Roger Waters nr hvilket album ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-05-10 10:33

jeg har lige hørt et nr hvor omkvædet er " hov strange to chose ti kill a
child " hvad er det for et album ?

Mv.
BMM

Fra : Bo Armand

Dato : 17-05-10 11:11

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg har lige hørt et nr hvor omkvædet er " hov strange to chose ti kill a
> child " hvad er det for et album ?
>
> Mv.
> BMM

http://lyrics.wikia.com/Roger_Waters:To_Kill_The_Child

Hilsen Bo armand

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-05-10 20:46

"Bo Armand" <bo_armand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://lyrics.wikia.com/Roger_Waters:To_Kill_The_Child
>
> Hilsen Bo armand

http://www.allthelyrics.com/lyrics/roger_waters/

hmm men jeg kan stadigt ikke se hvad for et album den kommer fra ?

Fra : Max

Dato : 17-05-10 21:05

Hej Bo

> hmm men jeg kan stadigt ikke se hvad for et album den kommer fra ?

Du læste ikke dette på siden

This song is performed by Roger Waters and appears on the album
To Kill The Child / Leaving Beirut (2004) and on the soundtrack
Body Of War: Songs That Inspired An Iraq War Veteran (2008).

Max

Fra : Bo Armand

Dato : 19-05-10 13:15

> "Bo Armand" <bo_armand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.allthelyrics.com/lyrics/roger_waters/
>
> hmm men jeg kan stadigt ikke se hvad for et album den kommer fra ?

Som Max også skrev, så står det øverst på den side jeg linkede til.

"To Kill The Child / Leaving Beirut" er udgivet på single CD i Japan. Hvis
du mener det er for langt og køre for at få den, kan du downloade den forsk.
steder fra
Bare søg på titlen.

Du kan også hente den på Bibliotekernes netmusik. Men den har der en
begrænset lånetid. Og du skal være oprettet som låner på dit Bibliotek.
http://netmusik.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa/wa/PSSearch/simple?q=to+kill+the+child&filter=tracks&WOURLEncoding=UTF-8

I Danmark kan du købe den 2 CD der er omtalt på linket, "Body Of War: Songs
That Inspired An Iraq War Veteran"
Du kan få den flere steder, men jeg linker lige til imusik :
http://www.imusic.dk/cd/0093624987925/body-of-war-songs-that-inspired-an-iraq-war-var-2008-body-of-war-songs-that-inspired-an-iraq-war-var-cd

Håber det hjalp dig lidt mere..

Hilsen Bo Armand