fjernelse af rust
Fra : Line

Dato : 15-05-10 22:06

Hej

Har fået at vide af kolleger jeg bare skal købe sandpapir og spraymale
for at fjerne lidt rust i kanten af skærmkasserne.
Men hvilken slags sandpapir, korn?

Mvh
Line

Fra : Martin Bak

Dato : 15-05-10 22:30

"Line" <linemikk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Har fået at vide af kolleger jeg bare skal købe sandpapir og spraymale
> for at fjerne lidt rust i kanten af skærmkasserne.
> Men hvilken slags sandpapir, korn?

Det er nemt nok at male sandpapiret. Det sværeste er at få det til at sidde
fast på skærmkanten. Hvor mange korn der er, er ikke så afgørende.

Hint: vi ved for lidt om dit rustproblem til at kunne svare ordentligt.

--
Martin
www.martinbak.dk/