Havemanden i Østjylland
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-05-10 13:51

Kender nogen af jer noget til en 'navnløs' person eller foretagende på
Århus-kanten som kalder sig Havemanden, som tilbyder sig med stort set
hvad som helst inden for anlægsarbejde, reparation og renovering - og
som har telefon 21578524?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 08-05-10 15:13

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Århus-kanten som kalder sig Havemanden, som tilbyder sig med stort set
> hvad som helst inden for anlægsarbejde, reparation og renovering - og

Pas! Google, Krak og DeGuleSider vil heller ikke kendes ved telefonnummeret.
Så hvis det er et firma han har, så går han sandelig stille med dørene.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 08-05-10 15:39

Martin Bak was thinking very hard :
> "Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Pas! Google, Krak og DeGuleSider vil heller ikke kendes ved telefonnummeret.
> Så hvis det er et firma han har, så går han sandelig stille med dørene.

Google finder da disse:
http://www.e-pages.dk/aarhus_onsdag_dk/18/53
http://www.e-pages.dk/aarhus_onsdag_dk/26/90

Men det er rigtig nok en meget anonym annonce.

--
/klaus

Fra : Martin Bak

Dato : 08-05-10 16:13

"Klaus Jørgensen" <kj@address.invalid> skrev i en meddelelse
> Martin Bak was thinking very hard :

> Google finder da disse:
> http://www.e-pages.dk/aarhus_onsdag_dk/18/53
> http://www.e-pages.dk/aarhus_onsdag_dk/26/90

Ikke ved en søgning på telefonnummeret, som var det jeg skrev jeg havde søgt
på. Ikke hos mig, ihvertfald.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-05-10 22:13

Martin Bak skrev:

> Ikke ved en søgning på telefonnummeret, som var det jeg skrev jeg
> havde søgt på. Ikke hos mig, ihvertfald.

Heller ikke hos mig. De to link peger på rubrikannoncer i en ugeavis, og
der står ikke hvem han er eller hvor han bor.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 09-05-10 07:47

on 08-05-2010, Martin Bak supposed :
> "Klaus Jørgensen" <kj@address.invalid> skrev i en meddelelse
>>
> Ikke ved en søgning på telefonnummeret, som var det jeg skrev jeg havde søgt
> på. Ikke hos mig, ihvertfald.

Så søger du ikke på de forskellige måder man typisk skriver et
telefonnummer på:

12345678
1234 5678
12 34 56 78

--
/klaus

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-05-10 11:07

Klaus Jørgensen skrev:

> Så søger du ikke på de forskellige måder man typisk skriver et
> telefonnummer på:

Betyder det at du kan finde den pågældende omtalt et sted på nettet,
hvis du søger på telefonnummeret på en bestemt måde?

--
Jørgen Grandt
- som ikke har mange huller i sin uvidenhed

Fra : Leif Neland

Dato : 09-05-10 12:23

Jørgen Grandt skrev:

> Betyder det at du kan finde den pågældende omtalt et sted på nettet,
> hvis du søger på telefonnummeret på en bestemt måde?

Indtil det modsatte er bevist, tror jeg bare at Klaus troller.

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 09-05-10 12:49

Jørgen Grandt explained on 09-05-2010 :

> Betyder det at du kan finde den pågældende omtalt et sted på nettet, hvis du
> søger på telefonnummeret på en bestemt måde?

Martin skrev at bl.a. Google ikke kendte nummeret, og jeg svarede så
bare at Google altså fandt de to rubrikannoncer hvis man søgte på en
lidt anden måde:
http://www.google.dk/#q=%2221+57+85+24%22+site%3Adk

--
/klaus