Advarsel - EuroPark :-(
Fra : ab©

Dato : 18-05-10 09:17

For nogle dage siden har jeg 2 gange benyttet mig af EuroParks
dankort-betalingsanlæg i forbindelse med parkering ved Svendborg Sygehus.
- Første gang har jeg betalt for 27 timer og 40 min (kr. 103,-) for at holde
i ca. 45 min.
- Anden gang er jeg ikke blevet afkrævet noget gebyr (kr. 0,- på
kvitteringen) - til gengæld er jeg efterfølgende belvet opkrævet kr. 80,- i
døgnet - hidtil kr. 240,-

Ved henvendelse til EuroPark får jeg at vide, at damen jeg skal klage til
(Camilla) ikke er på arbejde i dag, men jeg kan prøve igen i morgen - meget
betryggende .... jeg _har_ henvendt mig i min bank og fået mit dankort
spærret.

Har andre været ude for noget lignende ?

ab©

Fra : alexbo

Dato : 18-05-10 10:44

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev

> [...]
> dankort-betalingsanlæg i forbindelse med parkering ved Svendborg Sygehus.
> - Første gang har jeg betalt for 27 timer og 40 min (kr. 103,-) for at
Hvad viser din kvittering?
ankomst og udløb.

> - Anden gang er jeg ikke blevet afkrævet noget gebyr (kr. 0,- på
> kvitteringen) - til gengæld er jeg efterfølgende belvet opkrævet kr. 80,-
> i døgnet - hidtil kr. 240,-
0 kr, skyldes det at du ikke brugte den samme automat ved udløb som
indkørsel?

> [...]
> (Camilla) ikke er på arbejde i dag, men jeg kan prøve igen i morgen -
> meget betryggende .... jeg _har_ henvendt mig i min bank og fået mit
Ja 80 kr. om dagen kan hurtigt løbe op.
Ifølge linket kan der kun blive tale om en dags parkering i tilfælde af fejl
ved udkørsel så det er tilsyneladende en ren fejl med din opkrævning.

http://www.ouh.dk/wm214902

mvh
Alex Christensen

Fra : CL

Dato : 18-05-10 11:00

ab© wrote:
> [...]
> spærret.
>
> Har andre været ude for noget lignende ?

Det har lige været i radion at pbs havde broblemmer
og at der bla mange havde betalt flere gange for samme
betaling.

Carsten Larsen