OT: Zen, og kunsten at vedligeholde en mot~
Fra : Jøgen Mangor Iversen

Dato : 05-08-01 13:34

Jo, jeg har læst bogen...

Inden for Zen-buddismen opererer man med en teknik til at standse
sindets tankestrøm ved hjælp af spørgsmål uden noget logisk svar. Det
mest kendte er: "Hvad er lyden af een hånd der klapper?" Mange har også
hørt: "Hvordan sætter man Teflon fast på stegepanden?" som med lidt god
vilje kan siget at tilhøre kategoriens lette ende.

Og for de kvikke er så d.f.m. versionen: "Hvordan vasker man WD40 af?".
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn (uden samtaleanlæg, så man har fred

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 06-08-01 09:23

Hmmmm....... OT , nej det er det ikke, for det er en dejlig bog, der også
handler om MC.

Jeg har læst bogen to gange. Første gang kom jeg livesom forkert ind på
bogen, for jeg troede, det var en reel MC-bog. Så har jeg siden tænkt, at
nu ville jeg læse den igen. Og det er altså en OK bog.

Hovedpersonen søger efter, hvad kvalitet egentlig er. Han har været
sindssyg, men behandlet med elsktrochock, og nu leder han altså efter, hvad
kvalitet egentlig her. Det går hans liv ud på, og på samme tid er han på MC
igennem USA med sin søn.

I Touring Nyt kunne man oprindelig købe bogen for 80 kr. De har den
desværre ikke mere, prøv en boghandel.

/Bo Stilling Christiansen
DT-250-MX

Jøgen Mangor Iversen <mangor@12moveDOT.dk> wrote in article
<3B6D3D50.E3881141@12moveDOT.dk>...

Fra : Jøgen Mangor Iversen

Dato : 06-08-01 22:02

Bo Stilling Christiansen wrote:

> [...]
> bogen, for jeg troede, det var en reel MC-bog. Så har jeg siden tænkt, at
> nu ville jeg læse den igen. Og det er altså en OK bog.

Hvis du kunne lide den, har du læst fortsættelsen ? Den hedder "Lila, en
undersøgelse af moral" og kom på dansk for et par år siden. Lige til at
blive bims af, eller måske klog.

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 07-08-01 11:16

Hej Jørgen

Det var jeg ikke klar over, at der var kommet en fortsættelse.

Den er fluks bestilt til 99 kr. hos GAD.

Tak for tippet

<3B6F05E1.63C98A65@12moveDOT.dk>...