Nyt fra Shu-bi-dua
Fra : Ulrik

Dato : 17-05-10 00:42

Hej

Som det allerede har været nævnt herinde, er der nyt på vej fra Shu-bi-dua.
I dag mandag udkommer album 1-9 (med bonustracks) i remastered udgaver
som cd-box, enkelt CD'er og LP'er (dog uden bonustracks).

Se mere på http://www.shubidua.dk

Mvh
Ulrik

Fra : Steen

Dato : 17-05-10 14:38

Ulrik <you.dont.need.it@invalid.none> wrote:

> [...]
> I dag mandag udkommer album 1-9 (med bonustracks) i remastered udgaver
> som cd-box, enkelt CD'er og LP'er (dog uden bonustracks).

Man kunne fristes til at spørge: Hvorfor?
Der kan da ikke være de store forskel på en original- og en remasteret
udgivelse. Deres Shubidua200 rummer jo stort set alt

Fra : Ulrik

Dato : 17-05-10 20:12

Steen wrote:
> Man kunne fristes til at spørge: Hvorfor?
> Der kan da ikke være de store forskel på en original- og en remasteret
> udgivelse. Deres Shubidua200 rummer jo stort set alt

Et rimeligt spørgsmål :)
Når de 2 næste omgange af udgivelser er kommet, vil der være en hel del,
der er udgivet, som ikke er med på "200". En del af det, der kommer har
faktisk aldrig været udgivet før. Det er demooptagelser, live-udgaver,
og diverse andre kuriøse ting. Derudover vil der være hæfter med
historier og kommentarer.

Mvh
Ulrik

Fra : Steen

Dato : 19-05-10 10:16

> [...]

> faktisk aldrig været udgivet før. Det er demooptagelser, live-udgaver,
> og diverse andre kuriøse ting. Derudover vil der være hæfter med

Så i fjerneren i går, at de faktisk er på vej med et nyt album.
De spillede en mindre koncert for et lukke publikum. Hardinger var med,
men det var Asmussen til gengæld ikke....altså til koncerten

Fra : Ulrik

Dato : 19-05-10 15:53

Steen wrote:
> Så i fjerneren i går, at de faktisk er på vej med et nyt album.
> De spillede en mindre koncert for et lukke publikum. Hardinger var med,
> men det var Asmussen til gengæld ikke....altså til koncerten

De gjorde de nemlig. Jeg var der selv ;)
Det var rigtig fedt at se Hardinger på scenen i Shu-bi-dua sammenhæng
igen. Det må sne grønt et eller andet sted nu, for han har udtalt, at
han ikke står på scenen sammen med dem igen, før det sner grønt :P
Bosse - deres første trommeslager - var også til stede, men han kom
desværre ikke på scenen. Han kunne ellers godt have givet "Jeg er
fluen", men det klarede Bunden så i stedet.
Det var en rigtig god koncert, som jeg nødig ville have undværet.
Der er klip fra koncerten på Youtube http://www.youtube.com/shubidua og
der bliver også skrevet om koncerten på http://www.shubidua.nu (under
"For og om fans" -> Shuboard)

Ulrik