Søges: Patak Lime Pickle (Kbh & omegn)
Fra : Esther

Dato : 16-05-10 13:53

Hej, er der nogen af jer der er stødt på "Patak Lime Pickle" - evt
"Patak Hot Lime Pickle"? De havde den i Irma før i tiden, men det har
de så ikke mere. Ejheller den lokale Superbest.
Geografi: Ordrup > Gentofte > Lyngby > Holte > Klampenborg > København
(Ø, K, N, F) .

Der er tale om en udpræget sur, stærk, oliebaseret pickles, den kan
slet ikke sammenlignes med de Patak Chutneys man kan få overalt (og i
øvrigt lave bedre selv).
Den er meget savnet, så al info er velkommen.

På forhånd tak.

Hilsen Esther

Fra : Nicolai Barfod

Dato : 17-05-10 10:21

Esther wrote:
> [...]
> øvrigt lave bedre selv).
> Den er meget savnet, så al info er velkommen.

Hej Esther, jeg synes du skulle lægge vejen forbi Asiens Supermarked på
Østerbrogade 115, ca 300 m nord for Jagtvej.
Jeg kommer der et par gange om året og sidst købte jeg bl.a. Pataks
Garlic pickle (medium) og Pataks Lime pickle (medium/hot).
De har mange andre spændende asiatiske varer i forretningen og en venlig
og hjælpsom betjening.
Venlig hilsen Nicolai

Fra : Esther

Dato : 17-05-10 03:26

> Hej Esther, jeg synes du skulle lægge vejen forbi Asiens Supermarked på
> Østerbrogade 115, ca 300 m nord for Jagtvej.

Hej Nikolaj, der er jeg på vej ud direkte og lige nu!!! Tusind tak,
Esther