Voldelig popmusik-verden
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-05-10 18:31

Hmmmm..... Det virker som om pop-verdenen er ret voldspræget. Var der ikke
noget med en Jonn, for nogle år siden.

Nu er den gal igen i pop-verdenen. Tilsyneladende skaber det frustrationer
når man er "populær" et års tid og så går man fra "Scewnen" og til komplet
glemsel blandt folk.

Nu har en popmusiker stukket en mand ihjæl på Amager. Der er vist
navneforbud, men EkstraBladet har indirekte fortalt hvem det var.

Idag er han 21 år
Han deltog i Børne MGP som 12 årig (Aha, så kender vi årstallet)
Han blev nummer 3 (Javen, så kigger vi bare listen, da vi kender årstallet)
Adressen står også i avisen

Jamen så starter vi lige med at se hvem der blev nr. 3. Javel-javel. Aha. Så
har vi fornavn og efternavn. Lad os lige tjekke efternavn på adressen.
Johhh, det passer fint.

Jeg skal love for at EKSTRA BLADET anonymiserer hvem det er. Når de ikke må
skrive navnet, så gør de sådan at vi selv lige kan finde ud af det, meget
nemt.

Lyttede lige til musikken på youTube. Det er ellers ikke det værste af det
der MGP popmusik jeg har hørt.

Hvad synes i om musikken ?

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 11-05-10 21:04

> Nu har en popmusiker stukket en mand ihjæl på Amager. Der er vist
> navneforbud, men EkstraBladet har indirekte fortalt hvem det var.

Særdeles trist at læse. Naturligvis i særdeleshed for den 50-årige og da
også for den unge mand, der formentligt pga. en mildest talt ret alvorlig
psykisk sygdom har smadret sit liv og samtidig taget et andet.

> Lyttede lige til musikken på youTube. Det er ellers ikke det værste af det
> der MGP popmusik jeg har hørt.
>
> Hvad synes i om musikken ?

Jeg er ikke til hiphop, så det er nok ikke min storfavorit...

Mvh
Michel