Hestetrailer
Fra : Thomas

Dato : 14-05-10 14:08

Skal i gang med at renovere en to hestes hestetrailer jeg skal bruge 2
karosseri/støbeplader i målene 1500 x 2500 x 15 mm

Nogen der har en ide om hvor jeg får dem billigst og bare glimrene
hvis der også er en ca pris

Jeg ved godt at det bliver billigere hvis jeg får dem i standard mål
og så laver nogle samlinger men det ønsker jeg ikke.

vh

Thomas

Fra : Martin Bak

Dato : 14-05-10 21:28

"Thomas" <thomas.haugaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

-----------
Her kan du få det hele: http://www.horsetraileraccessorystore.com/

Du skriver ikke noget om hvor i verden du helst vil handle, så jeg går ud
fra at det er ligemeget.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Thomas

Dato : 14-05-10 15:31

On 14 Maj, 22:27, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:
> [...]
> Her kan du få det hele:http://www.horsetraileraccessorystore.com/
>
> Du skriver ikke noget om hvor i verden du helst vil handle, så jeg går ud

meget sjovt

Fra : Max

Dato : 14-05-10 22:48

Hej Thomas

> meget sjovt

Og pointen fik du ikke ?

Det er nok relevant hvor i landet du befinder dig.

Max

Fra : N/A

Dato : 15-05-10 07:11

Fra : TG

Dato : 14-05-10 15:49

On 14 Maj, 22:08, Thomas <thomas.hauga...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg ved godt at det bliver billigere hvis jeg får dem i standard mål
> og så laver nogle samlinger men det ønsker jeg ikke.

Hvad med krydsfiner.dk ?
http://www.krydsfiner.dk/filmbelagt_glatnet1.6

/TG

Fra : Thomas

Dato : 14-05-10 17:31

On 14 Maj, 23:48, TG <tg4...@gmail.com> wrote:

> Hvad med krydsfiner.dk ?http://www.krydsfiner.dk/filmbelagt_glatnet1.6
>
> /TG

Fint nok men intet privatsalg

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 09:15

Thomas skrev:
> Fint nok men intet privatsalg

Hvad gjorde du selv for at finde sådan en plade?
Men ellers kan du nemt finde det via Google, hvilket gav følgende link
som første mulighed ved søgning på "støbekrydsfiner 250 150"

http://www.ferrywood.dk/plader/krydsfiner/stobekrydsfiner.html

Mvh Hauge

Fra : Thomas

Dato : 14-05-10 17:33

On 14 Maj, 23:48, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Thomas

> Og pointen fik du ikke ?
>
> Det er nok relevant hvor i landet du befinder dig.

> [...]

Jeg befinder mig på Møn men har mulighed for at få det transporteret
for en håndfuld øl fra de meste af landet derfor er geografi
underordnet, jeg skal ikke hen i butikken for at se om den passer til
mit slips

Fra : Max

Dato : 15-05-10 02:08

Hej Thomas

> [...]
> for en håndfuld øl fra de meste af landet derfor er geografi
> underordnet, jeg skal ikke hen i butikken for at se om den passer til

Det var jo en rar oplysning du jo lige så godt kunne have startet
med at fortælle.

Men prøv http://www.olt.dk/ de har dem, men jeg ved ikke om du
kan lide prisen.

Max

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 15-05-10 07:11

Thomas skrev:

> [...]
> for en håndfuld øl fra de meste af landet derfor er geografi
> underordnet, jeg skal ikke hen i butikken for at se om den passer til

Køb finske eller russiske plader med indlæg af birk.
Der er masser af billige plader i omløb, men de skiller når de får fugt.
Jeg har pladerne du mangler, men de ligger i Sønderjylland.
Hilsen Matthias

Fra : N/A

Dato : 15-05-10 07:11

Fra : N/A

Dato : 15-05-10 09:15

Fra : Armand

Dato : 15-05-10 18:21

Thomas skrev:
> Skal i gang med at renovere en to hestes hestetrailer jeg skal bruge 2
> karosseri/støbeplader i målene 1500 x 2500 x 15 mm

Er det støbeplader der ligge i på nuværende tidspunkt?
I mine øjen er støbeplader vildt glatte for sådan en jernbeslået kødscooter!

En alm. vandfast krydsfinerplade er nok bedre for kræene at stå på og
den skal såmænd også nok holde - Og så er den markant billigere!

--
Armand.