Emhætte - Kan den virkeligt kun fås hos Kv~
Fra : Morten P

Dato : 16-05-10 08:18

http://www.kvik.com/Templates/Accessories.aspx?NRMODE=Published&NRNODEGUID={FC96B3A6-941D-403D-B393-C89262EB4EAB}&NRORIGINALURL=/da-DK/kokken/assortment/white_goods/siemens-white-goods.htm&NRCACHEHINT=NoModifyGuest

Den nederst til venstre, den er BARE stille og den suger KRAFTIGT.

Kvik sagde de havde eneret på at forhandle den og jeg har vitterligt ikke
fundet den andre steder på nettet end i Frankrig.

Men kan det virkeligt passe?
Kan den have et andet modelnummer?

Fra : Carsten

Dato : 16-05-10 14:41

Den 16-05-2010 09:17, Morten P skrev:
> [...]
>
> Kvik sagde de havde eneret på at forhandle den og jeg har vitterligt ikke
> fundet den andre steder på nettet end i Frankrig.

Det virker lidt usandsynligt at Kvik skulle have eneforhandling når den
er på Siemens hjemmeside
http://www.siemens-home.dk/produkter/madlavning/emh%C3%A6tter/LC966KA40.html?source=browse

Ring til Siemens og bed dem oplyse en forhandler...

Og ellers er da lidt at spare på en tur til Norge
http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=83532

Og som du selv er inde på, halv pris i Frankrig - For den besparelse kan
du jo få benzinudgiften til en bilferie betalt
http://www.alphaprice.com/product.php?lang=FR&articleno=16142&country=LU&lang=FR

Carsten

Fra : S.B.

Dato : 16-05-10 20:37

"Carsten" <carsten@no.spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og som du selv er inde på, halv pris i Frankrig - For den besparelse kan
> du jo få benzinudgiften til en bilferie betalt

Hvad er prisen i DK?

Søren

Fra : Morten P

Dato : 16-05-10 21:58

> Hvad er prisen i DK?

7000 under kampagnen.

Men de sagde at det kun var køkkenbutikker der måtte sælge dem.
Hvilket nok forklarer det ringe udvalg på nettet

Fra : Carsten

Dato : 17-05-10 17:10

Den 16-05-2010 21:36, S.B. skrev:
> "Carsten"<carsten@no.spam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er prisen i DK?
>
> Søren

Siemens oplyser kr 10 495 Vejledende pris på deres hjemmeside
http://www.siemens-home.dk/produkter/madlavning/emh%C3%A6tter/LC966KA40.html?source=browse

Fra : Leif

Dato : 16-05-10 21:24

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kvik sagde de havde eneret på at forhandle den og jeg har vitterligt ikke
> fundet den andre steder på nettet end i Frankrig.

Man kunne jo også købe den her.

http://www.net2-hvidevarer.dk/home.asp?Kat=5514135&C5XNAME=Siemens+LF958BA60

mvh. Leif

Fra : Leif

Dato : 16-05-10 21:28

UNDSKYLD

jeg så ikke lige i farten der var flere på siden.

mvh Leif