Gæt en bil?
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 11-05-10 05:25

Fra : Brian Lund

Dato : 11-05-10 09:12

> Hva taler hun om?
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1344133.ece

Jeg gættede forkert, men jeg er også den type der hader
firehjulstrækkere og faktisk ser lidt ned på folk der kører rundt i dem,
specielt dem der holder her midt i Odense C, hvad faen skal folk med
dem, HER..?

Jeg må dog indrømme at jeg for nyligt blev omskolet til hærens fine
mercedes GD'ere, det var nu meget sjovt, men det er altså også noget
andet at fræse rundt ude i skoven/marken end at tøffe rundt i byen for
at fylde en indkøbspose eller to!

.... Men... At se løsningsklippet var nu det hele værd, fantastiskt!
Bagdøren, hvad mener du?

Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 11-05-10 16:07

"Brian Lund" <brian@lundfoto.dk> skrev i meddelelsen

> ... Men... At se løsningsklippet var nu det hele værd, fantastiskt!
> Bagdøren, hvad mener du?

"Det lærer man sgu da ik' i folkeskolen...!".

Så har Anders Berner også fået promoveret sin datter - fra 9. klasse.

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk