Stafetten: Regn
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-10 10:57

Inspireret af det møgvejr vi har lige nu, bliver emnet for stafetten: Regn.
Man kan jo lige så godt få det bedste ud af det, og der er garanteret mange
gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.

Som f.eks. Supertramps "It's Raining Again"
http://www.youtube.com/watch?v=3W2mrGkG8ko

/Alex

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-05-10 11:03

Den 16-05-2010 11:56, Alex Linaa skrev:
> [...]
> gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.
>
> Som f.eks. Supertramps "It's Raining Again"

Garbage - I'm only happy when it rains.
http://www.youtube.com/watch?v=zdodc1Eu1nA

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-10 17:52

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Garbage - I'm only happy when it rains.
> http://www.youtube.com/watch?v=zdodc1Eu1nA

Ud over at være et lækkert stykke musik, gjorde den mig i bedre regn-humør,
så den får du stafetten for

/Alex

Fra : Jensen

Dato : 18-05-10 10:15

On Mon, 17 May 2010 18:51:35 +0200, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

>"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse

>Ud over at være et lækkert stykke musik, gjorde den mig i bedre regn-humør,
>så den får du stafetten for

Så ville det jo have været spild af tid, hvis jeg havde budt ind med:

Eurythmics - Here Comes The Rain Again:
http://www.youtube.com/watch?v=cC9OhK2Ovw0

Phil Collins - I Wish It Would Rain Down On Me:
http://www.youtube.com/watch?v=jZcoFzHIo0M

Sort Sol - It's Gonna Rain
(Desværre intet link)

--
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-10 20:11

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eurythmics - Here Comes The Rain Again:
> http://www.youtube.com/watch?v=cC9OhK2Ovw0
>
> Phil Collins - I Wish It Would Rain Down On Me:

Næh, for hvis ikke Martin tager den inden et par timer, får du den bare i
stedet

/Alex

Fra : Jensen

Dato : 20-05-10 08:47

On Wed, 19 May 2010 21:10:41 +0200, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

>Næh, for hvis ikke Martin tager den inden et par timer, får du den bare i
>stedet

Næh hov, jeg skrev 'HVIS jeg havde'...

--
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-10 10:23

> Næh hov, jeg skrev 'HVIS jeg havde'...

Jamen ok så. "HVIS" du finder et nyt emne, er jeg sikker på at mange bliver
glade, fordi stafetten ikke går i stå

Fra : Carl Drud

Dato : 16-05-10 11:08

"Alex Linaa" <www.linaa.com> writes:

> Inspireret af det møgvejr vi har lige nu, bliver emnet for stafetten: Regn.
> Man kan jo lige så godt få det bedste ud af det, og der er garanteret mange
> gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.

John Mellencamp - Rain On The Scarecrow
http://www.youtube.com/watch?v=joNzRzZhR2Y

--
Carl

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-05-10 11:25

Alex Linaa skrev:

> Inspireret af det møgvejr vi har lige nu, bliver emnet for
> stafetten: Regn.

Jimi Hendrix - Rainy Day, Dream Away:
http://www.youtube.com/watch?v=k2RhrwyWtXQ

--
Herluf :·)

Fra : Jan Kronsell

Dato : 16-05-10 11:31

Alex Linaa wrote:
> [...]
> garanteret mange gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.
>
> Som f.eks. Supertramps "It's Raining Again"

Jeg må have Beatles med her:

http://www.youtube.com/watch?v=lm9xqHjP0fw

Og Sash med Raindrops

http://www.youtube.com/watch?v=8Zea96HQ5Xw&feature=fvst

Jan

Fra : Martin Bak

Dato : 16-05-10 11:56

> [...]
> mange gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.
>
> Som f.eks. Supertramps "It's Raining Again"

Den mindede mig af en eller anden grund om Fleetwood Max's "dreams"

http://www.youtube.com/watch?v=YfK1ZT2XCF4

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Kallehave

Dato : 16-05-10 12:14

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Man kan jo lige så godt få det bedste ud af det, og der er garanteret
> mange gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.

Belinda Carlisle: Summer Rain

http://www.youtube.com/watch?v=H_JEoZMyiW4

/Kallehave

Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-05-10 12:18

Denne her må være oplagt:

"Rain, rain go away" m. Bobby Vinton

http://www.youtube.com/watch?v=o4aZ2HH1zis

mvh Eva

Fra : Hauge

Dato : 16-05-10 12:24

Alex Linaa skrev:
> Inspireret af det møgvejr vi har lige nu, bliver emnet for stafetten: Regn.
> Man kan jo lige så godt få det bedste ud af det, og der er garanteret mange
> gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.

Så bør vi vel også høre lidt Jarre:
http://www.youtube.com/watch?v=OQ2sYOY88X4

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-05-10 13:02

> [...]
> mange gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.
>
> Som f.eks. Supertramps "It's Raining Again"

Så har vi jo
Stille regn, m. Steffs
Regndråber drypper i mit hår, m. Pedro Biker

Hilsen Åge

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-05-10 13:54

"Alex Linaa" skrev i en meddelelse

SNIP:

Den koncert aktuelle Ray Davies og Kinks

Rainy day in june
http://www.youtube.com/watch?v=dGcrhqmOM88

Elller hvad med Albert Hammond
It Never Rains In Southern California
Men tag ikke fejl af titlen, it poors ( det øser ned)

http://www.youtube.com/watch?v=-pyC7WnvLT4

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-05-10 14:02

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message
> [...]
> Man kan jo lige så godt få det bedste ud af det, og der er garanteret
> mange gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.

Undrer mig den ikke har været der endnu:

Gene Kelly med Singing In the Rain
http://www.youtube.com/watch?v=O8zaxTZ4OFg

--
Kurt Lund

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-05-10 14:51

> [...]
> mange gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.
>
> Som f.eks. Supertramps "It's Raining Again"

En af dem, jeg holder meget af...

Demis Roussos " Rain & Tears

http://www.youtube.com/watch?v=wsWny6nOqqE

Her Live fra Brattislava... Men det bliver den ikke ringere af.

M.V.H....Benny..

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 16-05-10 15:26

> [...]
> Man kan jo lige så godt få det bedste ud af det, og der er garanteret
> mange gode regnsange der bare venter på at blive opdaget.

Her er den originale:
The Everly Brothers - Crying In The Rain
http://www.youtube.com/watch?v=-TpnuDU-mtI

Men jeg kan faktisk bedre li' denne udgave, selvom The Everly Brothers har
lavet meget god musik.
Aha - Crying In The Rain
http://www.youtube.com/watch?v=K9bWsh8dsbI

Fra Grease
Cindy Bullens - It's Raining On Prom Night
http://www.youtube.com/watch?v=Wihujts-lCU

VH Pernille

Fra : Max

Dato : 16-05-10 18:53

Hej Alex

> Inspireret af det møgvejr vi har lige nu, bliver emnet for stafetten:

Så skal vi have et lækkert nummer, der næsten får en til
at glemme det pisse vejr :)

Creedence Clearwater Revival: Have You Ever Seen The Rain?
http://www.youtube.com/watch?v=Gu2pVPWGYMQ

Max

Fra : Max

Dato : 16-05-10 19:36

Hej Alex

> Inspireret af det møgvejr vi har lige nu, bliver emnet for stafetten:
> Regn. Man kan jo lige så godt få det bedste ud af det, og der er

Det med regn fik mig til at tænke på en meget klassisk scene
fra en film der hedder "Oh God" der blebet engang i halvfjerdserne.
Georg Burns spiller gud og en naiv sjæl spilles af John Denver,
da gud skal bevise at han er gud, ja der får han det til at regne
inde i den Honda Civic han og John køre i på en meget sol-
beskinnet vej i Californien. Naturligvis opdages dette af en
motorcykelbetjent og det giver en sjov situation. Men der er
jo ikke musik, så vi tager noget andet med John Denver,
jeg beklager kvaliteten af lyden.

John Denver live - Early Morning Rain
http://www.youtube.com/watch?v=xIQ5Bdc4ujI

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-05-10 09:36

On 16-05-2010 11:56, Alex Linaa wrote:
> Inspireret af det møgvejr vi har lige nu, bliver emnet for stafetten: Regn.

Elvis med "Kentucky Rain":

http://www.youtube.com/watch?v=L8WfuBAThQc&feature=related

Henning

--
Take time to laugh.

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-05-10 13:57

On 16-05-2010 11:56, Alex Linaa wrote:
> Inspireret af det møgvejr vi har lige nu

Så er det blevet sol igen.

Eric Clapton - "Sunshine Of Your Love":

http://www.youtube.com/watch?v=_8wbTHzNcQQ&feature=PlayList&p=48F22A68C7A00D95&playnext_from=PL&playnext=1&index=35

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-10 15:08

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så er det blevet sol igen.
>
> Eric Clapton - "Sunshine Of Your Love":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=_8wbTHzNcQQ&feature=PlayList&p=48F22A68C7A00D95&playnext_from=PL&playnext=1&index=35

Og da ingen af de andre har villet tage stafetten, synes jeg du skal føre
den videre for dit solskinsbidrag

/Alex

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-05-10 15:29

On 21-05-2010 16:07, Alex Linaa wrote:
> "Henning Jensen"<h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Og da ingen af de andre har villet tage stafetten, synes jeg du skal føre
> den videre for dit solskinsbidrag

Det er snyd og ufortjent Alex Linaa!
Det er nogle "off-sidere", jeg er kommet med.
Men hvis ingen byder sig til, i løbet af aftenen, så skal jeg finde emne.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-10 18:14

> Det er snyd og ufortjent Alex Linaa!

Næh, det er stafetholderens privilegium at vælge, helt fri af enhver
retfærdighed :)

> Det er nogle "off-sidere", jeg er kommet med.

Ja, netop. Skæverter er altid bedre end mainstream, ikke?

> Men hvis ingen byder sig til, i løbet af aftenen, så skal jeg finde emne.

Good luck ;)

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-05-10 19:37

On 21-05-2010 19:13, Alex Linaa wrote:
> Good luck ;)

Tak

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Max

Dato : 21-05-10 19:34

Hej Henning

> Men hvis ingen byder sig til, i løbet af aftenen, så skal jeg finde
> emne.

Det er jo let når man tager tidspunktet i betragtning, vi mangler
jo den tilbagevendene klassiker

Alice Cooper-Schools out
http://www.youtube.com/watch?v=qga5eONXU_4

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-05-10 19:47

On 21-05-2010 20:34, Max wrote:
> Hej Henning
> Det er jo let når man tager tidspunktet i betragtning, vi mangler
> jo den tilbagevendene klassiker
> Alice Cooper-Schools out
> http://www.youtube.com/watch?v=qga5eONXU_4

Hej Max.
Det var et rigtig godt emne du foreslog, men jeg var næsten færdig med
at finde musikeksempler til "sommer".
Men det er da et oplagt emne til en af de næste stafetter.

Hilsen Henning.

--
Take time to laugh.