Peugeot 405 Bremser
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-10 14:44

Hej,

Jeg har fået "lavet" bremser på min gamle peugeot, og forbremserne blive
meget fine :)
Bagbremserne(tromler) skiftede jeg bakkerne i, men når jeg tester dem viser
testeren ikke ret meget resultat og den ikke ikke blokke baghjulene på
testeren...
Jeg ved dog ikke hvor meget den skal kunne bremse på baghjulene, men den
bremser fint nok lige.

Forbremserne kom op på en 2,5-3 stykker på testeren...
Bagbremserne kunne komme op på 0,7-1,0 både ved pedal og håndbremse.
Modellen har formentlig ikke ALB ventil...
Tromerne så meget nye ud og mener ikke de er meget gamle, kunne ikke lige
måle dem, men der var næsten ingen kant.

Hvad er kravene, er det mon ok, eller er der noget galt, og har nogen et bud
på det?

Kaspwe