Seat kvalitet ?
Fra : .J.S...

Dato : 16-05-10 14:05

Overvejer lidt en ny Leon da jeg synes den ser godt ud. Skulle være blevet
støjdæmpet og opgraderet lidt i finishen indendørs i en facelift.
Prismæssigt ligger den imellem en Octavia og Golf, så måske man umiddelbart
får lidt mere bil for pengene i en Octavia og Golfen holder nok prisen
bedre.

Men hvordan med kvaliteten ?
Motor,gearkasser og en masse andre stumper er vel de samme som i en Golf
eller Octavia, men hvordan med skroget, er det rustbeskyttet på samme måde
som de andre ?

mvh/JS

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-05-10 14:15

".J.S..." skriver:

> Motor,gearkasser og en masse andre stumper er vel de samme som i en Golf
> eller Octavia, men hvordan med skroget, er det rustbeskyttet på samme måde
> som de andre ?

Fuldstændig samme filosofi - de ruster lige lidt/meget.

Klaus

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 16-05-10 21:40

> Fuldstændig samme filosofi - de ruster lige lidt/meget.

Og så er der jo også rustgarantien at ty til.

Jeg har tidligere skrevet hrinde om mine erfaringer med '08 Seat Leon TDI
170 FR, som jeg kørte over 90.000 km i...

Fra : Dennis

Dato : 17-05-10 16:20

Mogens (K) skrev:

> Og så er der jo også rustgarantien at ty til.
>
> Jeg har tidligere skrevet hrinde om mine erfaringer med '08 Seat Leon
> TDI 170 FR, som jeg kørte over 90.000 km i...

Og ellers er en fuld rustbehandling vel også en lille pris i den store
sammenhæng - det er jo som regel givet godt ud.