Clairvoyance
Fra : Claudia

Dato : 05-08-01 12:56

Jeg har hørt meget positivt om clairvoyante og astrologer, og nu overvejer
jeg det selv....

Jeg ønsker dog ikke at opsøge en irl, og derfor tænkte jeg på at der måtte
være nogen på Nettet.

Jeg er klar over at der er noget på oestrogen.dk, men da jeg ikke har fået
svar der, ønsker jeg alternativer.

Hvis der er andre der på nogen måde ved noget om emnet, vil jeg da meget
gerne høre fra jer.

Også gerne hvis der er nogen der har erfaringer med dette...positive som
negative. Og helst ser en der har en adresse (hp) til en der udfører
clairvoyance over Nettet.

På forhånd mange tak...

Fra : /arcana

Dato : 05-08-01 12:53

"Claudia" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message

> Også gerne hvis der er nogen der har erfaringer med dette...positive som
> negative. Og helst ser en der har en adresse (hp) til en der udfører
> clairvoyance over Nettet.

Du vil sikkert kunne få bedre svar på dit spørgsmål i gruppen
news:dk.livssyn.newage. I denne gruppe er det helbred, som diskuteres.

/arcana

Fra : Claudia

Dato : 05-08-01 13:04

Ok, mange tak... Det vil jeg da prøve

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 04-08-01 17:49

"/arcana" <wallaby@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse
> "Claudia" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message

> Du vil sikkert kunne få bedre svar på dit spørgsmål i gruppen
> news:dk.livssyn.newage. I denne gruppe er det helbred, som diskuteres.

Mange clairvoiante kan også hjælpe ved kroniske sygdomme - "se" ting der kan
hjælpe som lægerne ikke er opmærksomme på.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : /arcana

Dato : 05-08-01 22:00

"J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Mange clairvoiante kan også hjælpe ved kroniske sygdomme - "se" ting der
kan
> hjælpe som lægerne ikke er opmærksomme på.

Det blev der jo ikke spurgt om.

/arcana