Akkorder?
Fra : Martin Bak

Dato : 07-05-10 21:37

Jeg plejer at være ret god til at planke numre, men nogle gange må man bare
give fortabt, når det er lidt for avanceret.
Så er der nogen der kan hjælpe med becifringer til Hansi Unterhülers "kom
mit mir"?
Skal spille nede ved pølsevognen i morgen, og har endda overvejet at afblege
mit hår i dagens anledning.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : P.Petersen

Dato : 08-05-10 01:05

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mit mir"?
> Skal spille nede ved pølsevognen i morgen, og har endda overvejet at

Sorry Martin. Plejer at være en ørn til at aflure selv de sværeste
guitartricks.
Men her kan jeg ikke hjælpe dig.
Har spurgt min søn, der har fuldt Jimi.H., Richie.B., Jimmie.P., Eric.C.,
J.j. Cale, repetoire på spaden.
Men heller han kan hjælpe. :(
Men vi har sendt en mail til Kjeld og til Birte og endda til Richard!
Så fortvivl ikke.
Hjælpen er på vej.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Henning Jensen

Dato : 08-05-10 05:32

On 08-05-2010 02:05, P.Petersen wrote:

> [...]
> Men heller han kan hjælpe. :(
> Men vi har sendt en mail til Kjeld og til Birte og endda til Richard!

Sådan skal det være: gå til fagfolkene!
Hansi selv, kan garanteret ikke hjælpe.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-10 11:49

> [...]
> bare give fortabt, når det er lidt for avanceret.
> Så er der nogen der kan hjælpe med becifringer til Hansi Unterhülers "kom

C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C-C

Ups, jeg kom til at glemme at stoppe, inden jeg var kommet videre til "Hände
zum Himmel".

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-05-10 11:56

> [...]
>
> Ups, jeg kom til at glemme at stoppe, inden jeg var kommet videre til

LOL
Altså færre akkorder end Status Quo

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-05-10 12:25

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> LOL
> Altså færre akkorder end Status Quo

De er sure, sagde ræven om rønnebærrene

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-10 12:35

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> De er sure, sagde ræven om rønnebærrene

Jeg tror godt at jeg kunne lære selv Allan, at spille C-F-G på guitar, bas
og keyboard inden for ½ time. Så han kan sagtens nå dem

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 12:46

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Jeg tror godt at jeg kunne lære selv Allan,

Lyder ret afskrækkende.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-05-10 13:07

Åge Halldorsson skrev:

>Lyder ret afskrækkende.

Ligesom Hansi Hinterseer.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-05-10 13:03

> Jeg tror godt at jeg kunne lære selv Allan, at spille C-F-G på guitar, bas
> og keyboard inden for ½ time. Så han kan sagtens nå dem

Ja det tror jeg såmænd også

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-05-10 13:03

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> De er sure, sagde ræven om rønnebærrene
>
> mvh Eva

Hmmm ikke forstået?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 14:29

> Hmmm ikke forstået?

Nej, men var det så bare det eneste.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 12:06

> [...]
>
> Ups, jeg kom til at glemme at stoppe, inden jeg var kommet videre til

FJOLS!

Hislen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 08-05-10 12:40

meddelelsen news:4be545a1$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> FJOLS!
>
> Hislen Åge

Kom nu Aage.
Du behøver da ikke at blive sur.
Dine sjove bemærkninger plejer da at være betydeligt mindre fintfølende end
den Alex har præsteret her.
Find nu lige din humor frem.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 12:50

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Kom nu Aage.

Hvorhen ?

> Du behøver da ikke at blive sur.

Det bestemmer jeg SGU selv

> Dine sjove bemærkninger

Tak

plejer da at være betydeligt mindre fintfølende end
> den Alex har præsteret her.

Jojo, men hans er bare narhovede-asgtige

> Find nu lige din humor frem.

Der er sgu ikke megen humor i at jeg nu skal ud at finde noget
et-eller-andet som kan rette en regnvandstønde op, så overløb videre til den
næste regnvandstønde kan fungere. Når overløbs-niveauet til tønde nr. 2 er
højere end indløbshullet i tønde 1, fordi jorden er rund, så er der sgu et
problem. Kan være derfor jeg virker lidt sur.

Hygge hejsa. og køl ned.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 08-05-10 13:13

meddelelsen news:4be54ff7$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> 2 er højere end indløbshullet i tønde 1, fordi jorden er rund, så er der
> sgu et problem. Kan være derfor jeg virker lidt sur.

Noget med forbundne kar.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-10 14:30

> Noget med forbundne kar.

Nej.

Noget med forbundne regnvandstønder

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-05-10 22:56

meddelelse news:4be54ff7$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> 2 er højere end indløbshullet i tønde 1, fordi jorden er rund, så er der
> sgu et problem. Kan være derfor jeg virker lidt sur.

Du kan da bare få en regntønde der kan indeholde noget

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-05-10 13:02

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Kom nu Aage.
> Du behøver da ikke at blive sur.
> Dine sjove bemærkninger plejer da at være betydeligt mindre fintfølende
> [...]

Åge og humor...hmmm er der ikke meget Anders Birchow over ham....han
genbruger de samme ting 100 gange

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-05-10 05:53

On 07-05-2010 22:36, Martin Bak wrote:
> [...]
> mit mir"?
> Skal spille nede ved pølsevognen i morgen, og har endda overvejet at afblege

Jeg har forgæves Googlet efter en anmeldelse af din pølsevognskoncert?
Hvordan var besøgstallet? Har du et par YouTube henvisninger?
Bliver der udgivet en CD?
Kunne grillmutter følge med i mågeefterspørgslen?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-05-10 14:05

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan var besøgstallet?

Der kom sansynligvis kun 3 personer. Hansi cd har godt nok lagt på 1.
pladsen, men det betyder vist kun at der er solgt 3 cd-er i hele landet

Hilsen Åge

PS: har jeg ladet mig fortælle, af meget kloge folk