nummerplader
Fra : Ralph

Dato : 11-05-10 10:52

Davs

Må man få lavet nye nr.plader med et gammelt nummer.

Jeg så idag en gammel passat med hvide nr-plader der startede med LX, med ny
typografi, begge plader aflange og ingen eu-stjerner?

--
Ralph

Fra : Allan Soerensen

Dato : 11-05-10 11:51

> [...]
>
> Jeg så idag en gammel passat med hvide nr-plader der startede med LX, med
> ny typografi, begge plader aflange og ingen eu-stjerner?

Sådan ser de vel ud, hvis bilens gamle nummerplade er bortkommet og derfor
erstattet af en ny

Fra : Dan Andersen

Dato : 11-05-10 14:21

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 11-05-10 15:24

On Tue, 11 May 2010 12:50:52 +0200, "Allan Soerensen"
<nospame@nospame.nospame> wrote:

>"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Sådan ser de vel ud, hvis bilens gamle nummerplade er bortkommet og derfor
>erstattet af en ny

Men man kan kun få en ny nummerplade (om året) med det gamle nummer,
hvis begge bliver væk skal man have nyt nummer.

/Hans

Fra : Henning

Dato : 11-05-10 22:29

>Men man kan kun få en ny nummerplade (om året) med det gamle nummer,
>hvis begge bliver væk skal man have nyt nummer.

Den kunne også bare være blevet beskadiget.

Fra : Erik Olsen

Dato : 12-05-10 16:22

Henning wrote:

> Den kunne også bare være blevet beskadiget.

Eller bortført.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Henning

Dato : 12-05-10 19:45

On Wed, 12 May 2010 17:21:37 +0200, "Erik Olsen"
<erik.olsen@ishoejby.dk> wrote:

>Eller bortført.

Hvis den var "bortført" ville nummerpladen havne i samme kategori som
"bortkommet". Hvis du ikke kan aflevere den gamle plade, kan du kun få
een ny nummerplade, før bilen skal omregistreres.

Fra : Per

Dato : 11-05-10 16:09

Ralph wrote:
> [...]
>
> Jeg så idag en gammel passat med hvide nr-plader der startede med LX,
> med ny typografi, begge plader aflange og ingen eu-stjerner?

Kan der være tale om en ønskeummerplade ?

Selvom det umiddelbart virker omsonst at købe et "alm" nummerplade nr.

Mvh. Per

Fra : Ralph

Dato : 11-05-10 17:10

> Kan der være tale om en ønskeummerplade ?
> Selvom det umiddelbart virker omsonst at købe et "alm" nummerplade nr.

Tvivler, i givet fald ville nummerpladerne være ca. 7 x mere værd end bilen

Det var i grunden nok det der undrede mig, der var mange buler mange farver
og meget rust på en bil der er ca. 30 år gammel - hvem køber nye plader til
sådan een?

--
Ralph

Fra : J

Dato : 11-05-10 17:27

> [...]
> Det var i grunden nok det der undrede mig, der var mange buler mange
> farver og meget rust på en bil der er ca. 30 år gammel - hvem køber nye

Bilens ejer.

Fra : SvenP

Dato : 11-05-10 17:40

Nogen gange betaler forsikringen. Nummerplader sidder i en højde, der passer
rigtig fint med anhængertræk.