Kigge ud ikke ind af vindue?
Fra : Per H

Dato : 18-05-10 21:29

Er her nogle herinde der har erfaring med de vinduer man kan kigge ud
af, og absulut ikke ind af? Er de velegnet i et badeværelse?

per

Fra : Leif

Dato : 18-05-10 22:01

http://www.solfilmhalvpris.dk/one-way_kig_ud_ikke_ind.html

Fra : Max

Dato : 18-05-10 22:13

Hej Leif

> http://www.solfilmhalvpris.dk/one-way_kig_ud_ikke_ind.html

Er det ikke sådan med de solfilm at er der lys indenfor, og mørkt
udenfor, ja så kan man se ind ?

Max

Fra : Leif Neland

Dato : 18-05-10 22:15

Den 18-05-2010 23:00, Leif skrev:

> "Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.solfilmhalvpris.dk/one-way_kig_ud_ikke_ind.html

Ja, de er udmærkede til badeværelser, så bliver man ikke generet af at
se at folk kigger på en, og folk udefra bliver ikke generet af folien,
og kan nyde synet uforstyrret.

"Bemærk:Aften virker solfilmen modsat, benyt derfor persienner eller gardin.
I dagtimerne, ser du et lys blå skær når man kigger ud."

Leif

Fra : Ivar

Dato : 18-05-10 22:16

Per H skrev:

> Er de velegnet i et badeværelse?

Lige meget om det virker eller ej, er der utvivlsomt mange der vil
føle ubehag ved at være på et badeværelse, hvor man får indtryk,
at man kan se frit gennem vinduet.

Ivar Magnusson

Fra : leif

Dato : 18-05-10 22:40

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Lige meget om det virker eller ej, er der utvivlsomt mange der vil
> føle ubehag ved at være på et badeværelse, hvor man får indtryk,
> at man kan se frit gennem vinduet.
>

> Ivar Magnusson

Hej alle

Nu blev der spurgt om flere spørgsmål på en gang.

> Er her nogle herinde der har erfaring med de vinduer man kan kigge ud
> af, og absulut ikke ind af? Er de velegnet i et badeværelse?

Der efter fik P.H et link

http://www.solfilmhalvpris.dk/one-way_kig_ud_ikke_ind.html

Hvor der bliver vist nede på siden hvordan det virkerk,
klart og tydeligt.

Man kan jo have et gardin om aftnen når det er mørkt og så undgå at trække
for om dagen.

Jeg selv har det sandblæste folie på badeværelset for så glemmer man ikke at
der kan se ind om aftnen.

vh Leif

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-05-10 05:56

Tue, 18 May 2010 23:16:28 +0200 skrev Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>:

>Lige meget om det virker eller ej, er der utvivlsomt mange der vil
>føle ubehag ved at være på et badeværelse, hvor man får indtryk,
>at man kan se frit gennem vinduet.

Ikke alle og det ville jo være den ultimative practical joke at lave
med en exhibonist. Man inviterer ham hjem og fremviser stolt sit store
gulv-til-loft-panoramavindue direkte ud til gågaden og tilbyder en
prøvetur.

Når fyrenhar hygget sig en halv times tid og spillet fransk klovn (og
måske også andet), afslører man: "Apriiilsnar, der er solfilm på"! Det
må virkelig være antiklimax

Fra : Ivar

Dato : 19-05-10 16:29

Kurt Hansen skrev:

> Når fyrenhar hygget sig en halv times tid og spillet fransk klovn (og
> måske også andet), afslører man: "Apriiilsnar, der er solfilm på"! Det
> må virkelig være antiklimax

Nå, jeg troede, at du ville lave den omvendte.