Afgift på ´89 fzr 1000 exup??
Fra : SN

Dato : 05-08-01 12:57

Hej NG
Er der nogen der hvad afgiften ligger på for en ´89-´90 fzr 1000 exup?? Da
den er over 10 år gammel må afgiften da være noget lavere end en 93´er model
som lå på en ca 64000 kr for 2 år siden....
I øvrigt ville jeg da ogå gerne vide hvad den endelige afgift ligger på??
Jeg har ikke mc´en så jeg kan ikke indsende en forspørgelse til told og
skat!!
M.v.h
Søren N
Kawasaki Gpx 750R
ex ´75 Honda 500 four
ex ´87 Yamafa Fzr 1000
ex ´80 Kawasaki z750e

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-08-01 14:29

"SN" <2503480m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> I øvrigt ville jeg da ogå gerne vide hvad den endelige afgift ligger på??
> Jeg har ikke mc´en så jeg kan ikke indsende en forspørgelse til told og
> skat!!

Hej Søren.

Du behøver sandelig heller ikke have mc'en, for at kunne lave en
forespørgsel på afgiften
Det eneste du skal have, er en kopi af registreringsattesten, og så ind på
det lokale Told & Snyd-kontor.

Der hjælper *intet* med store smil, lakrids-poser eller kindkys - det er ren
og skær skærmprint, der her foregår :-/

Derimod ved den endelige vurdering, kan dette komme på tale - med mindre de
er 4 mand til at kigge på den, og de 2 af dem holder dig hen med snak
Det gjorde de ved mig - til gengæld fik jeg da også stukket en check på 7.2K
i hånden 10 dage efter *mums*

Angående selve afgiften, skal du ca. regne med 2/3 af prisen på
brugtmarkedet i dag, som du skal erlægge i depositum.

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : gti

Dato : 05-08-01 14:42

"Morten Christensen" skrev d. 05-08-01 14:29 dette indlæg :

> [...]

> Angående selve afgiften, skal du ca. regne med 2/3 af prisen på
> brugtmarkedet i dag, som du skal erlægge i depositum.

Hej Morten
Hej jeg har heller ikke nogen kopi af registreringsattesten!!
ps. ved godt hvordan det foregår har prøvet 2 gange med biler imp. fra
tyskland....
M.v.h
Søren N

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-08-01 16:26

"gti" <gti.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej jeg har heller ikke nogen kopi af registreringsattesten!!

Well, jeg mener at vor kære Armand engang har hævdet, at bare det står på
"et-eeler-andet" stykke papir... så *kan* du være heldig at de kan give dig
et bud

Det skader jo ikke at prøve )

--
Have a good ride