Opdatering af webside
Fra : Jørgen

Dato : 05-08-01 12:29

Med FP2000 kan en opdatering tage 1 time eller mere selv om der kun er
foretaget få ændringer. Det er som om, at programmet ikke altid kan
holde styr på omfanget af opdateringen. Hvad værre er, at hvis nogle
er inde på siden under opdateringen, kan der ske afbrydelser med det
resultat, at der skal startes helt forefra.

Er der mulighed for fra FP2000 selv at styre omfanget af den
automatiske opdateringen eller er der andre trick som kan løse mit
problem??

Jørgen

(spam-block: remove tele dot)

Fra : Slasko

Dato : 06-08-01 04:24

Det lyder som om du har en mega-stor hjemmeside eller en dårlig forbindelse?

Har du krydset "Udgiv kun ændrede sider" af?
Mvh.
Slasko

Fra : Jørgen

Dato : 08-08-01 12:22

Den er blevet stor, men min forbindelse er ok og jeg har krydset af
"Udgiv kun ændrede sider".

Problemet opstår også i forbindelse med nyinstallation selv om jeg
lægger de gamle folder ned oven i de tidligere efter installation.

Men problemet burde ikke opstå i forbindelse med løbende opdateringer.

MVH
Jørgen

Fra : TONNY FRANKE ANDERSE~

Dato : 06-08-01 22:33

Hej Jørgen - har du checket om der er stor forskel i filerne på den WEB du
publisher fra og til? - Hvis du f.eks. har slettet og/eller tilføjet filer
det ene sted (f.eks. med et FTP-program) men ikke det andet sted. Så er
Frontpage utroligt lang tid om at publishe. - Prøv at lave en fuld publish
fra driftstedet til din pc/dit udviklingssted for en synkronisering, og ret
så WEB'en derudfra, og lav en fuld publish retur første gang, og publish kun
ændringer fremover. - Den øvelse har jeg selv gjort, og det reducerede
publish-tiden efterfølgende med en faktor mindst 10. - Det er også relevant
hvis du f.eks. har lavet WEB'en med FP98 men senere har konverteret til
FP2000.

Tonny Franke - www.franke.dk

Jørgen <nellemose@tele.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:r5bqmtkrkk25hjj2aru72j95do7kqgqvcs@4ax.com...