Meat Loaf
Fra : Steen

Dato : 15-05-10 19:22

I går aftes var jeg så uheldig, at se det sidste af en dokumentar om
Meat Loaf.
Så blev de illusioner godtnok ødelagt!

Jeg husker ham om ham den fede krudttønde fra sidst i 70'erne - i går så
jeg en gammel syg mand, der kunne give Ozzy kamp til stregen som
ringvrag.

Nu så jeg kun de sidste tyve minutter af udsendelsen på DR HD, men det
var vist tydeligt for de fleste, at manden ikke er helt vel oveni.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-05-10 19:48

"Steen" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nu så jeg kun de sidste tyve minutter af udsendelsen på DR >HD, men det
> var vist tydeligt for de fleste, at manden ikke er helt vel oveni.

Det var mit indtryk at han i årevis havde været sådan, altså at han efter
koncerterne "spillede" halv død og alle de andre undelige ritualer, både før
og efter koncerterne Nogle af musikerne talte om det. Musikerne fortalte
også at han var selvkritisk til det selvdestruktive, hvad også optagelserne
viste. Men omvendt var koncerterne en stor succes, både blandt anmelder og
publikum.

Men klart nok manden er 63, så luften er ikke helt den samme
Men ellers en fed dokumentar der kommer tæt på.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-05-10 10:40

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu så jeg kun de sidste tyve minutter af udsendelsen på DR HD, men det
> var vist tydeligt for de fleste, at manden ikke er helt vel oveni.

Jamen er det ikke sådan for mange kunstnere....

Det er vel ikke for ingenting, kunstnere får skyld for at være
excentriske... Meat Loaf har vel også altid, klart tilkendegivet sit lidt
mere end modsatte
kirkelige syn på tingene. Ungdommen, var fuld fart frem... Sex, Drugs and
Rock'N'Roll... Hvilket jo nu om dage, ses ganske tydeligt på både Meat Loaf
og Ozzy. Men der er dog sket en mærkbar forbedring.... Nu kan Ozzy da tale,
nogenlunde, uden tre ord ud af fem er " Fuck ".

M.V.H....Benny..

Fra : Carl Drud

Dato : 16-05-10 13:04

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Men der er dog sket en mærkbar forbedring.... Nu kan Ozzy da tale,
> nogenlunde, uden tre ord ud af fem er " Fuck ".

Er det nede på 2 ud af fem. Nu er det længe siden jeg har set reality
showet The Osbournes, men han var da den mest fornuftige i den familie.

--
Carl