Specifikationer, brugte MC
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 05-08-01 13:10

Hvor finder man specifikationer på brugte MC'er (på nettet). Jeg har set
disse to sider, men der er ikke helt overensstemmelse med modellerne.
- Er det pga. forskel på amerikanske /europæiske modeller ?

http://www.bikez.com/main/index.php
http://www.mcpoolen.se/

Ellers må man jo på biblio. og låne de gamle MC-revyer.

Fra : boe

Dato : 05-08-01 13:24

Jesper Pedersen <jesper@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.bikez.com/main/index.php
> http://www.mcpoolen.se/
>
> Ellers må man jo på biblio. og låne de gamle MC-revyer.

Der er jo indtil flere, som har stillet deres ftp server, indeholdende MC
revy fra 1977 til 2000, til rådighed for denne gruppe. Der er også nogle,
som har tilbudt at brænde dem på cd mod betaling for poto og cd, så det var
måske en mulighed?

Bo, VF1000F

Fra : Lars

Dato : 05-08-01 22:52