Findes der gasgrill til bord indbygning?
Fra : Morten P

Dato : 08-05-10 18:36

Jeg vil gerne have an gasgrill, men bare til nedsænkning/indbygning i min
køkkenbordplade til at lave flammegrillede bøffer på.

Findes det?

Jeg har googlet men har virkeligt ikke haft held med mig!

Fra : Max

Dato : 08-05-10 19:33

Hej Morten

> Jeg vil gerne have an gasgrill, men bare til nedsænkning/indbygning i
> min køkkenbordplade til at lave flammegrillede bøffer på.
>
> Findes det?

Har Voss ikke sådan noget ?

Max

Fra : Morten P

Dato : 08-05-10 20:58

> Har Voss ikke sådan noget ?

Er MEGET i tvivl, på grillguru.dk osv himler de ud over ulovligheder,
godkendelser og kulilte udslip.

Fra : Hauge

Dato : 08-05-10 21:05

Morten P skrev:
> Er MEGET i tvivl, på grillguru.dk osv himler de ud over ulovligheder,
> godkendelser og kulilte udslip.

Nu er de jo også mest til Weber, så de er vel mest til udendørs..
Men hvis man kan have et almindeligt gaskomfur i køkkenet, hvorfor tror
de klyder så på at kulilten skulle være større ved en sådan gasgrill?!

Mvh Hauge

Fra : S.B.

Dato : 09-05-10 10:31

> [...]
> Men hvis man kan have et almindeligt gaskomfur i køkkenet, hvorfor tror de
> klyder så på at kulilten skulle være større ved en sådan gasgrill?!

Nu er det nok fordi du modsiger dig selv lidt, at du ikke kan finde noget
der findes ikke noget som hedder en gasgrill, har ikke mere med grill at
gøre, end en puddel har med en hund at gøre

Søren

Fra : Hauge

Dato : 09-05-10 10:41

S.B. skrev:
> Nu er det nok fordi du modsiger dig selv lidt, at du ikke kan finde noget
> der findes ikke noget som hedder en gasgrill, har ikke mere med grill at
> gøre, end en puddel har med en hund at gøre

Jeg har slet ikke ledt efter en sådan enhed.

/Hauge

Fra : Max

Dato : 09-05-10 10:41

Hej Søren

> Nu er det nok fordi du modsiger dig selv lidt, at du ikke kan finde
> noget der findes ikke noget som hedder en gasgrill, har ikke mere med
> grill at gøre, end en puddel har med en hund at gøre

Og det har du naturligvis en god dokumentation for ?

Max

Fra : Hauge

Dato : 09-05-10 10:48

Hej Max
Max skrev:
> Og det har du naturligvis en god dokumentation for ?

Han har sikkert Weber, og Weber-ejere kan kun se en kulgrill fra Weber
som værende en grill..

Mvh Hauge

Fra : S.B.

Dato : 09-05-10 22:32

> Hej Søren

> Og det har du naturligvis en god dokumentation for ?
>
> --
> Mvh
> Max

Humor er ikke din stærke side Max?