Schlagermusikken ligger i ruiner.
Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-05-10 17:28

KÆMPE SENSATION:

Alle pensionister og ligesindede ligger og vrider sig og hulker ned i
gulvtæppet. En kort opblomstring for mellemeuropæisk schlagermusik er
pludselig brat stoppet.
Hansi Hinterhüler rasler ned af hitlisten.
Rockmusikken styrer igen som den store populære musik for den brede
befolkning.
Mågerne mister deres fjer på havnen på Fur. (m)Åge ligger og snøfter ved
grillmutters brede bryst, samtidig med han sipper Cocio-bajere og forsigtigt
dypper svellerne i remouladen, som har fået en underlig flydende konsistens
af de mange tårer.

Hvad skal Åge dog stille op? Føljetonen kører sikkert videre dag efter dag i
laaaang tid endnu

Fra : Hauge

Dato : 07-05-10 17:37

Allan Krautwald skrev:
> KÆMPE SENSATION:

Hold da op, du har jo humor, jeg troede bare du var en gammel forkvaklet
sur og bitter mand..

Men nej, du er bare en gammel forkvaklet sur og bitter mand med humor.

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-05-10 19:06

> Hold da op, du har jo humor, jeg troede bare du var en gammel forkvaklet
> sur og bitter mand..

Jeg kan jo ikke gøre for, at min humor normalt befinder sig på et niveau,
der gør det svært for dig

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-05-10 19:37

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan jo ikke gøre for, at min humor normalt befinder sig på et niveau,
> der gør det svært for dig

Nej, det er jo ikke os alle der bevæger os på niveauet nedenunder havbunden.

Hi Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-05-10 19:36

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Hold da op, du har jo humor, jeg troede bare du var en gammel forkvaklet
> sur og bitter mand..
>
> Men nej, du er bare en gammel forkvaklet sur og bitter mand med humor.
>
> Mvh Hauge

MEGA-GIGA grin.

Krutte er en forvokset teenager i en sur krop. Sur over at Rolling Oldefar
kun har et sugerør oppe gennem ligkisten, for at kunne trække vejret nogle
dage endnu.

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 07-05-10 18:26

> [...]
> flydende konsistens af de mange tårer.
>
> Hvad skal Åge dog stille op? Føljetonen kører sikkert videre dag efter dag
LOOOOOL.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Martin Bak

Dato : 07-05-10 18:31

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> grillmutters brede bryst, samtidig med han sipper Cocio-bajere og
> forsigtigt dypper svellerne i remouladen, som har fået en underlig

Sådan er det med kult-fænomener. De er ikke langtidholdbare, især ikke hvis
der ikke er andet end netop kult-statusen at læne sig op ad.
Poul er ikke længere Gud. Og Hansi Hüttemeyer må æde sine pølser selv.

"kom mit mir" holdt lidt længere for en vis anden østriger i hine tider. Men
også han fik hevet bukserne af til sidst.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-05-10 19:43

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Sådan er det med kult-fænomener. De er ikke langtidholdbare, især ikke
> hvis der ikke er andet end netop kult-statusen at læne sig op ad.
> Poul er ikke længere Gud. Og Hansi Hüttemeyer må æde sine pølser selv.

Det har du misforstået meget. Kult, det var sån noget hvor udøverne intet
havde med slagerverdenen at gøre. Poul Kjøller og sån.
Hansi Hinterseer er en veletableret slagersanger. Det har han væpret i
mange år. Og er der nogle musikere der holder længe i popularitet, så er det
slagersangerne.
Når først de er begyndt - og de har fået succes, så fortsætter det som regel
til de ikke selv gider længere.
Hansi har intet med noget kult at gøre. Kult-musik har også som regel
enorm succes bland pop-elskerne - og det fornemmer jeg ikke at Hansi har.
Altså intet kult der.

> "kom mit mir" holdt lidt længere for en vis anden østriger i hine tider.
> Men også han fik hevet bukserne af til sidst.

Hev kvinderne hans bukser af ? - De er slemme. fy fy skamme

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-05-10 11:17

> [...]
> flydende konsistens af de mange tårer.
>
> Hvad skal Åge dog stille op? Føljetonen kører sikkert videre dag efter dag

Sikkert. For det tager sgu et stykke tid at kæmpe sig gennem 25 Kg
frankfurtere

M.V.H....Benny..