Antenne stelforbindelse
Fra : Fister

Dato : 13-05-10 07:10

Afledt af Alfa-tråd.

Sørg for god stelforbindelse til antennen.
Hvordan?

Afmonter foden, og rens af til metal?

Bilen er Passat stc. 95, med lille pisk bagerst på taget.

Kai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-10 07:42

Fister skriver:

> Afmonter foden, og rens af til metal?

Ja, på undersiden og fedt det godt ind igen.

> Bilen er Passat stc. 95, med lille pisk bagerst på taget.

Tjek lige at forskruningen til antennen ikke er fuld af ir og tjek om
antenneforstærkeren er monteret.

Klaus

Fra : Fister

Dato : 13-05-10 08:47

Klaus D. Mikkelsen explained on 13-05-2010 :

Antenneforstærker?
Hvor kan den risikere at sidde?
Kai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-10 09:10

Fister skriver:

> Antenneforstærker?
> Hvor kan den risikere at sidde?

Inde bag radioen. En aflang metalcylinder med en kort stump
antenneldning og en enkelt hvid leder som forsyner forstærkeren fra
radioen.

Klaus

Fra : Fister

Dato : 13-05-10 09:25

on 13-05-2010, Klaus D. Mikkelsen supposed :
> [...]
>
> Inde bag radioen. En aflang metalcylinder med en kort stump
> antenneldning og en enkelt hvid leder som forsyner forstærkeren fra

Ok, tak for hjælpen.
Jeg kigger på det, og håber at mine fingre ikke fryser af, her i
forsommeren
Kai

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-05-10 10:08

> Fister skriver:

> Ja, på undersiden og fedt det godt ind igen.

> Tjek lige at forskruningen til antennen ikke er fuld af ir og tjek om
> antenneforstærkeren er monteret.

Har Passat ikke den der 'Golf-antenne'?
Der sidder forstærkeren da i selve antennefoden.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-10 17:16

"Uffe Bærentsen" skriver:

> Har Passat ikke den der 'Golf-antenne'?
> Der sidder forstærkeren da i selve antennefoden.

Ikke nødvendigvis.

Klaus

Fra : Fister

Dato : 14-05-10 08:25

Klaus D. Mikkelsen brought next idea :
> "Uffe Bærentsen" skriver:

> Ikke nødvendigvis.
>

> Klaus

En lille rund fod, og pisken sidder i en fikseret position, pegende ca.
20 grader bagud. Jeg er ikke nået til at skille den ad, endnu.
Kai