Fra : Kall, Mogens

Dato : 09-05-10 14:47

"Kall, Mogens" skrev ...

Sent: Thursday, April 22, 2010, CET 12:00, GMT 10:00
Subject: UFO 2005-04-02 indiciet ... se videoen på YouTube
11169 news:4bd01e41$0$285$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/12a7a55480f10c30

> [...]
>
> Det vil - med andre ord - sige, at vi nu har at gøre med en art
> De Fremmedes Ophavsret (The Alien Copyright) !
>
> og ...
>
> UFO-jagten
> https://sites.google.com/site/etfootsteps
>
> Her fremlægges *bevisbyrden* på, at udenjordiske intelligente væsener
> givetvis fortsat er til stede i vort solsystem, idet der er blevet fundet
> "efterladenskaber".
>
> Og videoen (som dermed nu er blevet anmeldt) omhandler netop dette emne!
>

> God fornøjelse og Guds velsignelse til alle som elsker retfærdighed og set frem

Og følgende Video er nu kommet online:

TheServantOfMichael
http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael
2010-05-08, GMT 19:23, CET 21:23
UFO evidence 2005-04-24, Third contact, Meteor fireball above New England, USA
http://www.youtube.com/watch?v=iD73U4oLsaU

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11199 news:4bde7fe0$0$285$14726298@news.sunsite.dk