Lena Horne
Fra : Henning Jensen

Dato : 12-05-10 17:16

En gammel nyhed men alligevel: Lena Horne døde for nogle dage siden.

"The New York Times":

http://www.nytimes.com/2010/05/10/arts/music/10horne.html

Lena Horne med "Stormy Weather":

http://www.youtube.com/watch?v=QCG3kJtQBKo

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 17:54

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Lena Horne døde for nogle dage siden.

Dert var synd - En du kender ?

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-05-10 17:58

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Dert var synd - En du kender ?

prøv at åbne øjnene ... eller ørerne for en gangs skyld ...

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-05-10 19:17

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at åbne øjnene ... eller ørerne for en gangs skyld ...
>
> /thomas

Det er det sædvanlige lort (m)Åge kommer med, når en kendt kunstner dør

Fra : Hauge

Dato : 12-05-10 19:21

Allan Krautwald skrev:
> Det er det sædvanlige lort (m)Åge kommer med, når en kendt kunstner dør

Lad os alle falde i fællestudning.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 19:29

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Lad os alle falde i fællestudning.
>
> /Hauge

Jeg ville egentlig gerne have været med. Jeg kunne i så fald tude over
Krutte.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-05-10 19:37

> Lad os alle falde i fællestudning.
>
> /Hauge

Næeh det er der næppe grund til
Ligesom der ingen grund er til at (t)Åge skal stille sig mere stupid op end
han er.

Fra : Hauge

Dato : 12-05-10 19:43

Allan Krautwald skrev:
> Ligesom der ingen grund er til at (t)Åge skal stille sig mere stupid op end
> han er.

Han falder fint ind blandt pøblen her..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 20:45

> Han falder fint ind blandt pøblen her..
>
> Mvh Hauge

Hvis jeg falder ind her, så vil jeg meldes ud.

hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 12-05-10 20:59

Åge Halldorsson skrev:
> Hvis jeg falder ind her, så vil jeg meldes ud.

Det var nu som kommentar til Allan om stupid osv., for så vil du falde
ind i pøblen. Om du så i praksis gør det, vil jeg lade være usagt her,
men du er i hvert fald ikke den værste her i gruppen.. ;)

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 21:07

> [...]
> i pøblen. Om du så i praksis gør det, vil jeg lade være usagt her, men du
> er i hvert fald ikke den værste her i gruppen.. ;)

Det er jeg meget glad ved at høre.
http://i2-images.tv2.dk/s/24/2490924-68e4b9b6675dd903cf8e42005d1d4d90.jpeg

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 12-05-10 23:14

> Det var nu som kommentar til Allan om stupid osv., for så vil du falde ind
> i pøblen. Om du så i praksis gør det, vil jeg lade være usagt her, men du
> er i hvert fald ikke den værste her i gruppen.. ;)

Men Hauge, du tangerer, med dine evindelige brokkerier og irettesættelser af
andres indlæg. Ikke kun her, men i snart sagt alle grupper. Det er sgu ved
at være en belastning at være vidne til. Selvhøjtidelig er en benævnelse der
ligger snublende nær.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 13-05-10 07:39

Martin Bak skrev:
> [...]
> at være en belastning at være vidne til. Selvhøjtidelig er en benævnelse der

Jamen så gør du bare som alle de andre svagtbebrikkede, brug filtret, så
er den ikke længere. Men jeg er da ked af at genere én af dine
rygklappere som er enig i din musikstil.

Men smid mig i filtret, så slipper jeg også for dine tøsede pivetheder.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 13-05-10 16:12

> Jamen så gør du bare som alle de andre svagtbebrikkede, brug filtret, så
> er den ikke længere. Men jeg er da ked af at genere én af dine rygklappere
> som er enig i din musikstil.

Det har sandelig ikke noget at gøre med HVEM du generer. Men det faktum, at
du i din højrøvethed tillader dig at kommentere snart sagt et hvilket som
helst indlæg fra hvem som helst. Vel at mærke ikke indholdet, men stilen
eller den hensigt du _tror_ der ligger til grund, og så videre og så videre.
Du må have for god tid, eller mangle anderkendelse på dit arbejde eller
sådan noget, siden du føler dig kaldet til at korrekse usenetskribenter i en
uendelighed.
Måske vil jeg følge din opfordring og bruge filteret, men opfat bare dette
her som udtryk for det indtryk, i hvert fald en usenetter har fået af dig
igennem mange år.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-10 16:46

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> her som udtryk for det indtryk, i hvert fald en usenetter har fået af dig

Men mon ikke han bare hentyder til den dårlige opdragelse som visse
usenet-brugere har fået ?
Han forsøger vel bare at hjælpe dem til en bedre opførsel, ved at påpege
deres næsvisheder.
Jeg ved det selvfølgelig ikke, men kan det ikke være det ?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 13-05-10 17:24

Martin Bak skrev:
> Men det faktum, at
> du i din højrøvethed tillader dig at kommentere snart sagt et hvilket som
> helst indlæg fra hvem som helst.

Enten er du dum, eller også er du meget dum.. Vælg selv.. Nej, jeg er
ved at tro at du er snot dum.
Sæt dig ind i hvad du snakker om, før du dummer dig endnu mere, hvilket
jo faktisk vil være umuligt.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 13-05-10 18:34

> [...]
> at tro at du er snot dum.
> Sæt dig ind i hvad du snakker om, før du dummer dig endnu mere, hvilket jo

Hauge, jeg snakker om min opfattelse af dig og din adfærd på Usenet. Skal
jeg sætte mig yderligere ind i den?
Sølle, men forventeligt svar.

fut: dk.admin.netikette

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 13-05-10 18:42

Martin Bak skrev:
> Hauge, jeg snakker om min opfattelse af dig og din adfærd på Usenet.

Nåeh den, hvad rager den mon mig? Netop, ikke en hujende fis.

> Skal jeg sætte mig yderligere ind i den?

Den interesserer dig da åbenbart så meget, at du vil fortælle om den.

> Sølle, men forventeligt svar.

Ja du er faktisk sølle, men hvad kan man forvente.

> fut: dk.admin.netikette

Sådan blev det ikke, du plejer jo fint at kunne snakke om OT-ting i
grupperne.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-10 17:41

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Men det faktum, at du i din højrøvethed tillader dig at kommentere snart
> sagt et hvilket som helst indlæg fra hvem som helst.

Tillade sig??? - Hmmm.......Det var da en dum komentar - og useriøs. Jeg
troede netop det drejede sig om at debattere i et debatforum

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 13-05-10 17:45

Åge Halldorsson skrev:
> Tillade sig??? - Hmmm.......Det var da en dum komentar - og useriøs. Jeg
> troede netop det drejede sig om at debattere i et debatforum

For tømreren er det kun en debat, når man er enig med ham. Men jeg synes
det er ret svært at være enig med de holdninger han har, måske han bare
burde holde sig på øen..

Mvh Hauge

Fra : P.Petersen

Dato : 14-05-10 01:50

meddelelsen news:4bec2b87$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Tillade sig??? - Hmmm.......Det var da en dum komentar - og useriøs. Jeg
> troede netop det drejede sig om at debattere i et debatforum

Så debatter Aage!
I stedet for alt dit dybt useriøse lort du hele tiden fylder gruppen med.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Hauge

Dato : 14-05-10 02:12

P.Petersen skrev:
> I stedet for alt dit dybt useriøse lort du hele tiden fylder gruppen med.

Ja woow hvor er du seriøs..

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-05-10 10:03

> Ja woow hvor er du seriøs..
>
> /Hauge

Så er I 2

Fra : Hauge

Dato : 14-05-10 10:09

Allan Krautwald skrev:
> Så er I 2

Nej *VI* er mange..

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-05-10 15:37

> Nej *VI* er mange..
>
> /Hauge

Jeg mener nu ellers at kunne huske at Kruttes mellemnavn er "Vi".
Allan Vi Krautwald.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-05-10 15:35

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Så er I 2

Korrekt. Der er 2. H. Petersen og Krutte.
Jeg mente bar der var flere endnu. Har. Grinå og Jensen f.eks.
Det er da 4.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-05-10 15:33

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Ja woow hvor er du seriøs..
>
> /Hauge

Bær over med ham. Jeg tror han har taget nogle sjove piller, af en eller
anden slags.
Er der noget der hedder "narhovede-piller"?

Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-05-10 19:28

Martin Bak skrev:

>men stilen

Jeg har altid godt kunne lide at Hauge kalder en skovl for en skovl, og en
spade for en spade, eller sagt på en anden måde, at han ikke pakker det
han skriver ind i vat.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 13-05-10 19:51

> Jeg har altid godt kunne lide at Hauge kalder en skovl for en skovl, og en
> spade for en spade, eller sagt på en anden måde, at han ikke pakker det
> han skriver ind i vat.

Det ville være meget værd, hvis han kommenterede det som de enkelte
skribenter skrev, og på den måde deltog i den igangværende debat. Men
desværre har han det med at bruge sin energi på at irettesætte andres facon,
og skriver talrige indlæg der ikke rummer andet end irettesættelser af andre
skribenter. Det er faktisk ret sjældent at han bidrager med andet end netop
dét. Og det fik sgu lige mit bæger til at flyde over nu.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 13-05-10 20:10

Martin Bak skrev:
> [...]
> og skriver talrige indlæg der ikke rummer andet end irettesættelser af andre

Er det ikke det du selv har gang i?

> Det er faktisk ret sjældent at han bidrager med andet end netop
> dét. Og det fik sgu lige mit bæger til at flyde over nu.

Du snakker jo endnu engang som du har forstand til, jeg besvarer idioter
på en måde som idioter fortjener det, det må du lære at leve med.
Folk der er værd at spilde reelle guldkorn på, bruger jeg masser af
ressourcer på..

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 13-05-10 20:15

> Er det ikke det du selv har gang i?

Jo, det er det. Men det hører absolut til sjældenhederne, at jeg forfalder
til den slags, hvorimod du, stadig ifølge min opfattelse, har det som en
slags varemærke.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 13-05-10 20:20

Martin Bak skrev:
> hvorimod du, stadig ifølge min opfattelse, har det som en
> slags varemærke.

Tjaeh, skal jeg være ked af det eller grine min bagdel i laser?

Jeg holder på den sidste del af det, for jeg er ikke ked af det, jeg
tuder nok mest over hvor tøsede folk efterhånden er blevet..

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 13-05-10 20:28

> Tjaeh, skal jeg være ked af det eller grine min bagdel i laser?
>
> Jeg holder på den sidste del af det, for jeg er ikke ked af det, jeg tuder
> nok mest over hvor tøsede folk efterhånden er blevet..

Du kunne bare også holde dig fra at svare idioterne, og så nøjes med at
debattere det du mener er sagligt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 13-05-10 20:31

Martin Bak skrev:
> Du kunne bare også holde dig fra at svare idioterne, og så nøjes med at
> debattere det du mener er sagligt.

Nejda, dig vil jeg ikke lade i stikken.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-10 20:40

> Nejda, dig vil jeg ikke lade i stikken.
>
> /Hauge

Hihi

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 13-05-10 21:23

> Nejda, dig vil jeg ikke lade i stikken.

He. Pænt af dig. Du har så vidt jeg husker aldrig egentlig generet eller
irettesat mig. I så fald har det i hvert fald ikke efterladt noget indtryk
der gør at jeg kan huske det. Men den massive strøm af tilrettevisninger du
sender mod alle mulige andre skribenter, hvis stil du tilfældigvis ikke
forstår eller bryder dig om, har efterladt et uudsletteligt indtryk af dig
som utroligt flittig på netop dette felt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-05-10 21:37

> Nejda, dig vil jeg ikke lade i stikken.
>
> /Hauge

Hygger I jer drenge

Fra : Hauge

Dato : 13-05-10 21:41

Allan Krautwald skrev:
> Hygger I jer drenge

Jaaeehh bettte farmand, vi har det så hyggeligt

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-05-10 15:38

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Hygger I jer drenge

Det skal politiet overhovedet ikke blande sig i . TAK

Hi hi Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 10:30

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Hygger I jer drenge

HOV! ? heyyy....- Der kom internettets fader da lige forbi.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-10 20:39

> Jo, det er det. Men det hører absolut til sjældenhederne, at jeg forfalder
> til den slags, hvorimod du, stadig ifølge min opfattelse, har det som en
> slags varemærke.

Jo, men herinde er der altså end del der har "narhovede" som varemærke. de
har ingen krav på respekt.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 14-05-10 01:54

> [...]
> på en måde som idioter fortjener det, det må du lære at leve med.
> Folk der er værd at spilde reelle guldkorn på, bruger jeg masser af

Hauge! Jeg kan kun endnu en gang opfordre dig til, at huske Ritalinen og
Concertaen.
Din Tourette blomstrer helt ude af kontrol.
Er ikke sundt for dig.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Hauge

Dato : 14-05-10 02:11

P.Petersen skrev:
> Hauge! Jeg kan kun endnu en gang opfordre dig til, at huske Ritalinen og
> Concertaen.

Jamen i lige måde..

Hvad fanden ævler du om?

> Din Tourette blomstrer helt ude af kontrol.

Jamen helt sikkert.

> Er ikke sundt for dig.

Hop i en sø.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-05-10 15:39

> Jamen i lige måde..
>
> Hvad fanden ævler du om?

> Jamen helt sikkert.

> Hop i en sø.
>
> /Hauge

Må jeg foreslå kviksand i stedet.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-05-10 15:45

Åge Halldorsson skrev:

>Må jeg foreslå kviksand i stedet.

Har du fået strammet nosseringen for meget, med alt det du skal af med.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-10 20:38

> [...]
> af andre skribenter. Det er faktisk ret sjældent at han bidrager med andet
> end netop dét. Og det fik sgu lige mit bæger til at flyde over nu.

Nu er det jo mange gange nogle idioter han svarer og så må man svare i det
sprog som de selv benytter.

Hilsen åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-10 09:38

> [...]
> her som udtryk for det indtryk, i hvert fald en usenetter har fået af dig

Vil det sige, at han sådan til forveksling ligner Allan, der faktisk ikke
laver andet, end at sidde og komme med små dumsmarte bemærkninger
og helst til noget Åge har skrevet... )

Nu er jeg kommet til Jah bette farmand....

Og til trods for, at Allan trods alt, har leveret størsteparten af grunden
til dette ordkløveri, har han endnu ikke bekendtgjort sit kendskab til
Lena Horne.... Så lad os nøjes med at antage....

Han er sur over, Åge fik spurgt først... " Hvem fanden er hun " )))).

Og efter som de elsker at udlægge Rock som den fremherskende
musik genre, kan det vel ikke forbavse nogen, hvis Lena Horne
ikke lige ligger forreste i hukommelsen, og da hendes bedste år
ligger langt før den tid, hvor Åge's interesse for musik opstod....
Tja, så vil jeg sige... Hans spørgsmål var forventeligt, og vel slet ikke
så uacceptabelt endda.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 09:57

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Og efter som de elsker at udlægge Rock som den fremherskende
> musik genre,

Det èr den mest udbredt genre inde i Kruttes pladereol, tror jeg

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-10 10:22

meddelelse news:4bee61c4$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Det èr den mest udbredt genre inde i Kruttes pladereol, tror jeg
>
> Hilsen Åge

Jamen det er nok tilfældet i rigtigt mange pladereoler....

Så det skal bestemt ikke lægges nogen til last....

Hvis Allan syntes, at dit spørgsmål var underligt....
Skulle han måske have prøvet på at besvare det...
I stedet for at gøre det hånligt...

Egentligt kan man vel sige, hvis man skal være helt ærlige..
At Lena Horne's memorandum ikke hører hjemme i denne
gruppe, da hun da vist var mere skuespiller end sanger.

At hun så var god til begge dele, gør hende jo ikke ringere.
Samt at hun virkeligt trådte i figur på mange andre områder,
som beviste, hun var andet end en hverdagspige i en meget
smuk indpakning, samt at hun virkeligt havde ben i næsen,
og et mod, der fik Jens Lyn til at virke som en tøsedreng.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-10 08:07

> [...]
> af andres indlæg. Ikke kun her, men i snart sagt alle grupper. Det er sgu
> ved at være en belastning at være vidne til. Selvhøjtidelig er en

Men det er jo nok fordi der er så mange brokhoveder herinde, som konstant
skaber sig over det ene og andet, som ikke passer lige i deres kram.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 21:01

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Næeh det er der næppe grund til
> Ligesom der ingen grund er til at (t)Åge skal stille sig mere stupid op
> end han er.

Men hun bliver da ikke et savn.
Der er jo mange andre der støjer lige så meget.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 20:49

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Lad os alle falde i fællestudning.
>
> /Hauge

Forståeligt nok. Hun var jo nok meget fremme
....hjemme hos Krutte

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 12-05-10 21:42

meddelelsen news:4beb0639$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Forståeligt nok. Hun var jo nok meget fremme
> ...hjemme hos Krutte
>
> Hilsen Åge

Rolling oldemor?

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-05-10 21:52

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Rolling oldemor?
>
> mvh Eva

Tøhø.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 21:54

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Rolling oldemor?
>
> mvh Eva

Hehe Gnæk-fnis-le. Vidste ikke at hendes kunstnernavn var "Rolling Oldemor".

Men både Rolling Oldemor og Rolling Oldefar er meget store navne på dn
danske musikscene.............................hjemme i Kruttes stue.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 19:32

> når en kendt kunstner dør

...............men hvem er hun ? ? ?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 12-05-10 19:45

Åge Halldorsson skrev:
> ..............men hvem er hun ? ? ?

Husk nu på, hvis én af deine idoler døde, så vil en stor del af pøblen
herinde skrive noget i stil med: "Så slipper vi da for det lort", men
dør en af deres, så er det ååååååhh-sååå-slemt.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 20:48

> Husk nu på, hvis én af deine idoler døde, så vil en stor del af pøblen
> herinde skrive noget i stil med: "Så slipper vi da for det lort", men dør
> en af deres, så er det ååååååhh-sååå-slemt.

Det lyder slemt.

Så var det jo nok en af dem der var meget fremme,

.........hjemme i Krutte-mands cd-samling. Gud ved hvor højt hun kunne
skrige og om hun begik selvmord fordi hun ikke kom på hitlistens førsteplads
i de sidste 4 uger.
hæhæ
Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-05-10 20:53

> [...]

> skrige og om hun begik selvmord fordi hun ikke kom på hitlistens førsteplads

nice ....

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-05-10 21:14

> nice ....
>
> /thomas

Ja (m)Åge går da helt amok nu
Der er sikkert ikke mange, der vil savne en så gammel sangerinde, der ikke
var aktiv mere. Men det forandrer jo ikke, at man godt kan have en anelse
almenviden om musik udover ens egen snævre smag, nå men det hørte åbenbart
ikke til i den stråtækte på Fur
Da jeg tidligere til min overraskelse har konstateret, at (t)Åge har
kendskab til brugen af noget så moderne som Google, kunne han nok ret enkelt
have fundet lidt om den "ukendte" sangerinde.
Han kunne bl.a. have fundet ud, at hun f.eks. har medvirket i film helt
tilbage i Åges barndom i 30'erne

http://en.wikipedia.org/wiki/Lena_Horne

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-10 21:23

> Han kunne bl.a. have fundet ud, at hun f.eks. har medvirket i film helt
> tilbage i Åges barndom i 30'erne
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Lena_Horne

Fortæl om trediverne. Hvad hed Rolling Oldefar egentlig dengang ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-10 09:48

> [...]
> herinde skrive noget i stil med: "Så slipper vi da for det lort", men dør
> en af deres, så er det ååååååhh-sååå-slemt.

Øh, lad os lige huske, at den store ordstrøm kom ud af et ganske normalt
spørgsmål.... Nemlig... " Hvem var hun " Hvilket altså er et mægtigt
relevant spørgsmål, når man ikke kan andet end høre medsendte link.....

Og spørgsmålet måtte vel for Åge, og de fleste af os andre være ganske
relevant, efter som hendes største tid, ligger før vores fødsel... Og
sikkert også uden for de flestes musikinteresser....

Siden har det ene ord, taget det andet, og udviklet sig til noget, der intet
har med Lena Horne at gøre....

Hvad er der blevet af begrebet, at man " Aldrig kan stille et dumt spørgsmål
" Men det har til fulde bevist... " At man kan få nogle dumme svar "

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 09:53

Benny Mortensen skrev:
> Øh, lad os lige huske, at den store ordstrøm kom ud af et ganske normalt
> spørgsmål.... Nemlig... " Hvem var hun " Hvilket altså er et mægtigt
> relevant spørgsmål, når man ikke kan andet end høre medsendte link.....

Enig, og det er på ingen måde Åges spørgsmål jeg kommenterer negativt.

> Hvad er der blevet af begrebet, at man " Aldrig kan stille et dumt spørgsmål
> " Men det har til fulde bevist... " At man kan få nogle dumme svar "

Her i guppen er alle spørgsmål der ikke lige falder i smag hos
extremsmagsdommerne, jo dumme.. Det er forøvrigt alle kommentarer der
falder ind under samme kategori.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 09:58

> Her i guppen er alle spørgsmål der ikke lige falder i smag hos
> extremsmagsdommerne, jo dumme..

Hørt! - vi kender det fra krutte, jensen, Grinå og hwa fan.. de nu hedder

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-10 10:09

> [...]
>
> Her i guppen er alle spørgsmål der ikke lige falder i smag hos
> extremsmagsdommerne, jo dumme.. Det er forøvrigt alle kommentarer der

Jeg havde engang en diskussion om en afdød kunstner....
Uh ja, Åge var også kommet med et af sine... Øh ifølge gruppen...
Absolut smagløse spørgsmål, og Åge's uvidenhed kendte jo ingen grænser.

Men OK... Ham jeg diskuterede med, troede mandens periode var midt
i firserne... Lidt af en fejltagelse, efter som den absolutte top, var i
slutningen
af halvtredserne... Så gad nu vide, om Åge virkeligt er mere uvidende, end
resten af gruppen... Eller han bare har modet til at være ved....
" Hvem han selv er "....

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 11:33

> Her i guppen er alle spørgsmål der ikke lige falder i smag hos
> extremsmagsdommerne, jo dumme.. Det er forøvrigt alle kommentarer der
> falder ind under samme kategori.

Man kunne jo Google det i stedet for at spørge

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 11:44

Allan Krautwald skrev:
> Man kunne jo Google det i stedet for at spørge

Der er så meget man kan Google istedet for at spørge. 99% af de info der
også kastes her i gruppen, kan også Googles.. Hvis man havde interesse i
denne afdøde dame, så vidste man vel at hun var død, uden at skulle
skrive det i denne gruppe..

Så hvor vil du hen med dit "Man kunne jo Google det i stedet for at
spørge" ?

/Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-05-10 10:16

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Man kunne jo Google det i stedet for at spørge

Hvad pokker skal vi da så med denne gruppe ????..

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 16-05-10 10:30

Benny Mortensen skrev:
> Hvad pokker skal vi da så med denne gruppe ????..

Hvor skulle Åge og Allan ellers pussehygge med hinanden henne?

Mvh Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-05-10 10:45

> Hvor skulle Åge og Allan ellers pussehygge med hinanden henne?
>
> Mvh Hauge

Tja, de må jo så mødes på Google...

Kan man forresten det ???

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-05-10 13:00

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor skulle Åge og Allan ellers pussehygge med hinanden henne?
>
> Mvh Hauge

MÅ JEG VÆRE FRI

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 16-05-10 13:10

Åge Halldorsson skrev:
> MÅ JEG VÆRE FRI

Ja, men *vil* du?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-05-10 15:32

> Ja, men *vil* du?
>
> Mvh Hauge

Nu er jeg jo høfligheden selv, så lad mig sige det på den måde; Er der
mulighed for i stedet, at få lov til at drikke et dejligt krus skruer og
møttrikker, blandet op med motorolie ?

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-05-10 15:35

Åge Halldorsson skrev:

>Er der mulighed for i stedet, at få lov til at drikke et dejligt krus
>skruer og møttrikker, blandet op med motorolie ?

Det er der nok ikke nogen der forhindrer dig i.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-05-10 15:34

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, men *vil* du?
>
> Mvh Hauge

Arghh.... GÅ VÆK BILLEDE

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 10:01

> Og spørgsmålet måtte vel for Åge, og de fleste af os andre være ganske
> relevant, efter som hendes største tid, ligger før vores fødsel... Og
> sikkert også uden for de flestes musikinteresser....

Jeg har i hvert fald aldrig hørt dame-menneskets navn nævnt noget sted,
hverken på nogen P3-agtig radiostation eller P4 eller TV - ikke engang på
Danmarks eneste kommercielle slagermusikradio LIMFJORD PLUS har jeg hørt
noget om hende.
Synes heller ikke der er noget særligt ved hende. Jeg falder nærmest i
søvn når hun synger.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-10 10:24

meddelelse news:4bee62e9$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> noget om hende.
> Synes heller ikke der er noget særligt ved hende. Jeg falder nærmest i

Tja, men det kan da ikke forbavse mig....

Det medsendte link, var da vist også fra noget der ligner 1943...

Det var vist lidt før, din far turde opfinde dig )

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-05-10 10:29

> [...]
>
> Det medsendte link, var da vist også fra noget der ligner 1943...
>
> Det var vist lidt før, din far turde opfinde dig )

Han var en modig mand, den far - men han vidste jo heller ikke, hvad han gik
ind til

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 10:31

> Han var en modig mand, den far - men han vidste jo heller ikke, hvad han
> gik ind til
>
> mvh Eva

Jajaja oldemor.

hehehe

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-05-10 11:40

meddelelsen news:4bee69c3$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Jajaja oldemor.
>
> hehehe
>
> Hilsen Åge

Kan du være ordentlig knægt og udvise lidt respekt for de ældre. *GG*

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-10 10:35

> [...]
>

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Han var en modig mand, den far - men han vidste jo heller ikke, hvad han

Det kan jo være, det var derfor Åge blev en Export vare ))

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 11:35

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Han var en modig mand, den far - men han vidste jo heller ikke, hvad han
> gik ind til
>
> mvh Eva

Til stor glæde for Åge. Havde han vidst det, var vores allesammens Åge jo
ikke kommet til verden

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 11:45

Allan Krautwald skrev:
> Til stor glæde for Åge. Havde han vidst det, var vores allesammens Åge jo
> ikke kommet til verden

Sådan er det vel med mange fædre og deres eftrfølgende børn...

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 11:50

> Sådan er det vel med mange fædre og deres eftrfølgende børn...
>
> /Hauge

Krutte er vel en fejl så.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 11:49

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Til stor glæde for Åge. Havde han vidst det, var vores allesammens Åge jo
> ikke kommet til verden

Ihhhhhhhhhhhhh.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHHHHHHHHHHHHH ;0) ;0)
;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0) ;0)
;0) ;0) ;0)'

Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-05-10 10:17

> [...]
>
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Til stor glæde for Åge. Havde han vidst det, var vores allesammens Åge jo

Nej og så var denne gruppe godt nok blevet et fattigt sted.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 11:32

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Og spørgsmålet måtte vel for Åge, og de fleste af os andre være ganske
> relevant, efter som hendes største tid, ligger før vores fødsel... Og
> sikkert også uden for de flestes musikinteresser....

Ja okay...men du kender vel også til Osvald Helmuth, Liva Well og en række
andre kunstnere fra før din tid? Jeg gør ihvertfald. Gamle film og lytning
til DR i gamle dage har ikke kunnet undgå, at få et eller andet til at hænge
fast?
Jeg kender da omtalte kunstnere + en række andre.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 11:53

> [...]
> hænge fast?
> Jeg kender da omtalte kunstnere + en række andre.

Også her, men det ændrer ikke ved at hende der Horne-damen må være noget
mindre kendt. Jeg har tit hørt om de andre, men aldrig om hende

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-05-10 10:15

> [...]
> hænge fast?
> Jeg kender da omtalte kunstnere + en række andre.

Jamen dem kender jeg ganske udmærket...

Men jeg er sikker på, det kun er ganske få Amerikanere der kender dem. De
vil næppe heller finde Osvald Helmuth, eller Live Weel sjove...

Hvilket sikkert er ganske synonymt med Lena Horne for Danskere.

Det samme kan sikkert siges om masser af andre....

F.eks er jeg vildt betaget af Clinton Ford... Som sikkert er absolut ukendt
for vel ca 99,25% af samtlige Danskere.... Så hvis Åge spurgte, Hvem er det,
den lokale bager... Ville jeg ikke blive spor forbavset...

Faktisk tror jeg, hver gang han gør det, så er det fordi han er
nysgerrig.... Sidst havde han sporadisk hørt et nummer med Michael Holm, så
et enkelt lille link, og han var fyr og flamme... Ingen brok, bare
musikglæde... At han så somme tider spørger på en forløjerlig måde.... Tja,
det er vel det, der gør ham til " Åge ".

M.V.H....Benny..

Fra : Cykelsmeden

Dato : 13-05-10 13:00

Åge Halldorsson skrev:

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Dert var synd - En du kender ?
>
> Hilsen Åge

ja du kender jo kun Hansi Røvkigger!

finn

Fra : Ole Damgaard

Dato : 13-05-10 10:05

On 12 Maj, 18:15, Henning Jensen <h_...@yahoo.com> wrote:
> En gammel nyhed men alligevel: Lena Horne døde for nogle dage siden.
> Take time to laugh.

Kære Henning.
Tak fordi du gjorde opmærksom på denne "gamle nyhed".
Ja - hun var stor, både som sangerinde og skuespiller - men først og
fremmest som et menneske, der turde gå op imod strømmen og kæmpe for
de farvedes rettigheder i et USA, hvor det dengang var utænkeligt at
farvede skuespillere optrådte i Hollywood-filmene (udover
skurkerollerne).
Min første LP var med Lena Horne, og jeg husker hendes gentagne
optrædener datidens TV-shows - ja sågar flere gange i Muppet-show.
Mange af dem kan findes på youtube, men jeg vil ikke belemre gruppen
med en masse links.
Det kunne jo distrahere gruppen i sin hovedaktivitet: at diskutere om
Aage eller Krutte er den største idiot.
mvh ole

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-05-10 17:44

On 13-05-2010 18:05, Ole Damgaard wrote:
> men først og fremmest som et menneske, der turde gå op imod strømmen og kæmpe for
> de farvedes rettigheder i et USA

Ja, det har dengang, fra 65 og frem, krævet et vist mod, at have en
holdning som hendes. Og kæmpe for den.
Alene af den grund fortjener hun at blive husket.

Min den første LP med hende var "Lena Horne Sings", som jeg burde have
endnu.

> og jeg husker hendes gentagne
> optrædener datidens TV-shows

Jeg husker hende fra Pery Como shows. Dem sendte TV sendte mange af, og
trods billedkvaliteten, burde man vise nogle af de bedste igen.

Den 'Grammy Awards' som hun fik for "An Evening with Lena Horne", så
sent som i 1995, troede jeg, hun fik udelukkende for at hædre hende.
Jeg fik fat på CD'en, og det varede længe før jeg hørte den. Til min
overraskelse var den faktisk værd at høre på.
Der er en meget fair ballance mellem hende og musikerne: Mike Renzi
klaver, Rodney Jones guitar, Ben Brown bas og Akira Tana på trommer.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 13-05-10 17:47

Henning Jensen skrev:
> Ja, det har dengang, fra 65 og frem, krævet et vist mod, at have en
> holdning som hendes. Og kæmpe for den.
> Alene af den grund fortjener hun at blive husket.

Underligt, jeg troede ellers at pøblen her i gruppen, havde mest travlt
med at have *samme* holdninger.. Hvis man ikke har det, så er man jo
idiot og kun ude på at lave ballade og diskutere for diskussionens skyld.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-10 17:54

> Ja, det har dengang, fra 65 og frem, krævet et vist mod, at have en
> holdning som hendes. Og kæmpe for den.
> Alene af den grund fortjener hun at blive husket.

Huuuuu hej vilde mænd.
Det var noget af en KO-vending her i ng. Så er der også nogle stykker her,
som fortjener at blive husket.
Det er nye toner. Det lover godt godt for fremtiden.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 13-05-10 19:18

meddelelsen news:4bec2e8d$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> som fortjener at blive husket.
> Det er nye toner. Det lover godt godt for fremtiden.

Aage du startede hele balladen her med dette indlæg:

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Lena Horne døde for nogle dage siden.

Dert var synd - En du kender ?

Hilsen Åge"

Så du er da vist en af dem, der skal finde nye toner frem.
Uanset hvad er det da ualmindeligt groft, at tale så nedladende om afdøde
personer.
Forhold dig til musikken.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-05-10 00:57

Henning Jensen skrev:

> Ja, det har dengang, fra 65 og frem, krævet et vist mod, at have en
> holdning som hendes. Og kæmpe for den.

65 og frem? Hvad skal det betyde?

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-05-10 19:36

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> skrev i en meddelelse

Det kunne jo distrahere gruppen i sin hovedaktivitet: at diskutere om
Aage eller Krutte er den største idiot.
mvh ole

Hæ hæ god pointe Ole

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-05-10 00:57

Ole Damgaard skrev:

> [...]
> de farvedes rettigheder i et USA, hvor det dengang var utænkeligt at
> farvede skuespillere optrådte i Hollywood-filmene (udover

Det er upræcist. Tænk på, at såvel historiske film som
samtidsskildringer havde behov for at gengive virkeligheden som den så
ud, som Borte med blæsten med den Oscar-belønnede Hattie McDaniel.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Carl Drud

Dato : 15-05-10 10:10

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Øh, lad os lige huske, at den store ordstrøm kom ud af et ganske normalt
> spørgsmål.... Nemlig... " Hvem var hun " Hvilket altså er et mægtigt
> relevant spørgsmål, når man ikke kan andet end høre medsendte link.....

Kig på den oprindelige meddelelse en gang mere. Der var link til en NYT
artikel.

--
Carl

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-10 10:33

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse

> Kig på den oprindelige meddelelse en gang mere. Der var link til en NYT
> artikel.
>
> --
> Carl

Tja, jeg så godt den var der, men jeg læste den ikke...

Jeg var mere interesseret i at genhøre Stormy weather.

M.V.H....Benny..

Fra : Carl Drud

Dato : 15-05-10 10:55

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Tja, jeg så godt den var der, men jeg læste den ikke...

Hvorfor skriver du ikke kunne andet en høre linket?

--
Carl

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 11:36

> Hvorfor skriver du ikke kunne andet en høre linket?
>
> --
> Carl

Der er nogen der ikke interesserer sig for det faktuelle, men kun ønsker at
udstille deres egne tåbeligheder

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 11:46

Allan Krautwald skrev:
> Der er nogen der ikke interesserer sig for det faktuelle,

Det gør du da til tider, trods alt.

> men kun ønsker at
> udstille deres egne tåbeligheder

Det gør du så ret tit.

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 14:06

> Det gør du så ret tit.
>
> /Hauge

Ho ho ho...Hauge forsøger nu igen at være morsom. Spis nu din mavesårs
medicin

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 14:09

Allan Krautwald skrev:
> Ho ho ho...Hauge forsøger nu igen at være morsom.

Eller også siger han bare sandheden..

> Spis nu din mavesårs
> medicin

Gå nu ud og leg på motorvejen.

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 15:22

> Eller også siger han bare sandheden..

Sin egen snæversynede sandhed måske, men som en skrev forleden, så bidrager
du sjældent med andet end sure opstød

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 15:27

Allan Krautwald skrev:
> Sin egen snæversynede sandhed måske,

Lige som din egen?

> men som en skrev forleden, så bidrager
> du sjældent med andet end sure opstød

Gør du, andet end hvis folk er enige med dig? Næeh.

Tror du en smiley efter hver linje, gør at dine indlæg bliver mere positive?

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 15:31

> Lige som din egen?

> Gør du, andet end hvis folk er enige med dig? Næeh.

Hvilke folk hentyder du til?
Jeg er da mig bekendt ikke særligt uenig med nogen?

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 15:36

Allan Krautwald skrev:
> Hvilke folk hentyder du til?

Mest over for Åge.

> Jeg er da mig bekendt ikke særligt uenig med nogen?

Hm hm.. Du har da sure opstød over/i næsten hver eneste tråd som Åge
disker op med, om det er kærlige indlæg mod en person du er forelsket i,
det ved jeg selvfølgelig ikke..

Så at du tuder over andres sure indlæg, er mig ufatteligt.. Men det
kniber sikkert med at se længere end lidt udover egen næsetip og eget
"fagområde".

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 16:02

> Mest over for Åge.

> Hm hm.. Du har da sure opstød over/i næsten hver eneste tråd som Åge
> disker op med, om det er kærlige indlæg mod en person du er forelsket i,
> det ved jeg selvfølgelig ikke..

ARRRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHH...................................

> Så at du tuder over andres sure indlæg, er mig ufatteligt.. Men det kniber
> sikkert med at se længere end lidt udover egen næsetip og eget
> "fagområde".

Krutte-bassen tilhører nok Migogmig-og-kun-mig-generationen

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 16:03

Åge Halldorsson skrev:
> Krutte-bassen tilhører nok Migogmig-og-kun-mig-generationen

Åeh, du er nu ikke selv så langt væk fra den gruppe, når det kommer til
stykket.

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 18:32

> Åeh, du er nu ikke selv så langt væk fra den gruppe, når det kommer til
> stykket.
>
> /Hauge

Næeh og du er meget passende den sure navlepillende oldermand i den
forening.

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 18:35

Allan Krautwald skrev:
> Næeh og du er meget passende den sure navlepillende oldermand i den
> forening.

Måske, men er heldigvis ikke så tæt på bedemanden, som du er.

/Hauge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-05-10 18:53

> Måske, men er heldigvis ikke så tæt på bedemanden, som du er.
>
> /Hauge

Det kan du da ikke vide noget om?

I øvrigt tror jeg faktisk, at både Åge og Allan nyder deres små
uoverensstemmelser - prøv at se, når Åge skriver om "Krutte" og grillmutters
frituregryde, han holder sig da bestemt ikke tilbage.

Og Allan giver så svar på tiltale - det synes jeg faktisk er temmelig
underholdende.

mvh Eva

Fra : Hauge

Dato : 15-05-10 19:00

Eva Schmidt skrev:
> Og Allan giver så svar på tiltale - det synes jeg faktisk er temmelig
> underholdende.

Når der er nogen der gerne vil have en rimelig seriøs gruppe, incl.
Allan, så er det efterhånden ved at være for langt ude med deres
pensionistsnak, de burde gå til banko eller lign.

/Hauge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-05-10 19:04

> [...]
> så er det efterhånden ved at være for langt ude med deres pensionistsnak,

Hvem ved om de gør det - det ene udelukker vel ikke det andet?

mvh Eva

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-05-10 19:05

Hauge skrev:

>de burde gå til banko eller lign.

De ser nok DK4 hver dag mellem 16 og 17

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-05-10 19:07

--
"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> De ser nok DK4 hver dag mellem 16 og 17
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Indtager de samtidig en halv måge og en fadbamse????

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-10 19:40

> halv måge og en fadbamse????
>

> mvh Eva

Du er under dårlig indflydelse fra Kruttesen

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 20:07

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Indtager de samtidig en halv måge og en fadbamse????
>

> mvh Eva

Nah klarer mig med mågen og bamsen. Banko hører til på Fur og omegn, det
passer glimrende til jodlende hopsasa musik

Fra : Steen

Dato : 15-05-10 19:24

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Når der er nogen der gerne vil have en rimelig seriøs gruppe, incl.
> Allan, så er det efterhånden ved at være for langt ude med deres
> pensionistsnak, de burde gå til banko eller lign.
>
> /Hauge

Pokkers. Jeg er kommet ind i dk.politik
Brug dog et filter - man undgår vel også oliven, hvis man ikke bryder
sig om smagen

Fra : Martin Bak

Dato : 15-05-10 19:59

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Pokkers. Jeg er kommet ind i dk.politik
> Brug dog et filter - man undgår vel også oliven, hvis man ikke bryder
> sig om smagen

I dette tilfælde er olivenerne iblandet salaten. Selvom man behændigt går
udenom dem, så er smagen smittet alvorligt af i hele blandingen. Surt, når
man nu gerne vil have salat...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : N/A

Dato : 15-05-10 20:09

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 20:09

> [...]
> udenom dem, så er smagen smittet alvorligt af i hele blandingen. Surt, når

Nu smager oliven jo ellers glimrende i salat.

Fra : Martin Bak

Dato : 15-05-10 20:14

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Nu smager oliven jo ellers glimrende i salat.

Enig. Men det var jo oliven Steen brugte som billede. (ikke olivensten)

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-05-10 20:06

deres
> pensionistsnak, de burde gå til banko eller lign.
>
> /Hauge

Noget du kender til

Fra : Carl Drud

Dato : 16-05-10 10:16

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Gjorde jeg da det ?????

Du skrev: "..når man ikke kan andet end høre medsendte link..... "

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 16-05-10 10:55

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Tja, det forstår du så på en måde... Som nok ikke lige var den jeg mente.

Jeg må erkende jeg sidder ikke med en Enigma maskine, så jeg kan afkode
dine meddelelser. Så det vil være ønskeligt at du skriver hvad du mener.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 16-05-10 17:13

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Jeg skrev også, " At jeg havde set det, men var mere interesseret i at
> genhøre
> Stormy weather "..

Ja, knap en time efter du havde skrevet flg:

http://groups.google.dk/group/dk.kultur.musik/msg/6481a5594129b2de?hl=da

--
Carl