Carl

Dato : 19-05-10 06:13

Hej Jeg har købt sommerhus og søger efter en hjemmeside om sommerhuse.
Jeg tænker på andres erfaringer og hvis jeg har erfaringer kan jeg
skrivet det, så man kan hjælpe hinanden. Det kan være
nybyg ,reparation, udlejning.
Hilsen Carl

Fra : John V.

Dato : 21-05-10 12:38

Den 19-05-2010 14:13, Carl skrev:
> [...]
> Jeg tænker på andres erfaringer og hvis jeg har erfaringer kan jeg
> skrivet det, så man kan hjælpe hinanden. Det kan være

Gruppen her er da fin til det. Det er bare at stille konkrete spørgsmål
angående nybyg og reparation, jeg ved ikke hvor udlejning hører hjemme.

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 25-05-10 16:59

"Carl" <jorgensen_carl@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Du skal da helt klart melde dig ind i en forening for sommerhusejere.
Det er jo helt unikt at være ejer af et sommerhus.
Hvis du ikke kan finde sådan en forening vil jeg da på det kraftiste
anbefale dig at stifte én.

Steen.

Fra : Sommerhuse i Danmark

Dato : 26-05-10 03:20

On May 19, 2:13 pm, Carl <jorgensen_c...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Jeg tænker på andres erfaringer og hvis jeg har erfaringer kan jeg
> skrivet det, så man kan hjælpe hinanden. Det kan være

Hej Carl
Tillykke med sommerhuset!

Ønsker du at udleje dit sommerhus privat, dvs. uden om et
udlejningsbureau = du sparer bureauprovisionen?
I så fald kan jeg anbefale http://www.sommerhusdanmark.dk, som er en
portal for privat sommerhusudlejning.
Du kan oprette en udlejningsannonce helt gratis!

Mht. de praktiske gøremål så kan jeg anbefale dig at kigge på vores
liste med sommerhusservice:
http://www.sommerhusdanmark.dk/sommerhusservice.php
Her finder du servicefirmaer i hele landet!

God vind med sommerhuset - og husk nu selv at få slappet af, når du er
i huset

Mvh. Jonas,
SommerhusDanmark.dk