Ronnie James Dio gået bort
Fra : Carl Drud

Dato : 16-05-10 22:15

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-10 22:25

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse
news:87wrv3im5s.fsf@cdnews.my-fqdn.de...

> Ronnie James Dio død 67 år gammel

Det var en virkelig trist nyhed.
Den støreste stemme i rockmusikken, uden sammenligning. Han vil blive
savnet.

Han er og var "The Man On The Silver Mountain":
http://www.youtube.com/watch?v=p9nfVrusSMg

Fra : Steen

Dato : 17-05-10 14:38

Carl Drud <carl.drud@gmx.com> wrote:

> Ronnie James Dio død 67 år gammel
>
> http://today.msnbc.msn.com/id/37180773/ns/today-entertainment/
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Ronnie_James_Dio

HVAD?
Jam'n, jamen hvad er det dog for en verden - Dio dør, og Rasmus Nøhr
lever....eddermame uretfærdigt

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-05-10 09:29

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> HVAD?
> Jam'n, jamen hvad er det dog for en verden - Dio dør, og Rasmus Nøhr
> lever....eddermame uretfærdigt

Nå ja, men så vidt jeg lige har kunnet finde frem til... Så var forreste
række af folk der brændte deres lys i begge ender, ikke spor fremmed for Hr
Dio....
Så måske skulle man snarere undre sig over, at han blev 67 år gammel.

Hvilket jo altså betyder, at sådan lige umiddelbart, ser det ud til, at
Rasmus Nøhr, lever et lidt sundere liv, hvilket så indebærer, at du nok må
lære at leve med tanken om... At han trods alt stadig har chancen for at
holde i mere end 67 år... Uretfærdigt, eller ej

M.V.H....Benny..

Fra : Steen

Dato : 18-05-10 17:06

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.inv> wrote:

> Hvilket jo altså betyder, at sådan lige umiddelbart, ser det ud til, at
> Rasmus Nøhr, lever et lidt sundere liv

Det skal du nok ikke regne med han gør.
Han har ifølge ham selv, røget alt for meget hash, er gået personligt
fallit flere gange (DM i Rock), levet som gambler i USA, dehydreret i
den amerikanske ørken...og så lever musikere i herhjemme nok ikke af
hyldeblomster og klidkiks alene.

Egentligt var det musikken jeg hentydede til. Et rockikon vs en
lalleglad popmusiker - ingen grund til at sige mere

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-05-10 08:06

> [...]
>
> Egentligt var det musikken jeg hentydede til. Et rockikon vs en
> lalleglad popmusiker - ingen grund til at sige mere

Egentligt pudsigt... At de fleste Rock ikoner, også på et tidspunkt
har været lalleglade popmusikere. Hvis der er noget der hedder
sådan....

Der er et gammelt ord der siger " Man starter som lille "...

M.V.H....Benny..

Fra : Steen

Dato : 19-05-10 10:18

> [...]

> sådan....
>
> Der er et gammelt ord der siger " Man starter som lille "...

Så der er altså stadig mulighed for at Rasmus Nøhr skifter genre, og
tager spandex og læderjakke på?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-05-10 15:01

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Så der er altså stadig mulighed for at Rasmus Nøhr skifter genre, og
> tager spandex og læderjakke på?

.......og næsering og kæde om halsen

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-05-10 06:09

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så der er altså stadig mulighed for at Rasmus Nøhr skifter genre, og
> tager spandex og læderjakke på?

Der var jo også muligheden for, at du blev voksen, og så værdien i andet
end borgerkrig i øregangene ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-10 16:41

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Der var jo også muligheden for, at du blev voksen, og så værdien i andet
> end borgerkrig i øregangene ))
>
> M.V.H....Benny..

Jeg har egentlig aldrig forstået hvor nogen kan lide sån noget lyd som lyder
som en motorsav, skærebrænder og som du siger "borgerkrig".
Man skulle næsten kalde popmusik for borgerkrigsmusik.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-05-10 09:29

meddelelse news:4bf55818$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> lyder som en motorsav, skærebrænder og som du siger "borgerkrig".
> Man skulle næsten kalde popmusik for borgerkrigsmusik.

Hej Åge

Jamen der er intet i vejen med at høre hverken Black Sabbath, eller Iron
Maiden, eller noget af samme skuffe.... Men sommetider skal der altså lige
slukkes efter med noget Kristian & Jesper, eller tilsvarende.... Ja det
kunne for den sags skyld, være Jodle Birge, eller Sussi & Leo....

Eller sagt på en anden måde, en øl kan godt skylles ned med en cacaomælk.

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-05-10 09:42

On 21-05-2010 10:28, Benny Mortensen wrote:

> en øl kan godt skylles ned med en cacaomælk.

Hwa....?

Henning

--
Take time to laugh.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-05-10 10:29

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hwa....?
>
> Henning

Det må sgu være en Fur special

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-05-10 10:57

On 21-05-2010 11:29, Allan Krautwald wrote:

> Det må sgu være en Fur special

Så er der måske alligevel en forklaring på al den Furlandske halløj?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-10 15:30

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Så er der måske alligevel en forklaring på al den Furlandske halløj?
>
> Henning.

I dag har jeg skyllet en appelsinjuice ned med en hindbær-sluss-ice.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-05-10 15:36

On 21-05-2010 16:30, Åge Halldorsson wrote:

> I dag har jeg skyllet en appelsinjuice ned med en hindbær-sluss-ice.

Uha uha....
Bare tanken, fik mig til at kigge i køleren og finde en tuborg-dame frem.
Det bliver man da ikke dårlig af.

Henning

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-10 15:11

> Uha uha....
> Bare tanken, fik mig til at kigge i køleren og finde en tuborg-dame frem.
> [...]

Nå vi dykkede da en tur i fryseren, efter et par Sun Lolly'er
med Ananas smag,,, Guf

M.V.H....Benny...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-05-10 17:18

> Nå vi dykkede da en tur i fryseren, efter et par Sun Lolly'er
> med Ananas smag,,, Guf
>
> M.V.H....Benny...

REKVALME:
Ovre i Nykøbing har Klostertorvets Grillbar slussice med hindbær og med
appelsin. Bland dem med halvt af hver og pengene passer.
Dobbelt guf.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-05-10 11:02

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det må sgu være en Fur special

Sgu' da egentligt et meget godt gæt....

Det var faktisk en Thy øl ) Men drukket på Lindholm Høje museum. Men jeg
tror nu ikke vi kunne se længere end Gjøl. Men derfra, kan man næsten se til
Fur, hvis ikke Livø lå i vejen.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-10 15:31

> hvis ikke Livø lå i vejen.
>
> M.V.H....Benny..

Livø ligger da ikke i "vejen", men i vandet ? ? ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-10 15:12

meddelelse news:4bf6992b$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Livø ligger da ikke i "vejen", men i vandet ? ? ?
>
> Hilsen Åge

Nej nej, vandet løber bare uden om

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-05-10 10:58

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hwa....?
>
> Henning
>

> --
> Take time to laugh.

Tja, 2 Skinkesandwich, 1 øl, og en cocio...

Slet ikke så tosset...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-05-10 11:01

On 21-05-2010 11:57, Benny Mortensen wrote:

> Tja, 2 Skinkesandwich, 1 øl, og en cocio...

Den må du 'længere ud på landet' med.
Og du må finde en anden metafor. Dette kan forlede nogen til at forsøge.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-05-10 11:03

> Den må du 'længere ud på landet' med.
> Og du må finde en anden metafor. Dette kan forlede nogen til at forsøge.

> [...]

Den er go'nok... Prøvede den i går aftes...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-05-10 11:08

On 21-05-2010 12:02, Benny Mortensen wrote:

> Den er go'nok... Prøvede den i går aftes...

Jeg tør næsten ikke spørge om, hvordan du har det i dag?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-05-10 11:12

> Jeg tør næsten ikke spørge om, hvordan du har det i dag?
>
> Henning.
>

> --
> Take time to laugh.

Det behøver du ikke være bange for... Jeg har det fortrinligt

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-10 15:33

> Det behøver du ikke være bange for... Jeg har det fortrinligt
>
> M.V.H....Benny..

"Cocio" uhmmnnnn..... slubre-slubre. Der er ikke noget så godt som en af de
der mælk, fra de brune muh-køer.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-10 15:13

meddelelse news:4bf69991$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Cocio" uhmmnnnn..... slubre-slubre. Der er ikke noget så godt som en af
> de der mælk, fra de brune muh-køer.
>
> Hilsen Åge

Ja jeg har også overvejet, om man skulle have sådan et par køer...

Jeg har set dem, men kunne ikke finde ud af, hvor man puttede
flaskerne ind ????

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-05-10 13:16

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tør næsten ikke spørge om, hvordan du har det i dag?
>
> Henning.

Han er grøn i ansigtet

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-10 15:29

> Eller sagt på en anden måde, en øl kan godt skylles ned med en cacaomælk.
>
> M.V.H....Benny..

Øhhh....nå! - ka` den det?

Tjahh.. måske. Idag skyllede jeg da godt nok en appensinjuice ned med en
hindbær-slush-ice, i en af de der fremmedarbejder-barer i Nykøbing
Så hvorfor ikke.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-10 15:10

meddelelse news:4bf698b4$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Tjahh.. måske. Idag skyllede jeg da godt nok en appensinjuice ned med en
> hindbær-slush-ice, i en af de der fremmedarbejder-barer i Nykøbing

Nej i dag gik jeg den modsatte vej... Jeg havde vel 5 td havre, der skulle
fjernes, så der måtte jeg skylle appelsinvand ned med en Karlens...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-05-10 17:20

> Nej i dag gik jeg den modsatte vej... Jeg havde vel 5 td havre, der skulle
> fjernes, så der måtte jeg skylle appelsinvand ned med en Karlens...
>
> M.V.H....Benny..

Tog du bare Karlens appelsinvand ? ? ? - Hvad sagde han til det?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-05-10 09:41

meddelelse news:4bf955a2$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Tog du bare Karlens appelsinvand ? ? ? - Hvad sagde han til det?
>
> Hilsen Åge

Nu var det hende der serverede appelsinvanden.... Og hvem skælder en dame
ud... Og da slet ikke når der senere er chancer for hun giver en pils..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-05-10 11:24

> Nu var det hende der serverede appelsinvanden.... Og hvem skælder en dame
> ud... Og da slet ikke når der senere er chancer for hun giver en pils..
>
> M.V.H....Benny..

Nå ok. Jeg troede du havde en karl (medhjælper) til at hjælpe dig med at
skovle de 5 tons havle ude ved tærskeværket.
Og så huggede du hans sodavand.
Undskyld misforståelsen.
http://www.youtube.com/watch?v=ZCKOAB38vq8

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-05-10 21:57

meddelelse news:4bfa53a5$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Nå ok. Jeg troede du havde en karl (medhjælper) til at hjælpe dig med at
> skovle de 5 tons havle ude ved tærskeværket.

Det kan være jeg skal prøve at bruge den senere....

Problemet er bare, hun ved godt Karlens er Lidl's discount øl

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-10 14:52

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i meddelelsen
> Ronnie James Dio død 67 år gammel

Milde Moses. Nå, nu er der flere der dør. Det griber om sig, det her. Det
lyder til at det er en spanioler?, med det der "Dio" til efternavn - Navnet
lyder spansk.
Er han også kendt ? ? ?

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-05-10 15:09

Åge Halldorsson skrev:

>Er han også kendt ?

Hvis man bevæger sig udenfor slagerverdenen, så er han kendt.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-10 15:49

> Hvis man bevæger sig udenfor slagerverdenen, så er han kendt.

Ret mange gange flere end ham der bagkiggeren, hvis man tæller visninger:

http://www.youtube.com/watch?v=QwX8yF8k0ls
http://www.youtube.com/watch?v=PlsVIGzQPqQ

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 17-05-10 17:00

> Hvis man bevæger sig udenfor slagerverdenen, så er han kendt.

Åge's infantile angreb kender desværre ingen grænser. Det er det samme dybt
provokerende, og latterlige spørgsmål Åge kommer med hver gang en går bort,
der ikke passer i Åge's snævertsynede verdensbillede.

Søren

Fra : Steen

Dato : 17-05-10 21:23

Søren Bøgh Nielsen <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

> [...]
> provokerende, og latterlige spørgsmål Åge kommer med hver gang en går bort,
> der ikke passer i Åge's snævertsynede verdensbillede.

Det er mere pinligt, med alle dem der hopper på limpinden, og forlænger
hans tråde

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 17-05-10 18:31

Den 17-05-2010 15:52, Åge Halldorsson skrev:

> [...]
>
> Milde Moses. Nå, nu er der flere der dør. Det griber om sig, det her.
> Det lyder til at det er en spanioler?, med det der "Dio" til efternavn -

Normalt læser jeg kun med i denne gruppe, og ryster overbærende af dine
til tider ikke særlige smarte kommentarer.

Denne gang går du over min streg, hvis du ikke har noget fornuftigt at
sige/skrive så hold da mund (finger af tastaturet), og spar på krudtet
indtil du har noget mere klogt at melde ud !!!!

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-05-10 18:36

"Dan "748" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> skrev i en meddelelse

> Denne gang går du over min streg, hvis du ikke har noget fornuftigt at
> sige/skrive så hold da mund (finger af tastaturet), og spar på krudtet
> indtil du har noget mere klogt at melde ud !!!!

I så fald ville her blive meget stille, det er meget sjældent der kommer
noget begavet fra den kant.

Fra : Hauge

Dato : 17-05-10 18:40

Allan Krautwald skrev:
> I så fald ville her blive meget stille, det er meget sjældent der kommer
> noget begavet fra den kant.

Det gælder vist for de flestes kanter her i denne gruppe. Incl. både din
og min.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-05-10 19:31

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Det gælder vist for de flestes kanter her i denne gruppe. Incl. både din
> og min.
>
> /Hauge

Hr. Krutte tilhører dog elieten hvad det angår.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 17-05-10 19:34

Åge Halldorsson skrev:
> Hr. Krutte tilhører dog elieten hvad det angår.

Ikke helt enig.

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-05-10 20:02

> Ikke helt enig.
>
> /Hauge

Uha...hvad gik der galt der

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-05-10 15:17

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Uha...hvad gik der galt der

Jeg er lamslået. Kommer Hauge til te hos dig i morgen ? ? ?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-05-10 20:01

> Det gælder vist for de flestes kanter her i denne gruppe. Incl. både din
> og min.
>
> /Hauge

I betragtning af at du spreder den ud så okay da