Bison Zubrowka
Fra : Golf

Dato : 09-05-10 12:49

Hej gruppe

af bekendte, som arbejder i Polen, har jeg fået foræret en liter vodka.
Bison Zubrowka. Jeg synes, at den er fremragende; ikke mindst til et stykke
mad...
Er der nogen der ved, om man kan købe den i Danmark? Og hvor?

Fra : Carsten Stage

Dato : 09-05-10 12:57

http://www.japanskedanmark.dk/salg/zubrowka/binding-set.htm

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Golf

Dato : 10-05-10 12:19

"Carsten Stage" <camping@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.japanskedanmark.dk/salg/zubrowka/binding-set.htm
>

> --
> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage

Tak for dit svar. Den side du henviser til, viser på et link vej til
forhandlere, som burde sælge vokdaen. Men Netto, som er et af disse links,
påstår at de aldrig har forhandlet Zubrowkaen.

Fra : Linde

Dato : 09-05-10 16:39

"Golf" <golf@sol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> stykke
> mad...
> Er der nogen der ved, om man kan købe den i Danmark? Og hvor?

Det er ikke mit indtryk, at den er specielt sjælden herhjemme. Den findes i
hvert fald i begge vinhandler i Næstved, jeg bruger. Desuden kan den handles
billigt hos juuls: http://www.juuls.dk/get/3632.html

Mvh
Linde