En institution i dansk billiv er død
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 17-05-10 19:43

Så døde een af de personligheder, som virkelig gjorde en forskel - Harry
Motor Jensen. Dels gjorde han Volvo til et stort bilmærke i Danmark og andre
dele af verden, og dels skrev han en række bøger om dét at sælge (samt holdt
foredrag). Jeg har læst en del af hans bøger, som er meget underholdende.

Harry havde også gennem en del år den tekniske brevkasse i Motor, og det var
sgu en fornøjelse at læse svarene, kombineret med franz Füchsels tegninger.
Super-guy IMO !
www.bt.dk/danmark/bil-legenden-harry-motor-er-doed

Fra : Martin Bak

Dato : 17-05-10 22:33

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Harry havde også gennem en del år den tekniske brevkasse i Motor, og det
> var sgu en fornøjelse at læse svarene, kombineret med franz Füchsels

Han var stor! Han nåede at komme godt op i årene, hvilket jo ikke er alle
forundt, så det er svært at sige at det er synd, eller sådan noget, men han
er bestemt værd at mindes

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Armand

Dato : 18-05-10 14:13

Martin Bak skrev:
> [...]
> forundt, så det er svært at sige at det er synd, eller sådan noget, men han

Da han var 20 så de nyeste biler således ud:
<http://www.biocrawler.com/w/images/3/34/1933-Ford-Y.jpg>
Manden har i sandhed oplevet bilens udvikling og dét fra nærmeste hold.

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-05-10 23:51

Mogens (K) skrev:
> [...]
> foredrag). Jeg har læst en del af hans bøger, som er meget underholdende.

Nåede han at blive færdig med sin(e) selvbiografi(er)?

Jeg kom kun til dér hvor han stadig levede i London sammen med sine 2
små børn og deres mor; MEN SÅ SKETE DER ET-ELLER-ANDET! som jeg aldrig
fik svar på

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 18-05-10 05:23

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Nåede han at blive færdig med sin(e) selvbiografi(er)?

He he - måske denne:
http://www.fyens.dk/article/1416516:Boeger-og-tegneserier--Ingen-succes-paa-hjemmefronten

> Jeg kom kun til dér hvor han stadig levede i London sammen med sine 2 små
> børn og deres mor; MEN SÅ SKETE DER ET-ELLER-ANDET! som jeg aldrig fik
> svar på

Enig - mener han blev skilt igen, og tiderne måske løb lidt fra ham...
http://www.lederne.dk/lho/publikationer/magasinetLederne/2007/Nr+01+januar+2007/ensaelgergoerstatusharrymoter.htm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-05-10 08:29

Mogens (K) kom med denne ide:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> He he - måske denne:
> http://www.fyens.dk/article/1416516:Boeger-og-tegneserier--Ingen-succes-paa-hjemmefronten

Tak - nu er den bestilt

> Enig - mener han blev skilt igen, og tiderne måske løb lidt fra ham...
> http://www.lederne.dk/lho/publikationer/magasinetLederne/2007/Nr+01+januar+2007/ensaelgergoerstatusharrymoter.htm

Han er altid spændende at høre på

Hans
www.zofiaoghans.dk