Junckers gulv - kan man finde det billiger~
Fra : CAH

Dato : 16-05-10 05:20

Hej

Jeg skal bruge ca. 60 m2 Junckers 22 mm massiv parket gulv, i enten
harmony eller classic. Jeg har søgt lidt på nettet for at finde et
godt tilbud. Men umiddelbart ser det ud til at hvis der er tilbud på
Junckers - så er det den billige rustik med mange knaster som der er
tilbud på. Restpartier er der heller ikke meget af. Er der nogen som
har et godt tip, eller er der ingen vej uden om at måtte ryste op med
de uhyggeligt mange penge.

På forhånd tak for hjælpen
Cah
www.madsgormlarsen.dk