Hansi: I danskere er så søde
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-05-10 22:05

Hansi er meget glad for at vi har taget så godt mod hans musik her i
Danmmark. Han vil gerne udtrykke sin taknemmelighed overfor os.
Han udtaler:

Jeg er meget taknemmelig for, at det danske folk har taget så godt imod min
musik

Folk her er så søde.

Hansi er rigtig glad for at være tilbage i Danmark.

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1342207.ece

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 07:16

meddelelsen news:4be48095$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hansi er meget glad for at vi har taget så godt mod hans musik her i
> Danmmark.

Man kan læse en artikkel om ham i Ekstra Bladet fredag på side 8:

Han giver en forklaring på hvorfor vi danskerne har taget hans slagermusik
til sig i så voldsom grad.
- Danskerne har taget min musik til sig, fordi det er lette og glade
sange -
(Det er jo nok en meget rigtig forklaring. Han kender da alligevel en del
til danske forhold, må man nok sige)
Han fortsætter med et tak til det danske folk:
"Jeg er dybt taknemmelig for at det danske folk, kan lide min musik - det er
fantastisk"

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 08:26

meddelelsen news:4be48095$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hansi er rigtig glad for at være tilbage i Danmark.
> http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1342207.ece

Her er lidt fra BT
http://www.bt.dk/musik/med-hansi-i-groeften

Forklaringen på at radiostationer ikke spiller hans musik, har Hansi er
rigtig god forklaring på.
Han formoder at det er fordi de folk som styrer spillelisterne selv har
forsøgt sig som sangere og haft fiasko. Derfor vil de nu kun spille den
slags musik som
de ikke selv kunne få succes med.
hahaha.

PS: Det skal så lige tilføjes at det nok er de kommercielle
skralderdunk-radioer han taler om, for Østrigsk og Tysk public-service-radio
har ingen slagerboycot 8Slager-berufsverboot)
Der lyder glade og fornøjelige slagertoner ud fra disse landes
stats-radioer i en lind og behagelig strøm.

Hilsen Åge

Fra : Golf

Dato : 08-05-10 18:16

meddelelse news:4be511eb$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Der lyder glade og fornøjelige slagertoner ud fra disse landes
> stats-radioer i en lind og behagelig strøm.

Hansi skal da lige vide, at ikke alle danskere er så "søde" at de kan lide
hans musik. Jeg synes, at det er noget helt forfærdeligt, afskyelig og
intetsigende sang, han står for. Jeg skriver udtrykkelig sang, for musik er
det ikke.
Men hvis nogen mener, at det er til at holde ud at høre på, så er det da i
orden.

mvh
Golf

Fra : Hauge

Dato : 08-05-10 18:27

Golf skrev:
> Jeg skriver udtrykkelig sang, for musik er
> det ikke.

Jamen hvis det ikke er musik, hvad er det så?

> Men hvis nogen mener, at det er til at holde ud at høre på, så er det da i
> orden.

Så er det jo sikkert alligevel musik..

Sjovt nok, 2 indlæg inde for de seneste 6 måneder, og i nummer to
fortæller du hvad der *ikke* er musik.. Hvad kender du til det? Og hvad
er *din* ret til at fortælle hvad der *ikke* er musik?

Jeg kan da personligt nemt sige hvad *jeg* mener ikke er musik, om det
andre kalder musik.

Men det er da rart at se en ny i gruppen fortælle os andre om hvad der
er musik eller ej, tak for det, nu kan gruppen lukkes.

/Hauge

Fra : Golf

Dato : 08-05-10 18:35

> [...]
>
> Men det er da rart at se en ny i gruppen fortælle os andre om hvad der er
> musik eller ej, tak for det, nu kan gruppen lukkes.

Min ret til at mene, at det IKKE er musik, er præcis den samme ret, som du
har til at mene, at det ER musik. Det er det man kalder demokrati og alles
ret til at have en mening. At jeg kun har haft 2 indlæg inden for 6 måneder
kan vel i den forbindelse ikke bruges til ret meget? Oder was? Ville du
respektere min mening mere, hvis jeg havde haft 5 indlæg? Eller 7??

mvh
Golf

Fra : Hauge

Dato : 08-05-10 18:40

Golf skrev:
> Min ret til at mene, at det IKKE er musik, er præcis den samme ret, som du
> har til at mene, at det ER musik.

Fint nok.

> Det er det man kalder demokrati og alles
> ret til at have en mening.

Jada.

> At jeg kun har haft 2 indlæg inden for 6 måneder
> kan vel i den forbindelse ikke bruges til ret meget? Oder was?

Sagtens virker bare lidt underligt, at man begynder at kaste lort ud i
gruppen, som noget af det første,

> Ville du
> respektere min mening mere, hvis jeg havde haft 5 indlæg? Eller 7??

Det afhænger af hvad du skriver. Hvis du kun kaster op med hvad der er
dårligt musik, så ville jeg ikke respektere dig, men havde du nogle
indlæg med hvad du kalder musik, så ville det være en del nemmere at
tage dig seriøst.

/Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-05-10 18:40

Hauge skrev:

>nu kan gruppen lukkes.

Så blev det slået fast

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 08-05-10 18:42

On 08-05-2010 19:27, Hauge wrote:

> Men det er da rart at se en ny i gruppen fortælle os andre om hvad der
> er musik eller ej, tak for det, nu kan gruppen lukkes.

Har du spist for mange syrlig drops i dag, Hauge?

Snup i stedet en Hasseldroffs.
Sut godt og længe og inderligt på den, så bliver du glad og tilfreds:

http://www.youtube.com/watch?v=tMLhhDNFFps

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 08-05-10 19:01

Henning Jensen skrev:
> Har du spist for mange syrlig drops i dag, Hauge?

Jeg er ked af ikke at gide at slikke dig i måsen, det må du have til
gode af dine venner.

/Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 08-05-10 19:45

On 08-05-2010 20:00, Hauge wrote:

> Jeg er ked af ikke at gide at slikke dig i måsen, det må du have til
> gode af dine venner.

Nåede du i Tivoli, og fik du givet Hasselhoff en stor krammer?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Hauge

Dato : 08-05-10 19:46

Henning Jensen skrev:
> Nåede du i Tivoli, og fik du givet Hasselhoff en stor krammer?

Det må jeg beklage, det gjorde jeg ikke. Var det godt og var det bedre
end konens krammere?

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 20:34

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Det må jeg beklage, det gjorde jeg ikke. Var det godt og var det bedre end
> konens krammere?
>
> /Hauge

HAHAHA

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 20:35

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nåede du i Tivoli, og fik du givet Hasselhoff en stor krammer?
>
> Henning.

HASSELHOFF ? ? ? - What?
Der er vist noget jeg er gået glip af her.

Hillsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-10 19:11

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Har du spist for mange syrlig drops i dag, Hauge?

Hauge og Åge? :
http://lauramcwilliams.files.wordpress.com/2009/09/statler_waldorf_02_01.jpg

Fra : Hauge

Dato : 08-05-10 19:40

Alex Linaa skrev:
> Hauge og Åge? :
> http://lauramcwilliams.files.wordpress.com/2009/09/statler_waldorf_02_01.jpg

Egentligt meget morsomt, men så vidt jeg kan se her i gruppen, så er de
gamle gnavne mænd jo jer.. Så jeg forstår ikke helt..

Forøvrigt er det de bedste figurer i Muppet, så det passer måske
alligevel.. ;)

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-10 20:14

> Egentligt meget morsomt, men så vidt jeg kan se her i gruppen, så er de
> gamle gnavne mænd jo jer.. Så jeg forstår ikke helt..

Det gjorde de to pågældende figurer heller ikke, så det passer alligevel
meget godt.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 20:38

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hauge og Åge? :
> http://lauramcwilliams.files.wordpress.com/2009/09/statler_waldorf_02_01.jpg

Hwa syvtal? - Det er sgu da KRUTTE. Ham der med Rolling Oldefar. Det må da
være et Rolling Oldefar-arrangementdet. Publikums alder passer, men hvor
er gangstativerne ? ? ? - den anden er nok hans gode bekendte Hr Grinå.
DSikken dog en fest de er til der, huuu hejjjj

Gaaabbbb. znork.....

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-05-10 20:51

> Hauge og Åge? :
> http://lauramcwilliams.files.wordpress.com/2009/09/statler_waldorf_02_01.jpg

Helt klart de 2

Fra : Hauge

Dato : 08-05-10 21:07

Allan Krautwald skrev:
> Helt klart de 2

Jamen jeg takker.. Hvor mange af jer er så Gonzo?

Jeg tror du (Allan) er Fozzie, du ligner faktisk mest sådan lidt en
hulemand med bevoksning i hele hovedet. ;)

Mvh Hauge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-05-10 21:08

> Jamen jeg takker.. Hvor mange af jer er så Gonzo?
>
> Jeg tror du (Allan) er Fozzie, du ligner faktisk mest sådan lidt en
> hulemand med bevoksning i hele hovedet. ;)
>
> Mvh Hauge

Eller måske Animal

mvh Eva

Fra : Hauge

Dato : 08-05-10 21:16

Eva Schmidt skrev:
> Eller måske Animal

Hehe nej, Animal har da en ordenlig musiksmag og virker ret normal.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 22:31

> Hehe nej, Animal har da en ordenlig musiksmag og virker ret normal.
>
> Mvh Hauge

Krutte er udelukket.

Hilsen Åge

Fra : Jensen

Dato : 09-05-10 13:02

On Sat, 8 May 2010 22:07:50 +0200, "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> wrote:

>Eller måske Animal

....kom det fra miss Piggy.

--
Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-05-10 13:13

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> ...kom det fra miss Piggy.
>
> --
> Thomas

...............sagde manden fra fortiden
http://1.bp.blogspot.com/_xH_3QWuqIK0/SxE1ipd3SnI/AAAAAAAAASk/Wq-7ZvE5Alo/s400/FRAGGLE-ROCK_486739a.jpg

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-05-10 15:56

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> ...kom det fra miss Piggy.
>
> --
> Thomas

Nææ, så charmerende er jeg desværre ikke

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 22:30

> [...]
>
> Jeg tror du (Allan) er Fozzie, du ligner faktisk mest sådan lidt en
> hulemand med bevoksning i hele hovedet. ;)

Og så ser han ud til at være så sur. Det passer på en prik. Det ER Krutte.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-05-10 22:39

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hauge og Åge? :
> http://lauramcwilliams.files.wordpress.com/2009/09/statler_waldorf_02_01.jpg

Ser meget rigtigt ud....

Glæder mig helt til at se Klattrup

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 22:50

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> Ser meget rigtigt ud....
>
> Glæder mig helt til at se Klattrup
>
> M.V.H....Benny..

Jeg fandt liuge KRUTTE her
http://www.3dmaxer.dk/upload14/jais%20bredsted/gammel%20sur%20mand2.jpg

Han står og surmuler "jeg vil sgu have noget punk rock og noget næserings-
og kæde om halsen-musik - Sån noget som de lytter til på
alle danske plejehjem - jeg er snart så sur og gammel og tvær at jeg vil
derhen. Hele landet flyder over med glad musik, det gider jeg ikke - grrrrr.
øv"

hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-05-10 22:57

meddelelse news:4be5dc71$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> alle danske plejehjem - jeg er snart så sur og gammel og tvær at jeg vil
> derhen. Hele landet flyder over med glad musik, det gider jeg ikke -

Det må være lige efter hans ansigtsløftning

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 23:55

> Det må være lige efter hans ansigtsløftning
>
> M.V.H....Benny..

Det er jeg ikke helt klar over, men jeg mener i hvert fald, at fotografiet
skulle stamme fra Kruttes unge dage.

gnæk-gnæk

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 09-05-10 00:18

Åge Halldorsson skrev:
> Det er jeg ikke helt klar over, men jeg mener i hvert fald, at
> fotografiet skulle stamme fra Kruttes unge dage.

Var fotografiet opfundet dengang?

Mvh Hauge

Fra : P.Petersen

Dato : 09-05-10 09:26

meddelelsen news:4be5ebc4$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Det er jeg ikke helt klar over, men jeg mener i hvert fald, at
> fotografiet skulle stamme fra Kruttes unge dage.

Ser ud til du har fundet det gode humør frem igen Aage.
Fik du klaret problemet med regnvandstønderne?
Ellers se lige her. http://www.youtube.com/watch?v=Q79o_K-SSIo&NR=1
Og så bare håbe på noget regn. http://www.youtube.com/watch?v=PcCCAtw3rxI

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-05-10 12:08

meddelelse news:4be5ebc4$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Det er jeg ikke helt klar over, men jeg mener i hvert fald, at
> fotografiet skulle stamme fra Kruttes unge dage.

Har de opfundet 2 generations kameraet ))

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-05-10 09:58

meddelelsen news:4be5dc71$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> alle danske plejehjem - jeg er snart så sur og gammel og tvær at jeg vil
> derhen. Hele landet flyder over med glad musik, det gider jeg ikke -

Sikke en charmetrold - ham kan grillmutter da ikke stå for.

Du er slået, Åge *GGGG*

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-05-10 10:54

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Sikke en charmetrold - ham kan grillmutter da ikke stå for.

Helt klart og KRUTTE sidder i dette øjeblik med røven i frituregryden og
kigger forelsket på grillmutter.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 09-05-10 11:22

> [...]
> meddelelsen news:4be5dc71$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Sikke en charmetrold - ham kan grillmutter da ikke stå for.

Gad vide om Grillmutter på Fur har den ringeste anelse om,
at hun sådan er genstand for omtale og tilbedelse?
http://www.youtube.com/watch?v=WW_q8BSLJEo&feature=related

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 20:33

> [...]

> Snup i stedet en Hasseldroffs.
> Sut godt og længe og inderligt på den, så bliver du glad og tilfreds:

Nej dog. Hvor længe har du brugt dem og hvordan fandt du ud af at de var så
gode ?

Hilsen Åge