Bell Add 2d - update
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 09-05-10 15:58

Hej

Lige en opfølgning på mit Bell Add projekt.

Så har jeg givet min bil en gang Bell Add - 1d og 2d.

Bilen er Peugeot 207 HDI med 80.000 km på bagen.

Motorgangen er blevet mere blød, og den trækker markant bedre over hele
spektret. Selv fruen har kommenteret at den rykker ;)

Så det er bestemt noget der virker - meget billige hk :)

Måske firmaslæden skulle have en tur også...

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Helskov

Dato : 10-05-10 02:26

Alle værksteder jeg har fået serviceret bil på
bruger det altid i forbindelse med service.
BÃ¥de autoriserede som uautoriserede.

Venligst

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 10-05-10 12:22

Hej

>"Helskov" <sorenhelskov@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Alle værksteder jeg har fået serviceret bil på
>bruger det altid i forbindelse med service.
>Både autoriserede som uautoriserede.

Det undrer mig også, at man ikke gør det hos Peugeot, men mig bekendt gør
man det heller ikke hos VW for eks.

Mvh¨
Jams

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-10 16:44

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i en meddelelse

> Det undrer mig også, at man ikke gør det hos Peugeot, men mig bekendt gør
> man det heller ikke hos VW for eks.

Har Audi ikke en beholder til Ad Blue eller lign. additiv
som der snakkes om her ?

Fra : Henrik B.

Dato : 12-05-10 19:26

">>Eque<<" <-> skrev i meddelelsen

> Har Audi ikke en beholder til Ad Blue eller lign. additiv
> som der snakkes om her ?

Ad Blue er noget man benytter på lastbiler....

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-05-10 19:50

">>Eque<<" skriver:

> Har Audi ikke en beholder til Ad Blue eller lign. additiv
> som der snakkes om her ?

AdBlue er noget ganske andet end motorrens. Har Alfaen en beholder til
TEC2000?

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 12-05-10 19:50

> AdBlue er noget ganske andet end motorrens. Har Alfaen en beholder til
> TEC2000?

Jeg tror Ekko mener at Bell Add kunne være fyldt i en sådan beholder, så
bilen selv kunne æde af det løbende....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-05-10 19:56

"Henrik B." skriver:

> Jeg tror Ekko mener at Bell Add kunne være fyldt i en sådan beholder, så
> bilen selv kunne æde af det løbende....

Ja, på samme vis som Alfaen

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 12-05-10 21:13

)

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-10 06:53

> )

Du må da gerne få det ene point, men jeg fatter dog ikke
det morsomme i dêt med Alfa Romeo'en. Det er ikke en diesel.

Men jeg fandt ikke ud af, om Audi har en beholder til dette
additiv som skulle gøre dem mindre forurenende.

Fiat-koncernens biler er btw. de mindst forurenende
hvis endelig det det dêt

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-10 06:57

> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen

Du ved altså ikke om Audi har en beholder til een eller anden
form for additiv som skulle mindske forureningen ??
Alfa Romeo'en har en 'beholder' til Tec2000 og
der huserer i øjeblikket nogle liter Selenia olie
som skal beriges.

> Jeg tror Ekko mener at Bell Add kunne være fyldt i en sådan beholder, så
> bilen selv kunne æde af det løbende....

Det vidste Kludder sandelig også, men han ville igen
prøve at opnå et sølle point. Og så kendte han ikke
noget til mit spørgsmål som kan læses længere oppe.

Alt er dermed ved det gamle, og dette forblir' af
hensyn til tiden min sidste kommentar' i denne omgang.

Men tak for info om radio + antenne andetsteds.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-10 07:40

">>Eque<<" skriver:

> Du ved altså ikke om Audi har en beholder til een eller anden
> form for additiv som skulle mindske forureningen ??

Jo, det Henrik. Men hvem af os spørger du, for du citerer det jeg
skrev....

> Det vidste Kludder sandelig også, men han ville igen
> prøve at opnå et sølle point. Og så kendte han ikke
> noget til mit spørgsmål som kan læses længere oppe.

Jo. Men du læsete jo ikke mit svar, kun det Henrik citerede. Tudefjæs
som du er, har du mig jo stadigvæk i dit filter.

Klaus

Fra : Armand

Dato : 13-05-10 11:22

Henrik B. skrev:
> [...]
> meddelelsen news:4BEAF83F.498CDBC@du.kan.finde.den...

> Jeg tror Ekko mener at Bell Add kunne være fyldt i en sådan beholder, så

Det gør den også - med den motorkur der samtidig tilsættes tankindholdet!

--
Armand.