Hårfarve på bomuld, kan det fjernes?
Fra : Lars Arup

Dato : 10-05-10 10:31

Min datter har fået farvet hår og desværre også fået en del hårfarve på sin
nye sweatshirt.Det er kommet i forb med at frisøren har skyllet håret efter
farvningen og ses tydeligt da tøjet dagen efter var helt tørt.

Jeg har prøvet med sprit som intet hjalp, er der andre gode ideer ?

MVH Lars Arup

Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-05-10 16:51

Glem det, det var den trøje - det er ikke muligt af afrense

--

Michael Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-10 18:38

> [...]
> efter farvningen og ses tydeligt da tøjet dagen efter var helt tørt.
>
> Jeg har prøvet med sprit som intet hjalp, er der andre gode ideer ?

Bed frisøren om at erstatte trøjen...
Mvh
Mads

Fra : Max

Dato : 10-05-10 19:03

Hej Mads

> Bed frisøren om at erstatte trøjen...

Har du læst frisørens forretningsbetingelser ?

Max

Fra : Lars Arup

Dato : 11-05-10 02:07

Takker for de indkomne kommentarer, det tyder på at kampen er tabt. Det er
desværre ikke en hvilken som helst trøje ,men en specialtrykt en fra hendes
efterskole.Nå vi må videre,men tak!.
MVH Lars Arup