A Fool's Heart
Fra : KaZ

Dato : 12-05-10 20:16

http://creation.com/atheism

I relation til 'der er håb for de små'.
Se bl.a. videoen helt øverst tv, 2 min.

This video, A Fool's Heart, was voted down on YouTube. Some atheists
apparently don't like it, but you can view it here. It recaps some of the
effects of anti-Christian atheistic/evolutionary thinking in recent times,
beginning with Robespierre, a leader of the French Revolution.

Fra : Patruljen

Dato : 12-05-10 13:19

On 12 Maj, 21:16, "KaZ" <some...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> effects of anti-Christian atheistic/evolutionary thinking in recent times,
> beginning with Robespierre, a leader of the French Revolution.

Yes, yes - det er sikkert noget med noget helt utroligt stærkt
saltvand der tilføres Det Døde Hav -

Indoktrinerede ateist - fundamentalister, som ikke kan forsåt det -

Er jeg - videnskabelig nok til nu, at kunne blive medlem af klubben?

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-05-10 18:38

Patruljen skrev i

> [...]
>
> Indoktrinerede ateist - fundamentalister, som ikke kan forsåt det -
>
> Er jeg - videnskabelig nok til nu, at kunne blive medlem af klubben?

Tror du ikke lige du skulle læse både artiklen og se videoen inden du
begynder at kommentere noget som helst.

Det tyder jo på at du slet ikke har hverken læst eller set det der blev
linket til.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 16:02

On 14 Maj, 19:37, "Andreas Falck" <dewn...@tiscali.invalid> wrote:
> [...]
> begynder at kommentere noget som helst.
>
> Det tyder jo på at du slet ikke har hverken læst eller set det der blev

Jeg så naturligvis videoen -

Evolutionsteorien og Dawkins sammenlignes med ondskab og Robspierres
henrettelser osv. Det er fuldstændigt usagligt -

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-05-10 08:57

Patruljen skrev i

[ ... ]
> Evolutionsteorien og Dawkins sammenlignes med ondskab og Robspierres
> henrettelser osv. Det er fuldstændigt usagligt -

Nej, det er da en meget passende sammenligning.