førtidspensons sag ? Haster
Fra : M J D

Dato : 07-05-10 23:41

Jeg søger en person der kender til førtidspensons sager.
Da jeg her fået et brev jeg har svært ved at tolke og jeg er bedt møde op
først i næste ude
Så mangler lidt gode råd hurtigt
Mvh M.J

Min mail er MeXXXmail@post.cybercity.dk

De 3 XXX Fjernes

Fra : Karina Jensen

Dato : 08-05-10 07:50

[klip]
> Jeg søger en person der kender til førtidspensons sager.
> Da jeg her fået et brev jeg har svært ved at tolke og jeg er bedt møde op
> først i næste ude
> Så mangler lidt gode råd hurtigt

Hvis du bor i nærheden af Århus eller København, så kan du tage ind i Århus
eller Københavns Retshjælp. Det er gratis, og der er åbent alle hverdage. Vi
har masser af førtidspensionssager, så vi er vant til at tage os af den
slags sager. Man kan også ringe til retshjælpen og få et råd, men hvis vi
skal forholde os til et brev, så kræver det, at vi ser det.

Der er også retshjælpsinstitutioner i andre byer. I øvrigt kan du også søge
efter den lokale advokatvagt, som findes i nogen byer. Det er også gratis at
gå til advokatvagten.

/Karina

Fra : Steen

Dato : 08-05-10 10:13

In article <hs31i9$qck$1@news.eternal-september.org>,
"Karina Jensen" <smikSLETDETTE@lazy.dk> wrote:

> [...]
> efter den lokale advokatvagt, som findes i nogen byer. Det er også gratis at

Der er også gratis retshjælp i Randers. Byen huser vist også en
interesseorginasation, der plejer at være behjælpelige som bisiddere.
Jeg kan ikke huske navnet - jeg så det bare engang i fjerneren, i en
udsendelse om en "hemmelig millionær" der delte penge ud til gode formål

--
http://www.facebook.com/isteendk